25.11.2014.

Vreme je za trening!


Okej, više temperatura nije pogodna za džoging sa drugaricama, vožnju rolera ili badminton u parku, ali to svakako nije opravdanje da prestanete da se bavite sportom.

To što ništa ne trenirate ne znači da treba po ceo dan samo da ležite i hranite se nezdravo. Sport je dostupan svima, pa bavili se vi nekim sportom ozbiljnije, u nekom klubu, ili sami radili nekoliko serija trbušnjaka kod kuće. Bitno je da pronađete aktivnost koja vam se sviđa. Ako na primer, kao ja, niste zaljubljenik u sportove tj, ne možete sebe da pronađete ni u jednom, dovoljno je da nađete nešto drugo što vam se sviđa.





Kako se ja održavam u kondiciji?

Svaki dan uradim po dve serije od 10 trbušnjaka, 10 sklekova i 10 čučnjeva. Jednu seriju ujutru, jednu uveče. Priznajem, moja ishrana nije toliko zdrava, ali trudim se da, uvek kada mogu, čokoladu zamenim nekim voćem, a hamburger ili picu jelom koje obiluje povrćem. Naravno, kada sam počinjala, radila sam po 10 ženskih sklekova, ali posle nekoliko nedelja sam ih zamenila muškim. Ne držim se striktno toga, ponekad uradim i po 12-13, nekad 15-16, radim onoliko koliko mogu, jer mišići se stiču u ona poslednja 2-3, kada više jednostavno ne možete da izdržite, ako radite 10 čučnjeva, a možete 50, to onda nema nikakvog smisla i bolje je da stalno podižete taj broj.



Kada je vreme da počnete?
Nikad nije ni suviše kasno, a ni suviše rano. Naravno, ako imate 14 godina, nije baš poželjno da se upisujete na ritmičku gimnastiku na primer, jer nju možete trenirati do najkasnije 17-18 godina, tako da nemate toliko vremena da napredujete, ali se uvek možete njom  baviti rekreativno.



Kako početi?
Kao što sam rekla, sve zavisi od toga u čemu se pronalazite. Ako volite odbojku, onda potražite neki klub koji vam se sviđa, ili se raspitajte među onima koji je već treniraju, uvek je lakše početi ako imate nekog ko bi mogao da vam pomogne između treninga. Ako ste pak, kao ja, trenirali hiljadu i jedan sport i ni jedan nije imao ono nešto što je potrebno da bi nastavili da ga trenirate, onda je najbolje da pronađete vežbe koje vi smatrate dobrim i radite ih svaki dan, svaki drugi (kako god vi želite). Oni koji ne vole ni taj vid sporta, mogu napraviti svoju plejlistu pesama i određenim danima smišljati koreografije za pesme, ako radite to svaki dan, onda vam je dovoljno da svaki dan smišljate koreografiju za jednu pesmu. Biće to sasvim dovoljno aktivnosti.



Zašto je sport bitan?
Osim što vam pomaže da imate mišiće, da se pravilno razvijate, on vam nudi mogućnost da sklopite nova prijateljstva, kao i da se, bar tih sat vremena treninga, opustite i razbistrite misli. On je osnovna komponenta za zdrav život, a osim njega, veoma je bitna i ishrana o kojoj ću pričati u narednom postu.






Nekoliko saveta pre nego što počnete :

  • Na početku morate biti pažljivi, ako preterate, imaćete onu dosadnu upalu mišića, koja, moram da priznam, često ume da uništi dan
  • Takođe, ako krećete da trenirate neki sport, morate biti svesni da nećete odmah biti kao oni koji treniraju i po nekoliko godina i verovatno nećete moći da uradite sve što oni umeju, ali polako, ne smete se demoralisati
  • Sa kupovinom opreme sačekajte do momenta kada budete sigurni da ćete se baš tim, određenim sportom baviti
  • Trudite se da novi hobi uklopite sa već postojećim obavezama, tako da zbog njega ništa ne mora da trpi.
  • Nemojte sebi zadavati previsoke ciljeve.

Bilo je ovo sve što se tiče ovog posta, nadam se da sam uspela bar malo da vam pomognem u odabiru novog sporta, kao i da će vam, na kraju krajeva, ovaj post zameniti dijetu o kojoj ste razmišljali. I zapamtite : one apple a day keeps the doctor away. Znam da ova izreka nije toliko vezana za ovaj post, ali u zdravom telu zdrav duh :)

P.S slike, kao što možete i sami zaključiti, nisu moje, a ja se izvinjavam i na tome što su ispremeštane, nikako nisam mogla da ih namestim kako želim, a imala sam i problem, jer kako sam dodavala novu sliku, tako se stara brisala. Sve u svemu, duže sam nameštala slike nego što sam pisala post, ali nadam se da razumete. Hvala što ste čitali, ne zaboravite da ostavite komentare kako vam se svideo post. Volim vas puno, do sledećeg posta.. ćaoss

XoXo T.

Нема коментара:

Постави коментар