18.11.2014.

5 problema u školi i kako ih rešiti?

Verujem da smo svi mi u jednom periodu pomislili kakav bi život bio da škola ne postoji, ili da raspusti duže traju. Nažalost, osnovna škola je obavezna i koliko god je mrzeli, moramo ići u nju. Sreća u nesreći je da ćeš uz ovaj post naučiti kako da se izboriš sa problemima u njoj, i bar malo olakšati sebi boravak.

1. Zaboravila si da uradiš domaći?
- Nije problem, naravno, bilo bi mnogo lakše da si mislila o domaćem pre nego što si došla u školu, ali ako se ipak desi da zaboraviš na njega, samo zamoli drugaricu ili druga iz odeljenja da ti daju da prepišeš njihov domaći. Vratićeš uslugu sledeći put. Ako ne stigneš da prepišeš domaći, uradi nekoliko zadataka koje znaš ili koji su kratki, a ostale samo postavi ili reci da ih nisi razumela. Znam da nije lepo lagati i izmišljati, ali razmisli, jedna sitna laž ili jedinica u dnevniku, koliko god bilo loše, nekada se moramo služiti i takvim trikovima. Samo pazi da laganje u vezi domaćeg bude što ređe!
2. Kontrolni ili odgovaranje na koji si potpuno zaboravila?
- Okej, ovo već jeste malo teža situacija, ali ne zaboravi da bez obzira na sve ostanes smirena. Pre časa nekoliko puta pročitaj lekciju na glas, ili u sebi, kako god tebi odgovara i pokušaj što više da zapamtiš. Uz to, zamoli druga ili drugaricu koji su učili za kontrolni/odgovaranje da ti prepričaju najvažnije (ovo mi je toliko puta pomoglo). Takođe, kao i za zaboravljen domaći, uslugu ćeš vratiti kad pred sledeći kontrolni/odgovaranje budeš u potpunosti spremna


3. Zaboravila si pribor kod kuće?
- Još jedan problem koji se, bar u mom odeljenju često dešava. Ako zaboraviš da poneseš pribor od kuće, postoji nekoliko opcija koje možeš da uradiš : da trčiš kući u toku velikog odmora ; da zoveš roditelje da ti donesu pribor od kuće ; da pozajmiš pribor od učenika iz susednog odeljenja, oni imaju neki drugi čas, tako da im u principu pribor, bar na tom času nije potreban

4. U školi te zadirkuju?
- Mislim da je svaki učenik bio izložen ovom vidu nasilja bar jednom tokom školovanja. Konkretnog rešenja za ovo nema. Moraš znati da si posebna na svoj način, i da si lepa iznutra, da si dobra osoba, a to je najvažnije. Ova tema se nadovezuje i na ideju koju sam imala, odnosno 'Help me' kutak. Ako se susrećete sa nekim vidom nasilja u školi, slobodno mi to napišite u mejlu, i to pod šifrom koju sami izmislite. Ostaćete anonimni, a moj odgovor ćete dobiti za najkasnije nedelju dana
To bi bilo to, bar za ovaj post, mislim da su spomenuti neki najvažniji problemi školaraca. Nadam se da sam vam ovim postom bar malo pomogla, slobodno napišite vaše mišljenje, pozitivnu ili negativnu kritiku, kao i neko pitanje ako imate u komentar. Hvala vam što pratite moj blog.

Voli vas i pozdravlja, vaša T.

13 коментара:

  1. Анониман23.11.14. 11:09

    Posluzice mi sigurno. Hvala ti blog ti je jako kul

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drago mi je ako sam uspela da ti pomognem. Hvala tebi <3

      Избриши
  2. Анониман23.11.14. 16:06

    Blog ti je super

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман23.11.14. 16:11

    Blog ti je super
    Ako trebas neke savjete o modi mozes ih naci na mom blogu:http://www.blogger.com/profile/04480122195194456091

    ОдговориИзбриши
  4. Анониман23.11.14. 21:04

    Extra ti je blog!!!! *___*

    ОдговориИзбриши
  5. Super saveti i super blog! Pogledaj i moj ako zelis. http://milenafashion123.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  6. Анониман1.12.14. 21:38

    Blog ti nađoh u Heju, vjeruj mi, odlična si i ne odustaj ma šta se desilo. Pronađoh neki link koji će te možda interesovati http://luna-life-in-school.blogspot.com/2014/11/5-problema-kako-ih-se-resiti.html da li si joj dozvolila da copy+paste - uje ili je u pitanju nešto drugo, neću da se mešam, ali nije vam fazon. Nek svako piše za sebe, pa kome uspe da uspe. Rado bih se ja sad predstavila i ćaskala, ali ne znam čem bi to doprinelo. Eto ti mog mišljenja, pa ti ako imaš volje čitaj, nisam ja stalna ovde, al' ponešto i znam. Puno ti pozdrava, uživaj i ne odustj od ovog ti sajta

    ОдговориИзбриши
  7. Naravno, na svom blogu svako može da piše o čemu god hoće, ali mislim da nije uredu kopirati nečiji post i samo ga objaviti na svom blogu. Zamolila sam Lunu ili da ga izbriše, ili da objavi post sa istim naslovom, ali drugačijim sadržajem i videćemo šta će uraditi. Hvala mnogo na podršci :) ♥

    ОдговориИзбриши
  8. White wolf.8.7.15. 18:18

    A gde je peti problem? Super post! <3

    ОдговориИзбриши