19.11.2014.

Isplaniraj svoje vreme+novi logo :)

Ovo je novi logo bloga, običan je, ali mi se font jaako sviđa


Da pređemo na post. U ovom periodu godine (malo pre polugodišta) mnogi ne mogu da organizuju svoje vreme na pravi način. Kako biste uspeli u isto vreme i da izlazite napolje/idete u grad ili na klizanje, ja ću se potruditi da vam dam savete kako najkvalitetnije da isplanirate svoje vreme.
  1. Pronađite određeno vreme. To znači da odredite vreme za sve što radite. Na primer, ako idete pre podne u školu i vraćate se kući u 13.30h, ručate u 14h, neka to traje do 15h, tako da vam vreme za učenje može biti od 15h-16.30h. Sat i po je sasvim dovoljno da naučite sve što vam treba, i to pod uslovom da učite svaki dan i ne propuštate gradivo. Pola sata provedite za odmor i od 17h ste slobodni, osim ako sutra nemate neki kontrolni, odgovaranje ili pismeni, u tom slučaju učenju posvetite malo više vremena

     
  2. Trudite se da što više pazite na času. Ako svaku lekciju, barem pola naučite u školi, vikendi će vam biti gotovo slobodni jer ćete morati samo da ponovite.Verujte mi, ako zaista slušate, moguće je i da u potpunosti naučite gradivo na času, pa vam neće trebati puno vremena da naučite za kontrolni

  3. Pišite podsetnik. Da biste stigli da uradite sve što ste zamislili, nije na odmet da pokušate sa podsetnikom. Tako nećete ništa zaboraviti da uradite

  4. Planirajte unapred. Ako, na primer, u petak idete na klizanje od 14h do 16 h, onda je vrlo važno da učenje koje je bi po pravilu trebalo da  da bude od 15h do 16.30h, pomerite za kasnije, ali ni slučajno ne propuštati da učite i ovaj dan za učenje.

Kada sam završila sa pisanjem posta, shvatila sam da sam pomenula baš sve metode koje ja koristim, ali da se u svakoj radilo samo o učenju. U neku ruku, slobodno mogu da kažem da imam dobro organizovano vreme, ali se baš i ne pridržavam ovog pravila. Možete kao ja, svake nedelje da učite 5-6 predmeta i da ceo dan ne izlazite iz kuće, ili da učite svaki dan po malo. Na vama je, ali mislim da je verzija o kojoj sam pričala u postu prihvatljivija. Ako vam se svideo post, slobodno komentarišite, a volela bih da napišete i neki vaš trik vezan za organizaciju vremena. Hvala što ste čitali

XoXo






Нема коментара:

Постави коментар