14.11.2014.

15 Questions TAG

Ovaj post biće posvećen pitanjima koja sam našla na internetu. Ovo je prvi post ove vrste i nadam se da ćete uživati, ako vam se sviđa ovaj tip postova (odgovaranje na pitanja) recite mi to u komentaru, pa ću u narednom periodu možda napraviti i Q&A post :)

1. Stvari bez kojih ne izlaziš iz kuće?
- Definitivno nikada ne idem nigde bez telefona, a uvek stavim i bar malo parfema jer jako volim ljude koji lepo mirišu, pa se i ja trudim da stavljam parfem kad god se setim.

2. Omiljena prodavnica garderobe?
- Hmm, ovo je teško pitanje jer nemam neku prodavnicu koju volim puno više od ostalih, H&M mi je bio odličan, međutim kad je stigao kod nas, jako sam se razočarala. Nekoliko puta sam primetila 2-3 stvari koje sam ja odavno videla negde u inostranstvu. Trenutno volim da kupujem u New Yorker-u, Zari i Terranovi.

3. Omiljeni parfem?
- Heat od Beyonce, zaista je odličan, savršeno miriše

4. Štikle ili patike?
- Još uvek ne nosim štikle

5. Omiljena boja?
- Bebi roza

6. Da li piješ energetska pića?
- Ne

7. Da li piješ sokove?
- Da, od jabuke mi je omiljeni

8. Da li voliš pljivanje?
- Obožavam, jedno vreme sam i trenirala

9. Da li jedeš pomfrit sa viljuškom?
- Ne, ne znam nikoga ko jede pomfrit sa viljuškom haha

10. Da li se lako razbesniš?
- Pa istina je da sitnice lako mogu da me izvedu iz takta, ali koliko lako se naljutim, još lakše se odljutim

11. Veruješ li u duhove?
- Već sam pomenula da ne verujem ni u duhove, ni u veštice, ni u kakve zle sile i ostalo, ali ironija mi je što mi se uvek na petak 13. desi nešto loše, od toga da sam se zaglavila u stanu, do toga da zam završila u bolnici

12. Da li grickaš nokte?
- Da, već nekoliko godina i pokušala sam sa svim mogućim lakovima i glupostima dok nisam otkrila jedan proizvod koji ne zaustavlja grickanje, već pospešuje rast, tako da mi je on malo poboljšao stanje noktiju (o njemu ću više pisati u favourites postu), ali mislim da su jedino rešenje veštački nokti, njih ću najverovatnije raditi početkom zimskog raspusta

13. Da li si ikada imala neku iskustvo zbog kog si mogla da pogineš?
- Bila sam jako smotana kad sam bila mala i padala sam i po 1000 puta dnevno, ali koliko se sećam, nikada nisam imala neke ozbiljnije povrede

14. Da li piješ kafu?
- U principu ne volim kafu, ali popijem možda jednu u tri-četri meseca

15. Da li bi volela da se udaš kao starija (preko 30 godina)
- I dalje ne razmišljam o tome

Iskreno, obožavam da pišem TAG postove i nadam se da će vam se ovaj post svideti jer ću u skorijem periodu sigurno napisati još jedan ovakav post.

Ovo je bio moj najbrže urađen post ikada i stvarno želim da se izvinim na pravopisnim greškama kojih je verovatno bilo, pisala sam ovaj post pre časa iz engleskog i u jednom momentu sam shvatila da je ogromna mogućnost da ću zakasniti i samo sam objavila post bez prethodne provere pravopisa

XoXo T.

Нема коментара:

Постави коментар