31.12.2014.

Teodora's pajama party - Nokti, ocene, Teodora zamenila leto i zimu, Nova godina?






Heej! Evo me! Moram priznati da prošli mesec i nije bio toliko zanimljiv. Sve se vrtelo oko popravljanja ocena, škole i slobodnog vremena provedenog sa drugaricama. Ovaj raspust mi je bio preko potreban, škola mi je isprala mozak. Da me ne razumete pogrešno, osmi razred nije težak, ali problem je prijemni.

Ovo polugodište mi je munjevito proletelo, ali sledeće će još brže, a samim tim i prijemni. Preko raspusta planiram da proradim sve zadatke iz zbirki i mislim da ću biti spremna. Matematike i srpskog se donekle i ne plašim, ali kombinovani, e to je muka, međutim, nije to sad tema. Hvala Bogu na početku sam dobro krenula tako da to što sam poslednje nedelje pokvarila dosta ocena (da, to samo ja mogu) nije toliko uticalo na zaključne ocene. Verovali ili ne, prćiću skroz odlična, što je sa obzirom na to koliko sam učila pravo čudo.


 Pošto sam prošla kako sam prošla, a i zbog moje užasne navike grickanja noktiju, urdila sam i veštačke nokte. Nisu ni predugački ni prenapadni, baš taman, jako sam zadovoljna, a ako ste u dilemi da li da i vi napravite nadogradnju pročitajte moj post OVDE

Omiljeno mesto ovog meseca bio mi je Štrand ili Novosadsko kupalište, odnosno plaža na Dunavu. Bila sam nekoliko puta i baš sam uživala, hladno je za kupanje naravno, ali ja sam se šetala i trčala po pesku, sakupljala školjke i radila stvari koje bi radila i da je leto. Problem je što se nikada nisam kupala tamo, celo leto nisam kući i kupanje u moru da i po meseca mi je sasvim dovoljno, ali zimski doživljaji na Štrandu naterali su me da obećam sebi da ću se sledećeg leta bar jednom i okupati tu.



And last but no least - Nova godinaaa
Da, Nova godina, ne mogu da dočekam. Iskreno se nadam da ću ove godine uhvatiti Deda Mraza i zahvaliti mu se za lepu 2014. Dobro, bilo je nekoliko stvari koje želim što pre da vratim i osoba za koje bih dala sve samo da ih još jednom vidim, ali bila je godina puna uspeha, putovanja i ostalih stvari koje volim

Najbolje stvari ovog meseca:
  • Kraj škole
  • Ocene koje su dosta dobre
  • Otkrila sam svoje novo omiljeno mesto
  • Teodora je sama okitila jelku, prelepa je
  • Sveti Nikola i pokloni
To je to, nadam se da vam se post svideo, srećna Nova godina i predstojeći praznici! :* ♥


4 коментара:

  1. Zanimljiv post.I meni decembar nije bio zanimljiv.Srecni praznici!Imam online party na mom blogu,vidi.

    ОдговориИзбриши
  2. Odlican post Tea. Sto se tice skole i ja sam osmi razred i apsolutno imam iste probleme kao ti.
    Srecni praznici <3

    POSETITE MOJ BLOG:
    http://shineperfection.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  3. Hvala puno ♥
    Hvala, takodje, zelim ti sve najlepse u 2015. :)

    ОдговориИзбриши