08.07.2014.

Šta radim kad mi je dosadno

Spremanje sobe, ormara, rađenje domaćeg su stvari koje često čujemo kada se požalimo da nam je dosadno. Verujem da to niko ne voli da radi, pa sam odlučila da napišem ovaj post i predložim nekoliko malo zanimljivijih stvari

1. Izadjite napolje
Izađite napolje, prošetajte, možda sretnete nekog poznatog

2. Napravite top listu pesama
Ovo često radim i sve svoje top lise stavim u fasciklu koju otvorim kad mi je dosadno i uvek se nasmejem kad pročitam koje sam pesme slušala pre 3-4 god

3. Odgledajte neki film ili pročitajte knjigu
Nije da ne volim da čitam knjige ili gledam filmove, ali kad god imam drugu opciju, izaberem tu drugu. Međutim pošto se često dešava da mi je dosadno, pročitala sam dosta knjiga i pogledala dosta filmova, u nekom od narednih postova ću napisati listu knjiga i filmova koji su mi se dopali.

4.Napravite nekoliko selfijaOvo je još jedna stvar koju radim kad mi je dosadno. Dovoljno je samo da imate telefon/fotoaparat i izaberete neku lokaciju koja vam se sviđa, ova aktivnost će vam doneti nekoliko sati zabave, jer fotografisanje traje dok ne napravite savršen 'selfi' po vašem mišljenju

5.Pronađite nagradne igreKad vam je dosadno pokušajte na internetu da pronađete nekoliko nagradnih igara čije vam se nagrade dopadaju i ukoliko mislite da je bezbedno, pošaljite podatke. Iako u poslednje vreme ja lično ne mogu da nađem baš puno nagradnih igara, dobila sam nekoliko nagrada, tako da se vredi takmičiti!

6.Pronađite Youtube kanal ili blog koji vam je zanimljivI ovo je stvar koju jako često radim kad mi je dosadno, na Yotube-u/Blogger-u/Wordpress-u/nečem sličnom ćete ssigurno naći nekog ko ima ista/slična interesovanja kao i vi.

7.Napravite neku DIY stvarUkoliko ste kreativni i imate ideju šta biste mogli da pravite, pokušajte, zabavićete se.

8. Pozovite druga/drugaricuAko vam se ništa od ovoga ne sviđa, pozovite druga/drugaricu, ako imaju vremena, dogovorite se da dođu kod vas i zajedno smislite šta ćete raditi, ako ipak nemaju vremena, možda će znati da vam daju savet šta da radite

U ovom postu sam napisala nekoliko stvari koje meni često pomognu. Ne kažem da su zanimljive, ali koliko god zvučale dosadno, mogu da pomognu, pokušajte. Mislim da ću uskoro napisati još jednu listu sa istim nazivom, ali ništa ne obećavam

Нема коментара:

Постави коментар