12.11.2014.

Običan jesenji post :)


.

Odlučila sam da ću se sada stvarno posvetiti blogu. Jeste da nemam toliko slobodnog vremena, ali obećanje je obećanje.
Da ne dužim, tema današnjeg posta je jesen. Ja generalno obožavam to godišnje doba, ali već nekoliko godina u našoj zemlji jesen uopšte ne postoji. Ili je samo nekoliko dana. Ovo vreme, kada bi trebalo da je jesen, ustvari je samo prelaz u zimu. Jedan deo jeste onako jesenji, možete gaziti po opalom lišću, taj miris jeseni se oseća (ako me razumete), ali je sama temperatura previše zimska. Skoro da već morate nositi kapu i rukavice.
Upravo sam shvatila da sam napisala oko 7 rečenica, a da nisam ni počela da pišem ono zbog čega sam krenula da pišem post :(

Sad stvarno: u ovom postu ću predstaviti nekoliko stvari koje volim da radim kada je jesen, i nadam se da će neki od vas uspeti da nađu ideju kako da prevaziđu jesenju dosadu (mada sam apsolutno sigurna da ne postoji osoba koja ne radi bar dve od stvari koje ću navesti)

- Pre sam bila opsednuta svećama, uvek sam imala bar 3 u sobi i mislim da nije postojala sveća koju nisam isprobala. Sad sve manje palim sveće, trenutno imam samo jednu koju sam kupila pre možda mesec dana i upalila sam je 2-3 puta, ali to i dalje ne znači da mi čiitanje knjiga uz miris sveća nije jedna od najomiljenijih stvari na svetu.


- Čitanje knjiga u jesenjim popodnevima mi je, kao što sam rekla, jedna od omiljenih stvari. Nisam toliki obožavalac knjiga kao što ste možda pomislili, ali postoje knjige koje sam pročitala za manje od 3 sata i koje obožavam. To su npr Zov anđela, Samo budi ovde, 7 godina kasnije, Ostani kraj mene, sve je napisao G.Muso i Stakleni zamak - Dž. Vols. Trenutno čitam, po mom mišljenju ne tako zanimljivu lektiru - Lovac u žitu. Da me ne shvatite pogrešno, nije to loša knjiga, samo sam pročitala nekoliko boljih, što ne znači da ne treba da ih pročitate ako ste to planirali

-Šetnja po parku. Koliko volim ovo. Znate onaj osećaj kad vas užasno mrzi nešto da uradite, a onda kada to ipak uradite, budete toliko srećni da obećate sebi da vas više nikada neće ništa mrzeti, a onda se sve to ponovi? Upravo takav osećaj imam svaki put kada mi ova ideja padne na pamet. U stanju sam da nađem preko 100 izgovora zašto da ne odem u šetnju nego ostanem kući, a onda ipak nekako nateram sebe da ugasim telefon, Tv, lap top, sve stvari koje mogu da me nateraju da ostanem kući, pozovem nekoliko drugarica i odem, problem koji tada nastaje jeste to što želim da zamrznem vreme i zauvek ostanem u tom parku, a da je lišće zauvek tako šuškavo, žuto i meko i da taj miris jeseni zauvek ostane baš takav
 
-Popodne uz Youtube, Instagram, Facebook, Blogger, Pinterest, Twitter i Tumbler. Ovo svakako
jeste stvar koju svi radimo. Po ceo dan smo aktivni na društvenim mrežama, a uveče se čudimo kako je brzo prošao dan. Ipak, koliko god to bilo loše, ne mogu da zamislim život ni bez jedne od ovih društvenih mreža koje sam navela, ali pokušavam da nateram sebe da ih što manje koristim.

-Shopping je još jedna stvar koju verujem niko ne može da odbije. Svaka reč je suvišna :)

-Obožavam da čitam časopise, jer nam oni pružaju mogućnost da u isto vreme budemo informisani, u trendu, a daju nam i tonu dobrih saveta. Časopisi koje ja volim čitam jesu Bravo i  Hej, mada sam do nedavno kupovala i Ok


To je to za ovaj post. Znam da nije toliko maštovit, ali pisala sam ga bar 5 puta i nikako nisam uspevala da napišem kako hoću i onda kada sam taj uvodni deo uspela da svedem samo na najvažnije stvari koje sam htela da vam kažem, više nisam imala ideje za to šta ja ustvari radim kada je jesen, osim što 24 sata provodim na društvenim mrežama ili idem napolju, što uostalo radim i kada je bilo koje drugo godišnje doba.

Nijedna slika nije moja i ja vam se stvarno izvinjavam na tome, u budućnosti ću se potruditi da slike budu moje :)

XoXo T.









Нема коментара:

Постави коментар