06.12.2014.

November favourites :)

Heej! Kako ste? Ja sam veoma uzbuđena zbog današnjeg posta. U pitanju su moji mesečni favoriti, odnosno stvari koje sam često koristila, a koje ujedno želim da vam preporučim. Znam da je već 5. decembar i da jako kasnim, ali šta je tu je, ocene, škola, privatni časovi.. (odnosno škola engleskog, ali i ona zahteva vreme) i da vam ne nabrajam, verovatno i sami imate obaveze ovog tipa. Pošto je prvi post, imam malo manje stvari, a i kako se ono kaže 'decembar ima više kontrolnih nego dana', pa nisam imala toliko vremena da isprobavam neke proizvode, ali u budućei ću verovatno imati bar oko 10 favorita mesečno. Da počnemo :

1. Mint Fresh Baby lips & Hydrate Baby lips
-Oba su jako dobra. Pošto ih imam sve, išla sam na to da koristim samo jedan, pa kad potrošim taj jedan krenem da koristim drugi i tako dok ih sve ne potrošim. Mint fresh sam potrošila, pa sam tek pri kraju meseca krenula da koristim Hydrate i odličan je. Oba su jako dobra, toplo ih preporučujem. Moj definitivno omiljeni Baby lips je Mint fresh. Oba su kupljena negde u Beču, ali ima ih i kod nas, moje drugarice su kupovale u DM-u, pa pretpostavljam da ih i dalje možete tamo pronaći


2. Base ultra levigante - Pupa
- Proizvod koji imam već jako dugo, ali koji iz nekog razloga uopšte nisam koristila, međutim vrlo korisna stvar. Stavljam ga pre svakog lakiranja noktiju. Čini nokte glatkim, mineralima obogaćen tretman za nokte. Može se stavljati i samo kao baza koja daje neku pastelno roze boju. Kupljeno je u Cosmetics-u u Budvi, mada pretpostavljam da postoji i kod nas.


3. Mavala Mavaderma
- Lak za brži rast noktiju. Znam da zvuči čudno, ali mislim da mi je pomogao. Ja sam inače osoba koja gricka nokte, ali samo na kontrolnima, odgovaranjima ili kada mi je dosadmo, posle mi je to nekako prešlo u naviku i drugarica mi je preporučila ovu stvar uz rečenicu 'kupi ovo i nećeš stići da grickaš nokte koliko od ovoga brzo rastu'. Pošto sam se uverila da je njoj pomogao, kupila sam ga i ne mogu se baš složiti sa njom. Jeste da brže rastu i da sam ja konačno prestala da grickam nokte, ali nije baš toliko sjajan. Da me ne razumete pogrešno, ja i dalje koristim, taj, da nazovem lak, zaista pomaže i sve je to na mestu, ali ko visoko leti, nisko pada :(

4. Strawberry Fizz body double mist Victoria's Secret
- Takođe stari proizvod. Dobila sam ga od sestre i prelepo miriše. Ne traje dugo, ali je miris božanstven, imate osećaj kao da ste jagoda (znam da je ovo glupo, ali zaista je tako). Veoma slatkast miris, ako imate mogućnost da ga nabavite, OBAVEZNO. Uskoro dobijam još jedan o kom ću najverovatnije pisati recenziju :)


 5.Golden Rose Catwalk
- Nije neka sjajna maskara, ali koristila sam je u paru sa Miss Mangom, mojom omiljenom i izgledalo je prelepo, nastaviću da ih koristim tako zajedno. Preporučujem vam ovu maskaru stvarno, ako ništa drugo, bar joj je četkica odlična.

 
6. Douglas dva laka za nokte
- Pre nego što sam ih dobila prošlog meseca, moram priznati da nisam znala za Douglas, ali sada su svakako među najkvalitetnijim lakovima koje sam ja koristila. Zbog kišnog, tmurnog vremena ne možete baš najbolje da ih vidite, ali boje su prelepe. Ova kao bež je u broju 39 Summer Affair, a ljubičasti je 04 Lucia. Preporučujem ih od srca svima. Četkice su im takođe vrlo kvalitetne, a ja nanosim samo 2 sloja i boja je veoma postojana, dugo stoje na noktima, sve pohvale za ove lakove.

 7. Sedam godina kasnije - Gijom Muso
- Veliki sam ljubitelj Gijomovih knjiga. Pročitala sam ih gotovo sve, a ovo je jedna od boljih. Od elegantnih Pariskih ulica do samog srca Amazona. Ovaj briljantno napisan triler povešće vas u neponovljivu avanturu, prepunu napetosti i nezamislivih obrta. Ukratko (mojim rečima, mada vrlo slično njihovom opisu) : Posle razvoda, oba roditelja dobijaju starateljstvo nad jednim detetom. Ćerka će biti vrlo strogo odgajana od strane oca, dok će sin živeti uz vrlo blagu majku koja će biti popustljiva prema njemu i svim njegovim nestašlucima. Odjednom Džeremi (sin) nestaje. Postavljaju se mnoga pitanja. Kidnapovan je? Pobegao je od kuće? Da li je uopšte živ?. Ako žele da pronađu sina, roditelji moraju da udruže snage. Kako je prošlo tih nekoliko dana koliko su bili zajedno posle više od sedam godina razdvojenosti, kao i razlog zbog kog Džeremija jednostavno nema saznaćete ako pročitate knjigu. Slika je malo okrenuta, ali koliko god pokušavala da je namestim da bude uspravna, jednostavno ne mogu.
8. Batiste šampon
- Pisala sam recenziju za ovaj šampon, odličan proizvod. Više možete saznati OVDE. Ni ovu sliku ne mogu da okrenem, nadam se da vam ne smeta toliko.

Pesma koju sam definitivno najviše slušala je Blank Space - Taylor Swift . Prelepa pesma :)

To bi bilo to što se tiče mojih favorita. Ako imate iskustva sa nečim od mojih favorita ili neko pitanje, obavezno napišite u komentaru. Vreme mi jako brzo prolazi i ne mogu da verujem da je za 25 dana Nova godina. KAD PRE?? . Uglavnom, želim da vam se izvinim što je kvalitet slika malo lošiji, na to je uticalo i ovo tmurno vreme, neke slike sam morala sa blicem, neke su bez, ali su zato mračnije. Nadam se da vam se post svideo bez obzira na to, volim vas punoo ♥♥


6 коментара:

  1. Imam Baby lips mint fresh. Ubedljivo najbolji baby lips. Super posta,a i ceo blog. :)

    ОдговориИзбриши
  2. Super si. ♥
    Pogledaj moj blog http://alexandraworld15.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti ♥ Pratim tvoj blog vec neko vreme, odlican je ♥

      Избриши
  3. hej ne koristim baš previše ovakve stvari no bilo je zanimljivo čitati o njima..još uvijek nisam probala baby lips ,iako svi o tome pričaju,moram probati ja imam neko nepoznato labello ali mi se presviđa (ja i moje riječi) ,tvoj dizajn mi je zakon,i da ova knjiga morala bih je potražiti ,čini mi se zaaanimljivom,a ja sam luda za knjigama. i da ako imaš vremena posjeti moj blog :iamforeverdirectioner.blogspot.com <33 puno bi mi značilo ..

    -emma

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Baby lips koristim oko godinu dana i odlični su, toplo ih preporučujem. Knjigu obavezno pročitaj, Gijom Muso je genije od čoveka i sve knjige su mu savršene, a ova mi se posebno sviđa. Hvala ti puno <3 <3 <3 . Posetiću tvoj blog <3

      Избриши