30.12.2014.

Teodora's Christmas Edition #5 - Last Minute

Zdravo dragi moji! Danas je poslednji post ove serije, s obzirom na to da je sutra Nova godina. Postovi iz ove serije su:

- Uvod u Novogodišnju seriju postova #1
- Makeup za Novogodišnju noć #2
- Teodorini Novogodišnji recepti #3
- Gde otići za doček? #4

Pogledajte ove postove ako niste :)

1. Niste kupili poklone?
- Ne brinite, brzo idite do dm-a, Lily-ja ili nečeg drugog i kupite nekoliko stvari za spa jar, makeup jar... Kući sigurno imate neku teglu :)





-Možete kupiti i neki odevni predmet ili nešto kao što je šolja sa likom omiljene ličnosti onoga kome poklanjate itd..

2. Ne znate šta da obučete?
- Ovo isto zavisi od vas i onoga u čemu se dobro osećate. Obucite nešto u bojama Nove godine, nešto svedeno, a opet lepo. Kombinacije boja koje možete obući su crno-bela, crno-zlatna, crno-crvena, zeleno-crvena...

































Mislim da je ovo šlag na torti što se tiče praznične serije. Ako se setim da sam nešto zaboravila, obavezno ću dodati. Nadam se da vam se post svideo, hvala što ste čitali. 

Srećna Nova godina, želim vam puno zdravlja, sreće, ljubavi. Da volite i budete voljeni. Da ne skidate osmeh sa lica i da sve bude onako kako isplanirate. Želim vam da vam 2015. bude bolja od 2014. Volim vas puno. Vidimo se 2015. (odnosno ne vidimo se, nego.., ma razumeli ste :) )

 

8 коментара:

  1. Skroz si u pravu za poklone. Mislim da DM i Lilly nude najbolji izbor a povoljni su. Sjajan post i želim ti srećne praznike! <3

    POSETITE MOJ BLOG, NOVI POST JE TU:
    http://shineperfection.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  2. hej hvala na komentaru stvarno me obradovao :D sviđa mi se post,drugačije pišeš od mene imaš neki određeni cilj dok kod mene ide ide i ide i nikad doći hahah xd,jeste kratko ali je i jasno,sviđaju mi se preporuke za poklone i naravno i za odjeću ali vjerovatno ću sa svojim bratom slaviti samo kraj jelke u piđami hahah xd ,oke posjeti me imam novi post pa naravno kada budeš imala vremena :iamforeverdirectioner.blogspot.com
    emma

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ema, hvala tebi. Iako pisemo na razlicite nacine, jako volim tvoj blog i tvojee postove i rado cu pogledati tvoj novi post ♥

      Избриши
  3. Super post! Hvala srecni i tebi praznici! http://milenafashion123.blogspot.com/

    http://and-this-is-me-by-milena.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  4. http://dropletsdiamond.blogspot.com/2014/12/zelim-biti-mrsava.html?m=1

    Ako zelis procitaj moj novi post o mrsavljenju,puno bi mi znacilo,hvala od srca♥

    ОдговориИзбриши