24.12.2014.

Božićne/Novogodišnje pesme :) ♥

Ejj! Danas za vas imam jedan od onih postova kada vam predstavljam svoju listu omiljenog. U ovom slučaju to su moje omiljene Božićne/Novogodišnje pesme. Nekako u tom periodu volim da slušam stare pesme, tako da će se i u ovom postu naći mnoge starije pesme :)

1. Lady Gaga - Christmas Tree
2. Kylie Minogue - Santa Baby
3. Ariana Grande - Santa Tell Me
4. Glee - Jingle Bell Rock. Ovo je inače moja omiljena Božićna pesma
5. Kelly Clarkson - White Christmas
6. Kelly Clarkson - Underneath the Tree
7. Train - Shake up Christmas. Ova pesma vam je verovatno pozvana iz Coca Cola-ine reklame
8. Justin Bieber - Mistleote
9. Perry Como - Frosty The Snowman
10. Dean Martin - Let it snow
11. Mariah Carey - All I want for Christmas is you. Moja druga omiljena Božićna pesma
12. Britney Spears - My Only Wish
13. Celine Dion - So this is Christmas
14. Ernie Ford - The twelve days of Christmas 
15. Eartha Kitt - Santa Baby

Nadam se da vam se svidelo. Pesme su opet kažem malo starije, ali nadam se da vam nesmeta. Listu sam napisala jer nam se bliži Božić pa eto da vidite listu pesama koje ja volim da slušam :)

Hvala što ste čitali ♥ :)


4 коментара:

  1. Uclanila sam se u blog.Meni se najvise dopada pesma Santa tell me od Ariane.

    ОдговориИзбриши
  2. Dobar izbor pesama. :)
    Obožavam dizajn tvog bloga :)

    POSETITE MOJ BLOG, NOVI POST JE TU!
    http://shineperfection.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши