16.12.2014.

Teodora's Christmas Edition #2 - Makeup za Novogodišnju noć

U poslednje vreme nije bilo toliko ovih postova, ali evo, danas ću napisati jedan, a u pripremi je i drugi. Nadam se da ću stići da ih objavim sve do Nove godine, a da ne idu jedan za drugim svaki dan. Smislila sam još jednu rubriku, ali otom potom, ako uspem da je realizujem-super, ako ne uspem-nikom ništa. Da počnemo sa postom. Make up (ili ti šminka) je nešto važno, a opet ne nešto što je prioritet. Neki od vas verovatno razmišljaju da potraže stručnu pomoć oko šminkanja, dok će se mnogi sami šminkati. Pretpostavljam da su mnogi u dilemi kako da se našminkaju i da već pretražuju internet kako bi pronašli ideje, ukoliko niste pronašli ništa što vam se sviđa, ne brinite, tu sam ja.

Uglavnom se šminka prilagođava odeći, pa vam je možda čudno što prvo pišem šminku, ali nekako mislim da je još rano za biranje haljine (ili već onoga što ćete obući) pa sam iz tog razloga odlučila da prvo dam predloge za šminku.

1.Šljokice, šljokice i samo šljokice
- Ukoliko želite da se istaknete, odlučite se za ovu varijantu. Ne mora to biti nešto jako upečatljivo, malo šljokica na kapcima će izgledati veoma lepo, a i ostavićete veoma snažan utisak. Možda će neki pomisliti kako trinaestogodišnjakinje, četrnaestogodišnjakinje i petnaestogodišnjakinje još uvek ne trebaju da stavljaju nešto toliko primetno kao što su šljokice, ali ni Novogodišnja noć nije jedna od onih prilika kada želite da izgledate neprimetno i kada ćete izgledati kao i svakog drugog dana u godini. Samo pazite da ne preterate sa šljokicama jer će to izgledati neukusno i kičasto.

           






2. Svetlo-Tamno
- Uobičajena varijanta jesu svetla šminka na očima i tamna nijansa ruža. Okej, ovo stvarno nije primereno mojim vršnjacima, ali postoji kompromis. Kompromis jeste da stavite maskaru i bež-bebi roze senku, a na usne da stavite karmin u nekoj tamno roza-crvenoj nijansi ili jednostavno Baby lips Pink Punch. Opet ponavljam, pazite da ne preterate!




Ja iskreno ne volim ovaj tip makeup-a, ali sve je na vama :)

3.Tamno-svetlo
- Ovo je verovatno moja omiljena vrsta. Nosim je kad god mogu i slažem se da nije nešto što svima dobro stoji, ali na onima kojima stoji prelepo izgleda i jako mi je lepo kad vidim da je neko tako našminkan. Radi se o tamnim očima i ustima sa nekom svetlom nijansom. 'Tamne oči' se postižu tako što stavite dva sloja maskare (sasvim dovoljno), ajlajner i malo tamne senke (napominjem malo i to samo u uglovima kapaka. 'Tamne oči' su ustvari smokey eyes, ali njih ću odvojiti kao posebnu vrstu. Dok se svetle usne postižu tako što stavite svetlu nijansu ruža. Za jednu svadbu nikako nisam mogla da nađem toliko svetao ruž kako sam zamislila, čak ni onaj u nijansi mog tena, pa sam stavila puder na usta. Naravno svadbe su opet nesvakidašnje prilike da se našminkamo i obučemo drugačije i stavila sam puder koji sam razmazala i preko usta. Prelepo izgleda, a kada pogledate slike i sami ćete se uveriti

 

 4. Smokey eyes
- Verujem da svi znate šta je ovo i kako izgleda, ali staviću nekoliko slika za one koji ne znaju, za crno-bele kombinacije je pun pogodak. Meni se jako dopada. Evo nekoliko sličica :



Ovo je bilo nekoliko načina kako se možete našminkati, nadam se da vam se sviđa i da sam vam pomogla. Hvala vam što ste čitali. Slobodno ostavite komentare sa kritikama, pohvalama ili pitanjem. Volim vas puno ♥♥


6 коментара:

  1. Moji favoriti sto se tice make up-a su definitivno nude nijanse koje nanosim skoro na ceo kapak, a na pocetku kapka samo malo sljokica, to mi je onako bas savrseno za neku svecanost. :)
    Predobar je post. :)

    Posetite moj blog i zapratite me ako zelite: http://shineperfection.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  2. I ja volim tu varijantu, ali sam zaboravila da je spomenem :( hvala puno ♥ :)

    ОдговориИзбриши
  3. Znas kako, ne sminkam se, ali super ti je blog. Kommaj mi ::: bokybloger.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Smokey eyes su najbolje :-)

    Uclani se u moj blog http://katherinefashion24.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  5. Jedan su od mojih favorita, hocu, hvala ti sto si se ti uclanila u moj blog :) ♥

    ОдговориИзбриши