09.12.2014.

Liebster Award TAG

Ćao svima! Danas sam za vas spremila TAG. Ispada da pišem samo Tagove jer uskoro treba da se objavi još jedan, ali nažalost je tako. Ovaj Tag sam odlučila da nekako ubacim između postova jer me je dosta njih nominovalo i ja želim da odgovorim na nominaciju. Hvala svima koji su me nominovali. To su : Suzana (Suzanna's world ♥), Marija (Mari Fashion and beauty), Aleksandra (Alexandra's World), Luna (Magic World) i Iva (World around you). Mislim da su to svi :)

Gledala sam ove postove na tuđim blogovima. Pre svega na blogovima osoba koje su me nominovale i primetila sam da su neki pisali i 10 činjenica o sebi. Ja sam sličan post već pisala OVDE , tako da neću ponavljati :)


Pitanja:
1.Gde si rođena?
- Novi Sad, Srbija
2.Opiši sebe u 3 reči
- Emotivna, odgovorna, iskrena
3.Šta je tvoj slatki greh?
- Bela čokolada u svim oblicima
4.Koji kvalitet najviše ceniš kod drugih?
- Iskrenost definitivno
5.Nadaš se da ćeš u životu postići..
- Nadam se da ću dosta putovati. Ništa ne volim kao putovanja. Uz to se nadam da ću nastaviti sa pisanjem bloga :)
6.Tri stvari bez kojih ne možes?
- Telefon, porodica, bela čokoladaaa
7.Omiljeni bloger
- Tamara Kalinić, mada mi ni Zorana Jovanović nije loša. Njih dve su mi od starijih blogera omiljene
8.Zašto si poželela da bloguješ?
- Priča o mom početku blogovanja je jaaaako duga, ali to nije tema. Poželela sam zbog svojih modnih i blogo-uzora i nadam se da ću postići bar pola koliko su oni :)
9.Kada bi mogla da se odseliš bilo gde. Gde bi to bilo?
- Miami ♥
10. Šta bi prvo uradila kada bi dobila na lotou?
- Jedan deo bih dala onima kojima je to najpotrebnije, a deo bih uložila u svoje školovanje ili putovanja
11.Šta želiš da budeš kad porasteš? 
- Farmaceut, a blog bi mi bio hobi

Pošto je većina onih koje sam želela da nominujem već uradilo ovaj Tag, imam samo nekoliko nominacija:

1. Dreams come true
2. Barta
3. Hate and help
4. iCat

Mislim da bi to bilo to. Nadam se da će moji nominovani odgovoriti nominaciji. Još jednom hvala onima koji su mene nominovali :) ♥♥

8 коментара:

  1. ja i nisam baš ljubitelj bijele čokolade kada smo već kod toga hahah xd ali ipak ne bi ja bila ja da je ne mogu nikako hahaha xd oke sviđa mi se post :D ti bi željela biti farmaceut? i moja prijateljica je to željela ,sada više ne idemo u istu školu tako da ni ne znam dali to još uvijek želi..ja želim biti psihijatar hahaha xd baš mi leži jel da? ahha xd šta još reći ? ne znam stvarno ,čujemo se <333

    iamforeverdirectioner.blogspot.com
    emma

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Bela čokolada sa jagodom je po mom mišljenju najlepša stvar na svetu. Ako budeš u prilici, obavezno probaj bar kockicu. Da, vec dugo imam taj plan da postanem farmaceut. Najverovatnije ću upisati gimnaziju, pa imam još vremena da razmislim. Hvala ti na tolikom komentaru. Nadam se da ćeš odgovoriti nominaciji ♥♥

      Избриши
  2. Hvala na nominaciji, vec sam krenula da pisem :)♥

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nema na cemu ♥. Jedva cekam da procitam tvoje odgovore ♥

      Избриши
  3. Svidja mi se post i nekako dok sam citala tvoj post sam imala osecaj da ga je pisala veoma ozbiljna osoba:D
    Na mom blogu je mini zimski haul, posetite moj blog:
    http://shineperfection.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drago mi je da ti se svidja, nekoliko njih mi je reklo da sam malo zrelija :) Hvala ♥ poseticu tvoj blog ♥

      Избриши
  4. Samo da ti napomenem da sam postala tvoja čitateljka, nadam se da ćeš uzvratiti :)

    Novi post je na mom blogu, pogledajte: http://shineperfection.blogspot.com/ i zaprati me ako želiš. :)

    ОдговориИзбриши