15.11.2014.

Top 8 aplikacija za android telefon

Zdravo dragi moji, u današnjem postu ću pisati o 8 aplijacija koje ja volim da koristim. Akoaplikacija post svidi, napisacu i top 10 listu aplikacija za Iphone/Ipad/Ipod. Teško mi je bilo da izaberem samo 8 aplikacija ali nekako sam uspela. Spremni? Pa počnimo!

1.Viber
- Viber je aplikacija koju obožavam, koristim je za dopisivanje sa drugaricama koje nemaju facebook i ako je već niste, obavezno je instalirajte.Ako neko ne zna, Viber je aplikacija preko koje se mogu besplatno slati poruke, slike... Jedini uslov jeste da osoba kojoj želite to da pošaljete, takođe ima viber

2.Instagram
-Ovo je jedna od mojih omiljenih aplikacija. Dnevno provedem i po sat ili dva gledajući slike, tražeći slike..Za one koji ne znaju, Instagram je aplikacija na kojij se objavljuju isključivo slike i videi. Ako želite, možete pogledati i moj instagram profil (teodora_jevric) ili u komentaru ostaviti link vašeg profila kako bih mogla da vas folujem.
3.Youtube
-Mislim da svi znate kako funkcioniše ova aplikacija. Razlog zašto je imam baš kao aplikaciju jeste to što sam prijavljena na mnogo kanala i sve ide mnogo brže putem aplikacije.
4. Youtyou
-Ne znam da li znate za ovu aplikaciju, ali ako ne znate, toplo vam je preporučujem pošto su moja iskustva sa njom vrlo pozitivna. Preko ove aplikacije lako i za manje od 5 sekundi možete skinuti bilo koju pesmu sa Youtube-a
5. Facebook
-Još jedna aplikacija o kojoj ću biti veoma kratka. Iako zauzima jako puno prostora, sve je mnogo brže uz aplikaciju. Uz facebook instalirala sam i Messenger, ali o njemu neću pisati u ovom postu.
6.Geometry dash
-Konačno i jedna igrica. Ovo je moja omiljena, presla sam je celu 2 puta, ali mi je i dalje izuzetno zanimljiva. Onavezno je instalirajte, nećete se pokajati.
7. Retrica
-Ponovo aplikacija za koju svi znate, ja sam je imala i pre nego što je stiglaa u play prodavnicu, tako da mi je malo dosadila, ali u principu je kao aplikacija odlična.
8.Bravo 
-Ne koristim tako često ovu aplikaciju, ali mi je veoma dobra i toplo je preporučujem

To bi bilo to, ovo su aplikacije koje najčešće koristim. Da sam mogla da izaberem više od 8 aplikacija verovatno bi se tu našle i : Subway surfer, Wattpad i Messenger. Znam da postoji puno grešaka, ali pokušajte da me razumete pošto je post pisan preko telefona. Nadam se da vam se post bez obzira na sve svideo i hvala vam sto ste procitali

xoxo T.

2 коментара:

  1. Super post! AAA obožavam Geometry Dash, a tek muziku iz igrice ahaha :)

    ОдговориИзбриши
  2. Hvala ti! Ja sam presla sve nivoe pa dugo nisam igrala tu igricu, ali je i dalje jako volim, a i muzika je super haha :) ♥

    ОдговориИзбриши