04.09.2014.

Pocetak skolske godine :)

Zdravo svima, pre svega zelim da se izvinim na tome sto nisam bila aktivna u poslednje vreme. Vec znam koja skola ce mi biti prvi izbor pri odabiru srednje, pa sam zato poslednjih nekoliko dana raspusta prelistavala knjige iz prethodnih razreda. Drugi razlog je taj sto zelim da odem u London po zavrsetku osnovne skole, a da bih to uradila moram sto bolje znati engleski (trenutno sam u fazi da i po sat vrmena radim zadatke ili citam tekstove). U medjuvremenu sam dosta citala (u nekom od narednih postova cu vam napisati moju top listu knjiga). Zelim da vam preporucim i jednu aplikaciju, u pitanju je Wattpad, mozete citati knjige ili kratke price iako niste prikljuceni na vaerles. Nazalost, sve knjige koje mozete naci su na engleskom, ali u jednu ruku je to i bolje jer ucite taj jezik.
Da se vratimo temi zbog koje sam i krenula da pisem post-pocetak skole. Iako se nisam radovala skoli, ova prva nedelja mi je dosta zanimljiva, jeste da radimo te inicijalne i da je ovo 8. razred, da moram sto pre da popunim moguce rupe u znanju, ali kako se blizimo kraju, sve vise volim skolu. Prisecam se svih lepih trenutaka, plača i smeha i zaista ne mogu da zamislim dan kada cemo morati da se rastanemo. Da ne duzim, koliko god zvucalo smesno, mogla bih jos koju godinu da se zadrzim u osnovnoj. U komentar mozete napisati svoja iskustva o prvoj nedelji skole. Zelim vam puno srece na inicijalnim testiranjima

P.S izvinjavam se na tome sto nisam koristila č ć š i ž, ipak sak pisala preko telefona :(

Xoxo, T.

Нема коментара:

Постави коментар