27.11.2014.

Teodora's Christmas Edition #1

Heej! Dok ovo čitate, ja ležim u krevetu, a oko mene su dva pakovanja maramica i solja čaja. Imate 3 pokušaja. Da, pogodili ste, bolesna sam. Nije to toliko strašno, prehlada, sutra će mi verovatno biti bolje, i zato blog ne sme da trpi. Ovo je jedan večernji post i priča za njega je pomalo čudna. Imala sam post pod imenom 'Teodora's Christmas Edition' zakazan za 10. decembar jer sam smatrala da ako tad počnem, imaću sasvim dovoljno vremena da objavim sve postove vezane za ovu temu, ali sam videla da je dosta blogerki vec objavilo slican post i onda sam pokušavala da taj post zakazan za 10.12 prebacim i objavim danas, međutim, ne bih se ja zvala Teodora da nešto ne pokvarim, i taj post je nestao, tako da sad pišem ponovo isti post, i to je razlog zašto će on biti objavljen tek u pola 11 uveče, ali nadam se da se ne ljutite.

Pre svega, želim da kažem da sam ovo planirala još od pre nekoliko nedelja, ali sam planirala da krenem sa objavljivanjem ovakvih postova tek kad vidim prvu Coca Cola prazničnu reklamu, jer njom nekako počinje praznična euforija, bar kod mene. Dakle, do Nove godine planiram da objavim nekoliko ovakvih postova, ali na različite teme. Neke od tema biće i : Šta obući za novogodišnju noć, Šta pokloniti dragim ljudima, Dekor. Nadam se da će vam se svideti. I još jednom da kažem da mi namera nije da bilo koga kopiram, kao što sam rekla, ovo je moja stara ideja, ali igrom slučaja nekoliko njih je već objavilo sličan post pre mene, i nikako ne mogu da utičem na to.






Hvala vam što ste čitali post, savete za kako pobediti prehladu ću verovatno napisati sutra, a ako vi znate neki lek za prehladu, ja vas molim da napišete, pošto pod hitno moram da ozdravim jer sutra imamo priredbu u kojoj učestvujem u 2 tačke. Volim vas puno

XoXo T.

Нема коментара:

Постави коментар