16.11.2014.

Teodora's fashion corner #1

Ovo je nešto što sam smislila pre nekoliko dana, ali sam razmišljala kako da ga sprovedem u delo. Svake nedelje ću stavljati po 5 kombinacija koje sam sama napravila, i na taj način nekome možda dati ideju kako da se obuče. Kombinacije će uglavnom biti prilagođene za školu. Pa krenimo

 Ponedeljak
-
Ovo je prva kombinacij. Što se tiče ajlajnera na očima, slažem se da možda ne bi trebalo da ga stavljate za školu, eos ili bilo šta drugo na usnama (što ne ostavlja boju) je dozvoljeno.
Batman duks, boyfriend jeans, skroz crne starke, eos, crne minđuše, parfem po vašem ukusu

Utorak
-
 Za utorak predlažem pantalone, u ovom slučaju roze, sa duksom koji ide uz njih. Dodajte nakit koji ide uz to. Na usta stavite lip butter, ili nešto drugo po vašoj zemlji. Uz ovu kombinaciju predložila sam Converse plitke starke, ali u principu, sve što se slaže uz kombinaciju dolazi u obzir


Sreda
-Duks u mojoj omiljenoj boji, UGG čizmice i kapa i prstenje sa mačijim ušima. Pun pogodak, ako mene pitate. Maskaru stavite u vrlo malim količinama, a crni lak zamenite providnim kako ne biste imali problem sa nastavnicima.









Kapa sa mačijim ušima, bebi rozi duks, velike minđuše, parfem po vašem ukusu, boyfriend jeans, UGG čizme i prstenje sa mačijim ušima

Četvrtak
-  Karirana košulja, koja se polako vraća na velika vrata, odlično se uklopila sa plavim Nike air force patikama. Uz to sam dodala plavi kačket, kao i prstenje koje je popelo kombinaciju na viši nivo. I ovde pokušajte da šljokičavu senku za oči i crveni karmin zamenite sa vrlo malo maskare i nekim Baby lipsom

Karirana košulja, skinny jeans, Nike Air force, kačket i pstenje


Petak
- Za petak sam izabrala malo opušteniji outfit. Tu je obična majica, siva trenerka, kao i moje omiljenje patike - Jordans patike. Bela mašnica je tu da s njom zakačite kosu, a i slušalice kao neizostavni deo da sa njima slušate muziku dok se budete vraćali iz škole. Sive minđuše kako kombinacija ne bi izgledala kao da ste krenuli na trening i Baby lips za negu vaših usana dok ste u školi. Ukoliko je napolju hladnije, ne zaboravite da ponesete neki duks.

Bela majica i siva trenerka, Jordans patike, slušalice, sive minđuše i bela mašna, Baby lips

Ovo su moji predlozi za predstojeću nedelju. U komentaru napišite koja kombinacija vam je najlepša.i da li vam se sviđa ova ideja. Pošto sam ove nedelje bila dosta aktivna, moram da vas razočaram i kažem da ću sledeće nedelje objavljivati po samo jedan post dnevno. Hvala vam što ste pročitali ovaj post. Volim vas puno

XoXo T.



2 коментара:

  1. Caos, videla sam tvoj blog na Bravo portalu. Veoma mi se dopada ovaj post kao i ceo blog. :) Samo napred! ♥

    P.S. Poseti moj blog ---------> http://bartalove.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno! Vec sam posecivala tvoj blog, zaista je odlican <3

      Избриши