13.12.2014.

2 Posebne preporuke ♥

Ćao svima! Danas ću vam napisati moje dve posebne preporuke. Verovatno ćete pomisliti da je glupo što zbog dve stvari pišem ceo post, kad postoje i monthly favourites i pajama party postovi, ali ove dve stvari su se nekako izdvojile i moram ih spomenuti.

Gijom Muso - Central Park
Dovoljno je samo da vam kažem da ju je napisao Gijom. Sve vam je jasno. Šalim se naravno. Moj omiljeni pisac je Gijom i ne znam koja knjiga je bolja od koje. Sve sam pročitala za dva dana, toplo vam preporučujem. Koju god njegovu knjigu da uzmete, nećete se pokajati. Ovo je najnovija njegova knjiga. Jedna od mojih omiljenih. Jako je zanimljiva, a do samog kraja ćete biti u neizvesnosti. Ja sam je kupila u Vulkanu. Bila je 899 dinara. Sve novije knjige su toliko ja mislim, ali veruj te mi, nećete se pokajati ako je kupite. Nešto više o knjizi možete saznati OVDE .

 

Madam Florens (predstava)
Inače ne idem često u pozorište. Bila sam nekoliko puta sa školom i nekoliko puta sa roditeljima i uglavnom sam gledala opere. Međutim, ova predstava mi je definitivno promenila mišljenje koje sam prethodno imala. U glumačkoj ekipi su bili : Tamara Dragičević, Ivan Mihailović, Gorica Popović. Samo njih troje glume, a Tamara menja uloge i glumi sporedne likove. Ovo je istinita priča o ženi, pevačici koja je postigla ogromnu slavu, a nije toliko lepo pevala. Ne znam tačno kada i gde se prikazuje, ali ako vi uspete da saznate, toplo vam preporučujem da odete i pogledate ovu predstavu.













Izvinite što nisam toliko aktivna. Škola je učinila svoje. Dva prethodna posta su bili Tagovi jer ja volim da ih pišem, a i ne oduzimaju toliko vremena. Novogodišnje postove sam malo zapostavila, ali obećavam da ću nadoknaditi. Volim vas puno i hvala što ste čitali :) ♥

 

4 коментара:

  1. Zanimljivo :-).

    Uclani se u moj blog i komentarisi neki post. http://katherinefashion24.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Gde mogu da te pratim? Ovdje nemas to, a ja zelim da te pratim.

    ОдговориИзбриши