23.11.2014.

Teodora's fashion corner #2

Kao što sam obećala, postovi ovog tipa će ići svake nedelje, a za ovu nedelju pripremila sam vam nekoliko, po mom mišljenju, zanimljivih kombinacija. Spremni? Počnimo!

1.Ponedeljak
- U ovaj džemper sam se zaljubila, na mojoj wishlisti je. Što se tiče kombinovanja, veoma lako sam našla ostatak kombinacije. Tu su farmerice, uz koje sam izabrala UGG čizme i ovu kožnu torbu, koju ja lično obožavam da nosim.



2.Utorak
- Kombinacija za koju mi je inspiracija bila moja drugarica Kristina (ako ovo čitaš, nadam se da ti se sviđa). Kako bih razbila monotoniju, ubacila sam i ovaj bordo-crveni detalj. Teško bih se pronašla u ovom outfitu, ali mi se pojedinačno sve stvari sviđaju.


3.Sreda
-Potpuna suprotnost prošloj kombinaciji. Ovo je malo elegantniji look. Što se tiče laka za nokte, rađe izaberite providni, biće manje primetan nastavnicima u školi.




Četvrtak
- Još jedno malo elegantnije izdanje. Kao što vidite, tu su moje omiljene patike, a ako džemperić sa krznom zamenite nekom majicom, outfit će biti mnogo drugačiji i nekako će više odgovarati za školu, nego ovaj sa slike.



Petak
-Za petak uvek biram neku malo opušteniju varijantu. Ovog petka tu je trenerka, udobne starke i nekoliko detalja koji upotpunjuju ovaj stil.

Hvala što ste pročitali post, nadam se da vam se svidelo i da sam vam bar malo pomogla oko najveće ženske dileme 'šta obući'

Izvinjavam se što nisam objavljivala ova 3 dana, jednostavno, koliko god ja to želela, ne ide sve stvari onako kako ja želim , i u mom slučaju je došlo do nepotrebnog gubljenja vremena i inspiracije. Nadam se da se ne ljutite, a ja ću se potruditi da nadoknadim dane koje sam propustila.

XoXo T.







2 коментара: