03.07.2014.

The faul in our stars - Krive su zvezde

Zdravo svima!


Ukoliko niste pročitali/odgledali knjigu/film, ne preporučujem vam da čitate ovaj post kako biste u knjizi uživali u potpunosti.

Znam da nisam prva koja će objaviti utiske o ovoj knjizi, ali želim to da uradim jer me je knjiga oduševila. Nisam je pročitala za jedno veče ili tako nešto, čitala sam je nedelju dana (svaki dan po nekoliko poglavlja) i to koliko je knjiga dobra shvatila sam tek nekoliko dana pošto sam je pročitala, jako mi je nedostajala i kao Ogastus za ,,Kraljevsku patnju'' i ja sam počela da razmišljam o nastavku ove knjige.

Knjigu sam pročitala pre nekoliko dana i jedva čekam da pogledam film, moram priznati da imam dosta visoka očekivanja vezana za film. Želim da znam kako izgleda Piter fon Hauten, Lidevaj, da vidim kako izgleda BiPAP, oprema sa kojom se Hejzel svakodnevno susreće, da vidim Bukvalno Srce Isusovo.

Ova priča je podeljena na Hejzelinu ljubav prema roditeljima i Hejzelinu ljubav prema Ogastusu. Ne znam koja mi je bila zanimljivija.

Odrasla je u domu sa divnim ljudima, roditeljima koji su naučili da žive sa njom i njenom bolešću, koji su se maksimalno trudili da joj priušte šta god je htela i sa te strane je pisac postigao jednu toplu, porodičnu atmosferu koja me je prijatno iznenadila. Pri kraju knjige, dolazi do nekoliko rasprava između Hejzel i njenih roditelja, naravno takve reakcije su bile očekivane od zaljubljene tinejdžerke, ali Grin je još jednom odobrio moje utiske o njenim roditeljima sa početka,.

 Sa druge strane, ljubav između Hejzel i Ogastusa je bila dinamičnija. Prvi utisak koji sam stekla o njima jeste da su jedan divan par, oboje su na žalost bili bolesni, ali, budimo iskreni, to je ono što ih je spojilo. Kraljevska patnja je dodatno doprinela njihovoj ljubavi i izgradili su odnos koji je bio na zavidnom nivou. Posle Hejzeline rečenice ''nije ni on bio savršen, i to. Nije bio princ na belom konju'', nekoliko puta sam okretala stranice tražeći deo u kom su se posvađali ili tako nešto, zamišljala sam ih kao lep par, njihovu ljubav sam zamišljala kao nešto što je veće od bilo čega, stvorila sam sliku u kojoj je njihova ljubav obostrana i neizmerna. Još veće iznenađenje doživela sam kada sam na samom završetku knjige pročitala pismo koje je Gas poslao fon Hautenu, a koje je bilo vezano za Hejzel. Po završetku knjige, ponovo sam ih zamislila kao jedan lep i skladan par zaboravljajući na Hejzeline reči.


''Možda da 'dobro' bude naše uvek''





''-Dao si mi svoju jedinu želju
-Da sam je za nas''


4 rečenice koje su mi ostale u sećanju


''Neke beskonačnosti su veće od drugih beskonačnosti''





Ovo je rečenica iz Ogastusovog pisma koju sam malo pre spomenula


*Bili su to moji omiljeni citati iz knjige, neki su već uramljeni iznad mog kreveta
**Jako mi je žao što su svi citati na engleskom, nikako nisam mogla da nađem na srpskom.

Omiljena rečenica iz knjige mi je:
''Vidiš, to je metafora: postaviš smrtonosnu stvar među zube, ali ne daš joj moć da izvrši to ubistvo''

Knjiga nam prenosi i važnu poruku da treba da budemo zahvalni na svemu što imamo.

Ukoliko već niste, OBAVEZNO pročitajte knjigu. Ja jedva čekam da odgledam film i možda napišem utiske. Hvala svima koji su pročitali ovaj post od početka do kraja, znam da je veoma dugačak, ali knjiga je zaslužili i više! Gotovo savršen roman!
Potrudiću se da više ne pišem ovako dugačke postove.

Puno pozdrava svima! :)

7 коментара:

  1. Knjigu nisam procitao a film jesam pogledao, predobar je. Glumica je pun pogodak, metafora sa cigarom mi je prenaglasena i zivcira malo, jer sam nepusac :)

    Izvoli link, kvalitet je odlican, osim ako ne cekas u bioskopu
    http://yts.re/movie/The_Fault_in_Our_Stars_2014_1080p

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Slažem se potpuno. Da, metafora je vremenom postala prenaglasena. Hvala mnogo na linku! :)

      Избриши
  2. pogledajte i moj blog zove se MY CORNER... napravila sam ga pre 2,3 dana

    ОдговориИзбриши
  3. Da, pročitala sam knjigu i film 3 puta. Vjeruj mi, nikada ne dosadi. Predobre je i svakako je bestseller i najbolji film 2014. Toplo ti preporučujem da pogledaš film jer je ono, savršen ♥

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pogledala sam film nekoliko puta i odusevljena sam. Knjiga mi je za nijansu bolja, ali i film je odlican ❤ :)

      Избриши
  4. White wolf.8.7.15. 18:15

    Film sam odgledala cim je izasao, u bioskopu, a knjigu sam procitala skoro, i jako mi je krivo jer nisam prvo procitala knjigu pa odgledala film jer je knjiga na mene ostavila dosta jaci utisak. Mnogo mi se svidja tvoj opis knjige. Ja sam napisala nastavak, cak razmisljam da se, kako-tako, potrudim da je objavim. :) Mene je zadivilo to kako je Dzon Grin mogao da udje u mozak jedne tinejdzerke, da lepo pretoci to o cemu je ona razmisljala. Kad sam procitala knjigu, plakala sam kao kisa, a za film nesto i nisam. Mada je prica sjajna, pomaze onima koji su bolesni, a i onima koji nisu. Ja sam naucila, pomocu te knjige, da sam jedna srecnica jer ne strepim od prestanka zivota tako mlada i da treba biti srecan ako imas zdravlje, nista drugo nije potrebno. Ogroman sam emotivac, pa je ova knjiga dosta uticala na mene i moj zivot. Plus, imam sestru koja je njihovo godiste. Dok sam citala, uporedjivala sam njih i nju, ne znam kako bih prezivela da je i ona kao oni, strasno. Preporuka za citanje, definitivno!

    ОдговориИзбриши