28.12.2014.

50 facts about me TAG

Heej! Nominovana sam za ovaj Tag i odlučila sam da ga uradim. Iskreno, mislim da 50famt nije tako dobro realizovan kao Liebster TAG, ali šta je tu je! Spremni? Počnimo!
  1. Obožavam TAG-ove i za koji god me nominovali, uradiću ga!
  2.  Jako sam stidljiva, ali blog mi je pomogao u rešavanju tog problema.
  3. Imam kućnog ljubimca - psa Cezara.
  4. Jako volim da čitam, ali mi je teško da nađem knjigu koja me interesuje.
  5. Omiljeni pisac mi je Gijom Muso i pročitala sam gotovo sve njegove knjige.
  6. Teodora na nekom jeziku znači Božiji dar.
  7. Najlepše žensko ime mi je Una, a jedna od najboljih drugarica mi je Luna.
  8. Uvek prođem 5.00
  9. Mrzim kada me neko ubeđuje u nešto što znam da nije tačno.
  10. Mrzim nepristojne i nekulturne ljude.
  11. Trenirala sam sve moguće sportove.
  12. Drugo ime mi je Smotana
  13. Obožavam da blogujem i sve svoje slobodno vreme ulažem u blog
  14. Omiljena rubrika na blogu mi je bila Teodora's fashion corner, ali slike sa telefona jednostavno ne mogu da se prebace na kompjuter i to je razlog zašto prošle nedelje nisam napisala tu rubriku, ali sledeće nedelje ću je sigurno napraviti, makar je pisala preko telefona
  15. Jako su mi čudni haul postovi i mislim da nikada neću uspeti da ih pišem jer se nikada ne desi da odem i nakupujem 500 stvari, već svaki ili svaki drugi vikend, nekada i češće kupim po jednu stvar ili dve, više od toga čak ne mogu ni da nađem
  16. Imam jednu drugaricu koju poznajem od rođenja, poznajemo se već 13 godina i ne idemo u istu školu, ali se i dalje družimo i puno je volim.
  17. Jako puno poznatih ličnosti sam videla i slikala se sa njima, uglavnom u Budvi
  18. Idol mi je Tamara Kalinić
  19. Omiljeni parfem mi je Heat - Beyonce
  20. Osim tog parfema, nikada nisam uspela da izaberem neki stvarno dobar, jer svi koje kupim su mi lepi prva dva dana i onda se ponovo vratim Heat-u
  21. Pošto ne volimo baš zimovanje, 4 godine nismo išli na zimovanje, već idemo u aprilu ili maju negde. Za ove 4 godine smo bili u Austriji, Slovačkoj, Sloveniji, Italiji, Češkoj i ovim Balkanskim zemljama. 
  22. Zbog toga mi je postala navika da brojim dane do proleća iako generalno volim zimu
  23. Obožavam da putujem i najbolje se osećam dok sam na putu
  24. Prošli telefon mi je uvek bio prazan i nisam ga uopšte koristila, a od ovog sad telefona bukvalno ne mogu da se odvojim
  25. Znam da su vam ove činjenice verovatno dosadne, ali jako je teško napisati 50 stvari o sebi
  26. Jaaako sam emotivna
  27. Mnogo se lako iznerviram zbog sitnica
  28. Omiljena boja mi je bebi roza ili svetlo roza
  29. Nekada dobijem napad smeha i ne mogu da prestanem sat vremena
  30. Kao mala sam obožavala ''Nindža ratnike'' i san mi je bio da odem u Japan i pokušam da pređem poligon
  31. Obožavam da gledam serije ''Lud, zbunjen, normalan'' i ''Vojna akademija'', a volela sam i seriju ''Bela lađa''
  32. Verovatno ste shvatili da mi je omiljeni žanr Komedija
  33. Pre manje od godinu dana nisam mogla da smislim srpsku muziku, a sada ne pamtim kada sam poslednji put odslušala bilo koju stranu pesmu
  34. Mrzim kada neko kopira bilo šta, a kamo li postove ovde na Blogger-u
  35. Rođena sam 19. 03. i jako sam srećna što sam rođena zimi, iako je to skoro proleće
  36. Nemam ni sestru ni brata
  37. Imam sve moguće društvene mreže, čak i Tviter, ali ga ne koristim
  38. Obožavam čokoladu, omiljena mi je bela sa jagodom, ali nikako ne mogu da je nađem kod nas 
  39. Bar 5 puta sam počinjala sa pisanjem dnevnika, ali nikada nisam uspela da pišem duže od nedelju dana
  40. Jako sam želela da studiram u Velikoj Britaniji ili Americi, ali ako bi me neko sad pitao, moj odgovor bi bio da želim u Norveškoj, ne znam zašto
  41. Matematika i Srpski su mi omiljeni predmeti
  42. Obožavam da pričam telefonom, sa nekim osobama pričam i po 3 sata
  43. Obožavam Instagram (teodora_jevric)
  44. Srpsku Novu godinu uvek lepše provedem nego običnu
  45. Mrzim kad se neko ljuti za sitnicu
  46. Kada se dogovaram sa svojim drugaricama za nešto, uvek prvo smislimo nešto i onda se to ne sviđa svima, pa još sat vremena smišljamo nešt drugo i uradimo onako kako smo prvo smislili
  47. Znam da verovatno niko neće pročitati sve činjenice, ali nema veze
  48. Ni ja ne pišem uvek sve pravopisno i gramatički tačno, ali jako me nervira kad neko u 2 rečenice napravi više od 10 grešaka, a pogotovo kada ne i glagol piše zajedno
  49. Ne mogu da verujem da je ostao još samo jedan fact.
  50. Volim vas sve iako vas ne poznajem ♥
To bi bilo to. Hvala što ste čitali i VEEEEEELIKO hvala onome ko je uspeo da pročita sve činjenice. Nominujem sve vas koji želite da uradite TAG, a linkove ostavljajte u komentaru, rado ću pročitati vaše postove ♥

 

8 коментара:

  1. Super! Pgledaj moje blogove: http://milenafashion123.blogspot.com/ i http://and-this-is-me-by-milena.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  2. Zelim da ti uputim savet sto se tice slika sa telefona: ukoliko imas fejsbuk na telefonu posalji te slike drugarici na fejsu, a zatim kad udjes na fejs preko racunara ukljuci vas cet i skini slike, ja tako radim i nije komplikovano koliko se cini. :)

    POSETITE MOJ BLOG:
    http://shineperfection.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Odlična ideja, toga se nisam setila :) Posetiću tvoj blog :) ♥

      Избриши
  3. Super post! Evo ja sam uradila! ☺
    http://anasviewoftheworld.blogspot.com/2014/12/50-facts-about-me-tag.html

    ОдговориИзбриши
  4. Odličan post! Super ti je blog zaista. :)

    Inače novi post je na mom blogu - fashionholicyeahh.blogspot.com

    ОдговориИзбриши