25.12.2014.

Teodora's Christmas Edition #4 - Gde otići za doček?

Nova godina je za šest dana, a vi još uvek ne znate gde ćete proslaviti najluđu noć? Ne brinite, tu je Teodora!

1. Pidžama party
Iako je malo kasno da biste tek sad krenuli sa pripremom Novogodišnje žurke, možete organizovati manje druženje ili pidžama parti, moj omiljeni. Jednostavno pozovite nekoliko drugarica (maksimalno 10) i pripremite grickalice i filmove. Ne treba toliko puno vremena jer zovete samo najbolje drugarice (bilo bi dobro da ih bude najmanje 3) i one će sigurno doći, a možete ih pozvati i telefonom zbog uštede vremena. Ja ću takođe dočekati 2015u na pidžama partiju i jako se radujem. Poenta ovog vida druženja jeste da vam ni u kom slučaju neće biti dosadno. Kada vam drugarice dođu, prvo ih počastite grickalicama, a onda pogledajte film za koji se sve složite (zato je bitno da spremite nekoliko filmova ili, ako želite da gledate online, nađete dobar sajt). Po završetku filma biće već blizu ponoći i tada će se već pokrenuti neka tema, odnosno pidžama parti će se pretvoriti u trač partiju. Posle ponoći, odnosno na početku sledeće godine možete se takmičiti koja će najduže ostati budna, a u međuvremenu pogledati još neki film, odigrati neku društvenu igru ili nešto treće po vašoj želji. Sa pajama party-jem nikada nećete pogrešiti, a biće to najlepši doček ikada!


2. Klizanje
Niste pozvani ni na jednu žurku, a ne želite da napravite svoju? Nema problema, možete otići na klizanje. Dobro, male su šanse da će vas roditelji pustiti da budete na klizanju do posle ponoći jer ste ''suviše mali'', ali ako vas puste, biće to super doček, a verujem da će se i ljudi zaposleni na klizalištu potruditi da tu noć učine nezaboravnom!

3. Doček na trgu
Ovo je takođe dobra ideja ako slušate domaću muziku. U našem gradu su svake godine bili neki zanimljivi gosti čije pesme volim da slušam, tako da sam pre dve godine Novu godinu dočekala na trgu uz pesme Vlade Georgijeva. Bilo je dosta dobro, pa vam preporučujem da, ako ništa drugo ne smislite, a svide vam s pevači koji nastupaju, i vi dočekajte Novu godinu na Trgu, super provod je zagarantovan!

4. Nova godina sa porodicom
Ako baš ništa ne smislite, šta ima loše u tome da 2015. sačekate sa porodicom? 2011. sam dočekala sa porodicom i kumovima. Mislila sam da će mi biti užasno dosadno, ali nije, pokrenule su se neke teme koje su i mene zanimale, a u jednom mnomentu su došla i njihova deca koja su godinu dana starija od mene i nas troje smo se super proveli i to neočekivano! Dakle, hoću da vam kažem da ako ne smislite baš ništa, ne treba da očajavate. Ko zna šta može da se desi i to veče učini magičim!


Nadam se da sam vam pomogla i da ćete 2015. dočekati lepše nego sve godine do sad. Hvala vam što ste čitali! ♥

 

18 коментара:

  1. Sjajan post
    Posetite i moj blog
    http://suzanas1.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  2. Klizanje je moj favorit! :D

    POSETITE MOJ BLOG, NOVI POST JE TU!
    http://shineperfection.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I ja razmisljam da sledecu docekam na klizalistu :) poseticu tvoj blog :)

      Избриши
  3. Supeer post,ja cu za Novu vjerovatno na trg.

    Mozes li da pogledas moj blog i da se uclanis naravno ako ti se svidja http://alexandraworld15.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  4. Jako zanimljiv post, inače pratim te, uzvrati na GFC ako možeš :)

    http://fashionholicyeahh.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  5. Odličan post, kao i ceo blog. Jako mi se sviđa. :)

    http://womanssmallworld.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  6. Super post. Kod mene na blogu je malo takmicenje, pa pogledaj ako hoces. http://milenafashion123.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  7. Odlican post ♥
    http://thesecretlady9.blogspot.com/ pogledajte i moj novi post

    ОдговориИзбриши
  8. POGLEDAJ MOJ BLOG, PROGLAŠEN JE POBEDNIK GIVEAWAY-A I DIY JE TU:
    http://shineperfection.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  9. Slatko <3
    Ja ne vidim nista lose u proslavljanju nove godine sa porodicom i kumovima.
    Meni je tako svake

    ОдговориИзбриши