26.11.2014.

Parka - ponovo u modi :)

Heej! Kako ste? Ja sam odlično, a na to je uticao i današnji post. Pisaću o parkama koje jednostavno obožavam. Predviđa nam se hladna zima, ali ne brinite, ovu jaknu slobodno možete nositi, osim što je must have ove sezone, vrlo je topla i udobna.

Šta je to parka?
To je vrsta kaputa sa kapuljačom koja je ispunjena krznom. Ova jakna prvobitno je bila namenjena eskimima koji su preživljavali u veoma niskim temperaturama. Takođe, u početku su je koristili i piloti koji su bili izloženi temperaturama i do -50. Najčešće je maslinasto-zelena do braon, a dešava se da bude i crna. Iako se njen sastav menjao tokom godina, zbog pristupačne cene, kao i kvaliteta, nekoliko puta se vraćala u modu.


Gde se može kupiti?

Može se nabaviti u većim radnjama. Viđala sam je u New Yorker-u, H&M-u, Zari, C&A, a čini mi s da je bilo nekoliko i u Takko fashion. Verovatno se može naći i na mnogim drugim mestima, ali ja sam je videla u ovih nekoliko baš skoro, pa sam gotovo sigurna da je ima još





2 коментара:

  1. Obožavam tvoj blog mnogo mi se sviđa, pratim te možeš li i ti mene http://suzanas1.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drago mi je što ti se sviđa moj blog, ja takođe pratim tvoj i malo je reći da je odličan! ♥

      Избриши