02.12.2014.

Teodora's pajama party - Teodora u orkestru? Klizanje, prvi post..

Ako ste bili na pidžama partijima, onda će vam se ovi postovi sigurno svideti. Ako pak niste, ne brinite, vremenom ćete ih zavoleti. Ja sam bila na nekoliko i već dugo želim da krenem sa pravljenjem ovakvih postova, ali uvek se desi nešto što samo pomeri ovaj post za sledeći mesec.

Prvo da objasnim šta je to 'pidžama parti' i zašto mi je to poslužilo kao ideja za post. Pidžama partiji (na engleskom pajama party) su okupljanja, gde vas nekoliko razgovara o pesmama, filmovima ili serijama koje su vam se svidele, o beauty proizvodima koje ste koristili... Na letnjem raspustu sam bila na dve takve 'žurke' i jednostavno ih obožavam.

Ove postove ću postavljati svakog prvog ili drugog u mesecu, a u njima ću pisati o stvarima koje su se dogodile u prošlom mesecu. Neću pisati o omiljenoj pesmi, filmu, seriji i proizvodu, jer će o tome više biti u favourites postovima, pa da ne ponavljam istu stvar više puta. Da počnemo.
Poslednja stvar koja mi se desila, a koja mi je oduzela baš dosta vremena jeste školska priredba 28.11. Nastupala sam u dve tačke. Svirala sam na blok flauti i udaralu u čašu - Cup song. Priredba je dosta dobro prošla, a dobili smo i pohvale od nastavnika. Takođe, pomagala sam i oko dekoracije sale.



Ovog meseca sam se posvetila i blogu tj, krenula sam sa obnavljanjem istog. Negde na sredini meseca otvorila se i sezona klizanja. Koliko sam prošle godine volela da idem na klizanje, toliko ove mrzim, iz nekog nepoznatog razloga, užasno mi je dosadno da dva sata klizam. Bila sam samo dva puta, ali nije baš da imam želju da odem ponovo. Uz to sam obnovila svoju wishlistu, uskoro očekujem Eos lipbalm, kao i Vistoria's secrets body mist.

Najbolje stvari koje su mi se desile su:
  • Priredba
  • Shopping u Beogradu
  • Meet up sa Tamarom
  • Obnavljanje bloga
Bilo bi to sve, hvala vam što ste čitali, volim vas puno ♥

2 коментара: