23.11.2014.

Hej! + zahvalnost

Jedan od moja dva omiljena časopisa-Hej!, je na svojoj stranici objavio moj blog. To me je podstaklo da nastavim da se bavim ovim i da shvatim da ono što radim ima neki značaj. Mislim da ne možete ni zamisliti moju sreću kada sam se probudila i videla ovo:




Koliko sam zahvalna Hej!-u, toliko sam zahvalna i svima vama koji svaki dan posećujete moj blog, komentarišete postove, reklamirate moj blog na vašim, pružate mi podršku Vaše mišljenje mi puno znači. Znam da svi krećemo od nule (zato ću u mesečne favorite ubaciti i deo u kom ću pisati o blogovima koji mi se sviđaju) i zato sam presrećna što su uz mene bili ljudi koji su mi osim lepih komentara upućivali i kritike, na osnovu kojih sam ja dosta promenila blog. Nisam se pokajala, trenutno imam blog koji mi se sviđa i na kom ću nastaviti da radim.

Hvala vam svima, izuzetno sam srećna što ste deo ovog bloga. Ne znam kako da vam se zahvalim za sve što je blog doneo meni, a blog sada ne bi bio to što jeste da nije bilo vas. Hvala vam puno!

XoXo T.

Нема коментара:

Постави коментар