24.11.2014.

Igre gladi: Sjaj slobode


Ovog vikenda sam gledala ovaj, ne znam kako rečima da opišem koliko dobar film. Zaista fenomenalan. Brojala sam dane i konačno sam ga pogledala. Bila sam sa svojih 5 drugarica, dve takođe imaju blogove Nina i  Luna  (samo kliknite na imena kako biste pogledali njihove blogove). Film morate obavezno gledati, čak i ako niste gledali prethodna dva dela. Ovo je prvi deo trećeg dela i vrlo lako možete shvatiti o čemu se radi. Traje oko 2 sata, ali se konstantno nešto dešava, tako da vam nije teško da sedite. Iskreno, ovaj post sam zamišljala sličan kao TFIOS koji sam pisala pre nekoliko meseci, ali pošto je film nov, ne znam kako da počnem a da ne otkrijem previše. Ja sam gledala u Areni Cineplex i karte su, bar kod nas 350 vikendom, verujem da je i u ostalim bioskopima ista cena. U glavnim ulogama: Jennifer Lawrence, Josh Hutcherson,  Liam Hemsworth, Woody Harrelson, Philip Seymour Hoffman, Donald Sutherland, Sam Claflin. 

Nekoliko scena iz filma koje su ostavile utisak na mene su:


















Kratak sadržaj : Ketnis je vođa pobune protiv Kapitola. Igre možda jesu završene, ali još uvek postoji borba za preživljavanjem. Njen jedini izbor jeste da postane Ptica rugalica. Okrug 12 je uništen, a Pita zarobljen. Ubrzo, Ketnis saznaje za tajnu pobunu koja se iz Okruga 13 širi Panemom, a u kojoj će se i sama naći. Film nam nudi mogućnost da još bolje upoznamo Panem i to u periodu velikih previranja. Ukoliko vas je ovaj opis bar malo zainteresovao, što pre rezervišite svopje karte kako ne biste ostali bez njih.

Bez obzira na to što u principu ne gledam ovakve filmove. Ovaj sam pogledala širom otvorenih očiju i od srca ga preporučujem svima!

Toliko od mene, bar za ovaj post. Puno pozdrava do sledećeg posta!

XoXo T. 



Нема коментара:

Постави коментар