29.11.2014.

School Tag

Ćao svima! Danas sam se odlučila za School Tag, znam da je subota, ali pokazalo se da volite Tagove, a meni je ovaj bio nekako najzanimljiviji pošto je uskoro kraj polugodišta (ne mogu da shvatim kako je tako brzo proletelo ovo polugodište, ali drugo će proći još brže). Pitanja sam pronašla na internetu. Spremni? Počnimo!

1. Jesi li ikad pobegla sa časa?
Nisam, ja lično smatram da je mnogo bolje pojaviti se na času i dobiti ocenu po zasluzi, nego bežati od problema. Srećom, do sad nisam imala situacije kada baš ništa ne znam, dešavalo se da nisam bila sigurna u svoje znanje i da sam htela da samo odjednom nestanem, da se nešto desi da ne odem na čas, ali ipak bih se uvek suočila sa problemom i dala sve od sebe da dobijem što bolju ocenu, i moram priznati da nisam tako loše prolazila :)

2. Prvi kec?
Bio je u petom razredu iz rukometa, mi imamo posebno fizičko, a posebno rukomet. Ne znam da li je ta jedinica išla u dnevnik, ali to je bio prvi i za sada poslednji kec. Sledeće godine sam išla na takmičenje iz rukometa haha :)

3. Srednja vs osnovna?
Idem u osnovnu, tako da ne znam kako je u srednjoj :)

4. Koju srednju planiraš da upišeš?
Gimnaziju definitivno. Sigurno ću nastaviti školovanje, tako da mi gimnazija daje još 4 godine za razmišljanje, trenutno me ništa posebno ne zanima, a volela bih da budem farmaceut ili mikrobiolog

5. Prosek?
Ne znam da li se ovo odnosi na ovo polugodište kako mislim da ću proći, ili na prosek od prošle godine, uglavnom, planiram da popravim još dve-tri ocene za ovo polugodište, a prošle godine, odnosno na kraju sedmog sam bila 5.00

6. Najbolja drugarica iz osnovne škole?
Išla sam u privatan vrtić u kom deca nisu bila iz jednog kraja, i u predškolskom nas je bilo četvoro. Niko ni sa kim nije krenuo u istu školu, što je sasvim logično jer smo svi iz različitih delova grada, dok je više od pola mog odeljenja išlo u isti vrtić, čak i istu grupu i oni su samo nastavili druženje u školi. Druga otežavajuća okolnost jeste to što sam krenula ranije. Zbog ta dva razloga u prvom razredu sam se družila sa svima po malo, ali već u drugom sam imala najbolju drugaricu. Od trećeg razreda smo počeli da se družimo svi zajedno, što i nije problem jer nas ima 16-oro. Trenutno nemam samo jednu najbolju drugaricu, tako da ne mogu da dam odgovor na ovo pitanje, a nisam sigurna da sve žele da se spominju na blogu. Znači, ima ih nekoliko, one će se pronaći, ako budu dozvolile da ih spomenem, onda ću izmeniti post i napisati njihova imena. Do tada nek ostane ovako :)

7. Najbolji nastavnik?
Pa naša nastavnička ekipa se nije menjala od petog razreda, tako da sam za ove četiri godine sve nasatavnike upoznala i zavolela. Ako baš moram da izdvojim, onda bi to bili razredna koja predaje engleski, nastavnica fizike i nastavnica srpskog. Dosta dobra je i nastavnica matematike.

8. Najgori nastavnik?
Svi nastavnici su uglavnom korektni i ne postoji neki kog baš ne volim. Okej, istoriju i hemiju ne volim kao predmete, pa onda ni nastavnice tih predmeta ne obožavam. Ali to ne znači da su one loše ili ne predaju dobro svoj predmet, baš suprotno, jedino što ja ne volim to što one predaju i to je sve :)

9. Najdraži predmet?
Srpski, mada koliko god to čudno zvučalo volim i matematiku. Nastavnica je veoma fina žena, što je doprinelo tome da zavolim i matematiku kao predmet, a i pred svaki kontrolni imamo časove kada nastavnica zada 5 zadataka koje radimo i predajemo jedan po jedan. Za svaki zadatak dobijamo po jedan plus, a pet pluseva je petica u dnevnik. Takvih časova bude 3-4 pred svaki kontrolni i oni su najviše doprineli tome da zavolim matematiku, imamo puno prilika za ispravljanje ocena, a i za vežbu, pa kao razred uopšte nemamo problem sa tim predmetom

10. Najgori predmet?
Kao što sam rekla, istoriju nikako ne volim. Naravno, naučim je jer moram, ali mi kao predmet nije zanimljiva i ne volim je. Pored istorije, ne volim ni hemiju, ali u njoj se i može pronaći nešto zanimljivo. Još dva predmeta koja mi nisu baš najomiljenija jesu i nemački i rukomet. Nemački zato što mi se jednostavno ne sviđa kao jezik, a rukomet zato što ne volim taj sport, i na sve moguće načine pokušavam da izbegnem da ga igram, odnosno kada god imamo ponudu, pristanem da trčim 40 krugova oko terena, samo da ne igram.

Ovo je bio School Tag, nadam se da vam se svideo i da ste me bar malo koliko-toliko bolje upoznali. Hvala vam što ste pročitali ovaj post, volim vas puno. Do sledećeg posta..

XoXo T.

4 коментара: