17.11.2014.

Batiste šampon za suvo pranje kose - recenzija

Pre nekoliko dana sam bila sa mamom u dm-u i kada sam videla ovaj šampon, bez  razmišljanja sam ga kupila. Jedna drugarica mi je rekla kako je tek pre nekoliko dana stigao u Srbiju, a druga mi je rekla kako se taj šampon odavno može naći kod nas. I dalje sam u dilemi, ali ga lično nikada pre nisam videla ni u jednoj prodavnici. Mnogi su ga hvalili, ali ako želite da čujete moje mišljenje nastavite sa čitanjem.

Prvi put sam ga koristila odmah taj dan kad sam ga i kupila, odnosno dan posle pranja kose, i kako mi kosa nije bila prljava, Batiste šampon joj je dao samo sjaj i volumen. Bio je to momenat kada sam ga potpuno oduševljena preporučila drugaricama. Međutim, posle 2 dana, kada mi je kosa već bila prljava, upotrebila sam ga ponovo i rezultat se video, ali ne onako kako sam očekivala. Dakle, ovaj šampon može poslužiti za one situacije kada biste radili bilo šta osim pranja kose, ali se sa komentarima tipa  'nema pranja kose godinu dana' i 'fen? zaboravi' ne mogu složiti.


Znam da su slike odvratne, ali sama sam ih slikala i jako sam žurila, izvinite :(

Delovanje : 4
Miris : 5
Trajanje : 4
kvalitet u odnosu na cenu : 5
Izgled : 5
Ocene su bile od 1-5
-Ja vam ga od srca preporučujem i ako ne budete imali jako visoka očekivanja kao što sam ja imala, bićete prezadovoljni.

Ako ste već koristili ovaj proizvod ili imate neko pitanje, slobodno komentarišite, rado ću pročitati sve komentare :)

XoXo T.


2 коментара:

  1. blog je divan! Zaljubila sam se u pozadinu!!!! takvih sampona ima odavno u Srbiji, ali mozda je bas daj skoro stigao!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Mnogo ti hvala, što se tiče pozadine, puno sam ih imala pre ove, ali mi se čini da ovo ona prava. A za šampon je moguce, nisam se rapitivala. Hvala ti još jednom <3

      Избриши