28.11.2014.

Prehlada? Zaboravi!

Zdravo svima, ako ste pročitali jučerašnji post, znate da sam bila prehlađena. Nisam imala temperaturu, ali sam kašljala, curio mi je nos, i loše sam se osećala. Verovali ili ne, jutros kad sam se probudila kao da ništa nije ni bilo.  Ustala sam zdrava, brz ikakvih znakova prehlade.  Inače nemam problem sa jesenjim prehladama, ali znam nekoliko trikova koji mogu biti od pomoći.

Prevencija : 

  • Spavaj dovoljno (oko 8-10 sati)
  • Peri ruke
  • Pij puno vode
  • Zaboravi na trendove ako oni mogu dovesti tvoje zdravlje u opasnost. 
  • Izbegavaj male, zatvotene prostore
  • Ako neko od tvojih prijatelja pokazuje znake prehlade, radije pomeri druženje sa njim
  • Nikako nemoj prati kosu u poslednji čas, već neka to bude nekoliko sati pre izlaska iz kuće kako bi stigla dobro da je osušiš
  • Deblje čarape ili papuče dok hodaš po kući su obavezne (znam, ovo vam govore i roditelji, i dosta vam je te rečenice, ali bolje sprečiti nego lečiti)
  • Unosite vitamine i pijte po čaj dnevno kako biste ojačali svoj imunitet
Ako do prehlade ipak dođe

  • Utopli se, obuj debele čarapice i stavi dva jastuka, kako zbog sinusa ne bi imala osećaj da se gušiš
  • Skuvaj čaj, i prvo lice (nos i usta) okreni prema šolji tako da se prirodno inhaliraš, a posle nekih 5-6 minuta, kad čaj ne bude toliko vruć popij ga. Nemoj preterivati sa čajem, dve do tri šolje su sasvim dovoljne
  • Svi znaju da je karamel mleko (šerbet) najbolji lek za bolno grlo i kašalj, nije toliko ukusno, ali je veoma delotvorno. Vaši roditelji sigurno znaju da ga naprave.
  • Pored sebe uvek treba da imaš pakovanje maramica
  • izbegavaj kontakt sa ljudima, možeš ih zaraziti, a mogu i oni tebi doneti neki virus. 
  • Unosi što više tečnosti
  • Odmaraj se
  • Ne moraš otići u školu, osim što je loše za druge, loše je i za tebe, a nećeš postići neke velike rezultate, jer kad smo bolesni mozak nam 'sporije radi'
  • Ako prehlada potraje, najbolje da posetiš lekara






To je bilo to za ovaj post, znam da je manje-više sve već poznato, ali nadam se da sam vam bar malo pomogla, i da će vas prehlada, ako je ne daj Bože uopšte dobijete, držati samo jedan dan, kao i mene. Volim vas sve puno i hvala što ste pročitali post.

XoXo T.




2 коментара:

  1. Dobar post! :)

    Još jedna nova rubrika je na blogu poseti ga; http://shineperfection.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши