19.12.2014.

Šta obući za slavu?

Heej! Kao prvo želim da se izvinim što nisam pisala, desilo se nekoliko stvari prošle nedelje koje su me poprilično potresle i koje su ako tako mogu da kažem bile razlog zašto nisam pisala. Tj imala sam nekoliko zakazanih postova sa rezervu pa su se sami objavljivali. Zato sam propustila i Teodora's fashion corner, ali danas sam odlučila da vam postavim nekoliko outfita. Svi će biti sa interneta pošto je i meni slava pa nisam imala toliko vremena.

Kažu da je Sveti Nikola slava koju polovina slavi, a polovina ide na slavu. Ne znam da li je istina, ali znam baš dosta ljudi koji slave. Slava je, složićete se sa mnom, prilika kada je dozvoljeno nositi nešto nesvakidašnje kao što su haljine ili suknji, ali sve dok je to u granicama normale. Što se šminke tiče, pogledajte moj post Novogodišnjem makeup-u OVDE , možete iskoristiti neke od ovih ideja jer su to neke od standardnih stvari, a opet malo svečanije.

Da počnemo sa kombinacijama:


 Veoma sladak outfit













Ako volite da izgledate elegantno, onda predlažem nešto nalik ovom look-u


 Čini mi se da devojka sa slike nosi šorc, ali vi se odlučite za farmerke, nešto sasvim klasično, a uvek lepo!
 












 Jako je slatko, iako temperatura nije baš pogodna za ovakve kombinacije










 I ovo je veoma simpatično !

Ovo je bio jedan brzinski post, ali nadam se da vam se svideo. Hvala što ste čitali, volim vas puno ♥

P.S Srećna slava svima koji slave!























3 коментара:

  1. u potpunosti se slažem s tobom ,jako dobre kombinacije ! po meni najbolja bi bila ova 3 ali naravno da su u pitanju hlače nikako šorc :)
    iamforeverdirectioner.blogspot.com
    emma

    ОдговориИзбриши
  2. I meni je treca super. Skroz obicna, a na neki svoj nacin zanimljiva :) ♥

    ОдговориИзбриши
  3. Wow, divan izbor kombinacija. A po meni prva bi bila nekako ono naj ako slaviš, a druga mi je nekako više ako ideš na slavu ^_^

    http://danny991.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши