16.11.2014.

Peach kiss Baby lips - recenzija

ovo su svi
Ćao! Današnji post je posvećen Baby lips-u. Znam da je ovo proizvod koji je stigao kod nas još pre nekoliko meseci, ali ipak želim da vam napišem svoj utisak. U aprilu ove godine, dok Baby lips-a nije bilo kod nas, u Beču sam kupila svih 6 kako bih imala dok ne budem imala mogućnost da kupim ovde. Isprobala sam ih sve, a Peach kiss je prvi koji sam skroz potrošila. Za današnji post slike ću uzimati sa interneta, pre svega zato što nemam puno vremena, a i ne vidim svrhu u tome da slikam prazno to u čemu se nalazilo.




 Prva stvar koja me je oduševila kod ovog proizvoda jeste miris. Kao što možete zaključiti po naslovu, miriše na breskvu, a takav mu je i ukus. Na usnama ostavlja neku nežnu puderastu boju, a pritom daje sjaj i punoću. Posle ovog Baby lips-a, usne su meke i izgledaju veće



Ovako on izgleda


Jedno vreme, ovo mi je bio omiljeni Baby Lips. Još jedan plus jeste i to što, kao i svi Baby lips-ovi dosta dugo traje. Iako sam ga stavljala svaki dan po nekoliko puta, izdržao je oko 2 meseca.

Moje ocene za ovaj proizvod glase : Delovanje - 5
                                                   Miris - 5
                                                   Trajanje - 5
                                                   Kvalitet u odnosu na cenu - 4,5
                                                   Izgled - 4-5

Ocene su bile 1-5. Nadam se da sam vam ovim postom bar malo pomogla da odlučite da li želite da kupite ovaj proizvod, slobodno ostavljajte komentare. Do sledećeg posta..

XoXo T.

2 коментара:

  1. odlicna recenzija!
    rekla si da pratis moj blog i da ces nastaviti! mnogo bi mi znacilo kada bi se uclanila :) svaki put kada udjes na blogger kontrolnu tablu, dolje ce se naci moji novi postovi <3
    alldreamscometruexxx.blogspot.com

    ОдговориИзбриши