02.12.2014.

December photo challenge + Wannabe Blogger + kopiranje

http://1.bp.blogspot.com/-dmwwOXR1oz4/ULqw9-zFxyI/AAAAAAAAAlg/CuCfd3jqogg/s1600/December+Challenge.jpg
Prva stvar koju želim da vam kažem, jeste da ću raditi December photo challenge. Dugo sam tražila pravi, a onda sam pronašla ovaj. Jeste da je za 2012. godinu, ali je jedini gde mi se baš svi zadaci sviđaju. Neće to biti baš ceo post posvećen zadatku. Sigurno neću ceo post posvetiti omiljenom citatu ili rukopisu, već ću ispod posta koji tog dana budem radila staviti malu sliku na kojoj sam nešto napisala ili ću samo ispod posta napisati svoj omiljeni citat. Vremenom ćete shvatiti i nadam se da će vam se svideti.

Sledeća stvar koja me je zaprepastila, da ne kažem šokirala jeste novi rijaliti program. Koliko sam obaveštena, prikazivaće se samo preko Youtube-a. Prvu epizodu možete pogledati OVDE . Iskreno, sama ideja, kao i realizacija su mi poprilično bez veze. Šta je sa onima koji i po nekoliko godina rade na svom blogu, bore se za svakog čitaoca, svaki komentar? Tu se pojavljuje sledeći problem, sastav takmičarske ekipe nije prikladan. Ne znam šta mogu da očekujem od ovog šoua, ali nisam sigurna da ću uspeti da ga gledam. Prvu epizodu sam, ajde nekako i uspela da odgledam do kraja, ali tokom trajanja sam imala neopisivu želju da izađem iz videa, da jednostavno ugasim telefon (preko telefona sam gledala) i zaboravim da taj šou uopšte postoji. Nikad ne reci nikad, možda, eto, silom prilika još jednom pogledam neku epizodu. Sve se nadam da će biti nekih saveta blogerkama početnicima, pa onda i vredi pratiti, ako ni zbog čega drugog, onda makar radi uspeha svog bloga. Da ne ispadnem neki hejter, možda emisija uspe, možda postigne neku neviđenu gledanost, ja im od srca to želim, ali po komentarima koje sam do sada pročitala, ne predviđa im se Bog zna kakva budućnost. Da ne dužim (mada sam već dovoljno odužila), u videu čiji je link na početku ovog pasusa možete videti predstavljanje devojaka. Što se tiče termina u kojima će ići, nisam sigurna, ali informacije se verovatno mogu naći na internetu ili u nekom od njihovih Youtube videa.



  
Na samom kraju, ono što me dovodi do ludila jeste kopiranje. Bili ste svedoci onoga što se desilo meni. Moj post osvanuo je na drugom blogu, a da to nisam ni znala. Srećom, postigla sam dogovor sa administratorkom tog bloga da se post izbriše. Kad smo već kod toga, komentari koji vređaju vlasnicu bloga zaista ne mogu biti objavljeni, bar ne na mom blogu i zato se izvinjavam svima vama čije komentare nisam objavila, to je pre svega zbog toga što ne želim da se iko vređa, ne preko komentara na mom blogu, a drugo jeste to što je osoba koja uređuje blog na kom je bio kopiran moj post, sasvim normalna i onog momenta kada sam je zamolila da izbriše post ili bar promeni sadržaj, ona je to uradila. Dakle ta stvar je rešena, ali na nekoliko blogova sam videla rečenice iz svojih postova, rečenice koje sam sama smislila i koje bih prepoznala bilo kad, bilo gde. Imam 27 postova i još uvek suviše malo materijala da bi me neko kopirao u većoj meri, ali baš nedavno sam sa drugaricom komentarisala koliko su blogovi sada isti. Ne može se očekivati da niko neće pisati Božićnu seriju postova ili pregled meseca (kod mene Pajama party), ali za neke druge postove je zaista providno da su kopirani. Našle smo i 3 primera kada je jedan bloger objavio post, a posle njega još bar četvoro sa istim ili sličnim nazivom i maltene identičnim sadržajem. Šteta što se post nekako ne može označiti imenom ili već nečim, tako da niko ne može kopirati, odnosno može, ali se vidi ko je prvobitni autor post. Ne kažem, moguće je da i na mom blogu postoji nekoliko postova gde slični već postoje, ali svaki svoj post sam sama i napominjem SAMA osmislila i ovom prilikom se izvinjavam ako sam nekoga nesvesno kopirala. Ako napišem sličan post kao i vi, slobodno mi u komentaru skrenite pažnju, obavezno ću  izmeniti tekst. Odužila sam malo post. Sve u svemu, iako nisam bila skoncentrisano na neku temu konkretno, jako sam želela da vam napišem ovaj post i nadam se da će vam se svideti. Što se tiče pasusa o kopiranju, nije bio upućen nikome direktno, ali može se desiti da se neki pronađu. Toliko od mene, puno pozdrava do sledećeg posta ♥


8 коментара:

  1. Teodora, blog ti je presladak, mnogo lepo pises. :)
    Sto se tice kradje postova..toga ce uvek biti. Ne treba da se osvrces, to znaci da ti se dive cim te kopiraju :)
    Puno poljubaca :)


    Giveaway kod mene na blogu: http://kapege23.blogspot.com/2014/12/random-giveaway.html :))

    ОдговориИзбриши
  2. Hvala mnogo na lepim rečima, puno mi znače. Posetila sam blog, odličan je :) ♥

    ОдговориИзбриши
  3. Blog ti je odlican,samo tako nastavi :) I meni se ne svidja rialiti program!!

    ОдговориИзбриши
  4. Dobro je
    http://march-baby-dreamer.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  5. Dobro
    http://ivasspecialseciton.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши