01.12.2014.

The Glam And Glitter BIG meet up

Ćao svima! Evo mene opet sa novim postom. Juče sam imala priliku da upoznam svog idola. Ne znam da li sam to već spomenula, ali prvi bloger za kog sam ja saznala, bila je Tamara. Ona vodi blog Glam and Glitter (samo kliknite na ljubičasta slova). Ima i Youtube kanal, njegov link možete pronaći na njenom blogu, ali u videima priča na engleskom.



Na slici iznad smo ona i ja. Ja sam odvratno ispala, ali Tamara je uživo lepša nego na slikama, a znate i sami koliko je savršena na slikama. G & G blog ne pratim od početka, ali ga pratim već dve godine i svedok sam da se njen stil menjao, sad mi se sviđa više nego pre. Još jedan razlog zbog kog volim Tamaru jeste i taj što smo iz istog grada, odnosno ona više ne živi u Novom Sadu, ali je odrasla u njemu. Takođe, dopada mi se i to što nije zapostavila školu, i, kao što je i sama rekla 'Lepota i moda su prolazne, a znanje vam niko ne može oduzeti'. Moram priznati da mi je ta njena rečenica nekoliko puta pomogla da se usredsredim na učenje.
Pošto sad znate ko mi je idol i zbog koga sam i pokrenula svoj blog, vreme je da pređem na meet up, o kom i treba da govori post. Nažalost, u istom danu, u potpuno isto vreme dešavale su se dve stvari koje tako dugo čekam. Jedna je bila upoznavalje idola, a druga odlazak u Beograd gde ću se sresti sa nekoliko jako dragih ljudi koje dosta dugo nisam videla, ali koje ko zna kad bih imala priliku da vidim da nisam otišla juče. Znam, teška odluka. Nekako sam uspela da se dogovorim sa roditeljima da se put za Beograd pomeri i uspela sam da odem na meet up. Ipak, nije ni to bilo tako sjajno rešenje, otišla sam u nekoliko minuta do 12, slikala se, nekoliko minuta popričala sa njom, zahvalila joj se na svemu i posle toga nastavila za Beograd. Sa njom sam bila ukupno 5 minuta, ali bilo je to sasvim dovoljno da joj kažem koliko je volim, da joj se zahvalim za sliku, autogram, lepe reči i zagrljaj koji ću pamtiti do kraja života. Na instagramu sam objavila sliku sa njom (zovem se teodora_jevric na pomenutoj društvenoj mreži), nije lajkovala niti komentarisala, ali sam sigurna da je videla. Danas, pre nekih sat vremena, je stavila grupnu sliku na kojoj me je označila, iako nisam mogla da ostanem do kraja. Ne možete ni da zamislite koliko sam bila srećna kada sam videla obaveštenje

Kao što rekoh, meet up je prošao veoma dobro. Bilo nas je baš dosta, a Tamara je ispunila sva očekivanja. Slikala se sa svima, odgovarala je na pitanja, veoma je kulturna. Nadam se da ću ponovo imati priliku da je vidim. Nekoliko slika imam na telefonu i 2-3 na Ipodu. Stavila sam vam jednu koja je po meni nekako najlepša, iako ja nisam ispala baš najsjajnije. Još jedna koja mi se dopada (mada sam ja ispala još gore nego na prvoj slici) je:

Molim vas bez ružnih komentara. Ružne komentare upućene Tamari ili meni stvarno neću objavljivati jer mislim da nema smisla vređati :)



Ovo je slika samog autograma, već sam kupila ram, a uskoro ću i okačiti na zid iznad kreveta.

Ukratko, subota 29.11.2014 je bio najlepši dan ikada, i ja sam jednostavno morala da pišem o ovome na blogu, iako verovatno neke čitaoce to ne zanima. Hvala vam što ste čitali post. Volim vas puno ♥

Do sledećeg posta..









7 коментара:

  1. Анониман1.12.14. 21:04

    http://luna-life-in-school.blogspot.com/2014/11/5-problema-kako-ih-se-resiti.html Zalepila je tvoj tekst

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Link nije dobar, ali shvatila sam o kom blogu je reč. Poznajem Lunu lično i ne znam zašto je to uradila. Nije problem da je uzela naslov, ali od reči do reči je sve potpuno isto, uz to je stavila i dve slike iz mog posta. Ne znam šta je postigla time, ali okej. U svakom slučaju, puno ti hvala na obaveštenju, da nije bilo tebe ko zna kad bih videla taj post, i na kraju krajeva reagovala. :)

      Избриши
    2. Moja greška, samo jedna slika je iz mog posta

      Избриши
  2. Ja prosto obozavam Tamarin stil i njen nacin pisanja. :)

    http://maricorner.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Slažem se, nije ni čudo što je njen blog stekao toliku popularnost :)

      Избриши
  3. Tamarin blog je takodje prvi blog koji sam pocela da pratim, i takodje inspiracija da napravim moj blog!

    eleene.blogspot.com

    ОдговориИзбриши