30.11.2014.

Teodora's fashion corner #3

Još jedan nedeljni post. Vidim da vam se ovi postovi sviđaju s obzirom na to da su dosta čitani, pa ne odustajem od njih. Ove nedelje se dogodila jedna nepredviđena situacija zbog koje sam outfite morala da pravim preko telefona, nadam se da vam neće smetati. Na slikama nisam stavila logo, ali molim vas da ih ne uzimate.

Ponedeljak
- Kombinacija koja nije u mom fazonu, ali bih je rado nosila. Uz ovo predlažem visoku punđu. Što se tiče parfema, izaberite onaj koji se vama dopada, a dozvoljeno je i malo maskare.
Utorak
- Opušteniji look. Majica sa štraftama i malo svetliji džins, uz to Nike Air Force koji obožavam i crna kapa kao neobavezni detalj. Prsten sa natpisom 'love' je sasvim dovoljan, tako da što se tiče nakita ne morate previše razmišljati. Takođe možete staviti maskaru u maloj količini
Sreda
- Jedan u potpunosti ženstveni look. Jeste malo hladnije za haljinu, ali meni je preslatko. Bajkerske čizme čine da kombinacija bude prilagođenija svakodnevnom životu, a minđuše su neki kontrast koji daje tu girly notu. Uz ovo možete obući i crnu kožnu jaknu.

Četvrtak
- Posle jednog elegantnog outfita, vraćamo se na one malo muškobanjaste. Kožna jakna, potpuni hit sezone, bajkerske čizme i boyfriend jeans. Ispod jakne predlažem običnu majicu po izboru. Minđuše čine kontrast, ali nisu obavezan deo.
Petak
- Prošle nedelje sam pisala o parkama koje su jedan od mojih favorita sezone. Uz nju sam dodala nekoliko stvarčica koje bih i ja lično obukla. Predlažem kanađanke, ali što se tiče obuće, možete izabrati i nešto drugo
Zbog nedostatka vremena, malo sam zbrzala ovaj post, ali nadam se da se ne ljutite. Htela bih i da dam odgovor na jedan od mejlova koji mi je nedavno stigao. U pitanju je to da se stvari u kombinacijama ne slažu. Naravno, primam sve sugestije i drago mi je što ste spremni da date savet, kao i kritiku kada god je to potrebno. Meni lično sve kombinacije koje sam do sada postavila imaju smisla, tako da ne znam na šta se tačno odnosio ovaj komentar. Sve u svemu, moda je za mene igra i uživam kombinujući nespojivo. Naravno, nemamo svi isti ukus i zato su male šanse da se kombinacije baš svima svide. Hvala što pratite moj blog, do sledećeg posta ♥ 

XoXo T.

6 коментара:

  1. Анониман30.11.14. 14:39

    Najbolja si nastavi tako i ceka te svetla buducnost ?

    ОдговориИзбриши
  2. Pocela sam sada da te pratim jer si super,ako zelis mozes i ti mene :)
    http://wathermelonlover.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala, redovno pratim tvoj blog koji je sjajan :) ♥

      Избриши