20.11.2014.

20 stvari o meni

Kao što naslov kaže, dajem vam priliku da pročitate 20 stvari koje verovatno niste znali o meni. Nisu tako lične činjenice a možda ću uskoro uraditi i part 2 koji će biti zanimljiviji :)

1. Rođena sam 19. marta i presrećna sam što sam rođena zimi, iako je to jako blizu proleća.

2. Nikada nemem nikakva očekivanja od ljudi koje upoznajem, tako da mogu da steknem samo pozitivno mišljenje o njima

3. Stvar koju ujedno jedva čekam, a i stvar koja ne želim da se ikada dogodi jeste letnji raspust. Ne mogu da ga dočekam zbog mora, samog raspusta i odlaska u London, ali ne želim da se ikada desi zbog toga što odlazim iz osnovne i jako će mi nedostajati mnogo njih.

4. Uvek sam aktivna na društvenim mrežama, ali pokušavam da se odviknem od toga

5. Omiljena boja mi je bebi roza

6. Omiljeni predmet u školi mi je srpski

7. Obožavam da putujem i do sada sam bas dosta putovala, ali bez obzira na to, gradovi u kojima sam bila beskonačno mnogo puta i u kojima se uvek osećam kao kod kuće jesu Zagreb i Budva

8. Koliko volim engleski, toliko mrzim nemački i to je jedini razlog zašto Beč  nije savršen grad

9. U školi sam uvek bila skroz odlična

10. Užasno me nervira kada me neko naziva štreberom, jer to što sam uspela da organizujem svoje vreme i što imam cilj u životu prema kom težim ne znači da volim da učim, jednostavno sam shvatila da će mi biti mnogo lakše ako odvojjim jedan dan u dve-tri nedelje i naučim sve što trebam. Na žalost uvek učim kampanjski tako da mi se gradivo nagomilava, ali do sada sam se nekako borila sa tim

11. Ne postoji veći paničar od mene

12, Ne verujem u te priče o zlim duhovima i ostalim, ali mi se uvek nešto loše desi na petak 13.

13. Obožavam duge telefonske razgovore

14. Porodica i prijatelji su mi jako bitan faktor u životu.

15. Ne mogu da izdržim ni sat vremena a da bar jednom ne pogledam u telefon, nekom pošaljem poruku ili ga nazovem

16. Jako sam emotivna, možda čak i previše. Takođe sam i tvrdoglava

17. Mislim da ću uskoro početi i da spavam u Džordankama, obožavam ih i to su definitivno najudobnije patike koje su ikada stvorene, ja za sad imam dva para i ne mogu da dočekam da izbor u Srbiji bude malo veći.

18. Zaista volim da pomažem ljudima, čak sam član volonterske sekcije u školi

19. Jako mi je žao što se danas mnoga deca ne ponašaju u skladu sa svojim godinama, ali to može samo njima da škodi

20. Čime god da se budem bavila u budućnosti, mislim da ću uvek imati neki blog ili jutjub kanal.

Nisu baš sortirani kako treba, ali to su neke osnovne stvari o meni, ako me sad niste upoznali, ne znam kada cete :))

XoXo T.









2 коментара:

  1. Lep blog, svidja mi se. Samo tako nastavi Teodora i imaces puno citaoca.☺ Od kojih cu jedan biti i ja. Da li bi mogla pogledas moj blog i da se uclanis?
    http://worldarounyo.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши