24.12.2014.

Veštački nokti :)




Zdravo svima! Danas sam odlučila da pišem o veštačkim noktima, s obzirom da sam ih i sama uradila prošle subote. Dugo sam razmišljala da li da ih napravim. Mnogi su mi govorili kako oštećuju nokat, kako je veoma bolno samo stavljanje istih, da dosta treba da se naviknete na njih itd. Razlog zašto sam ih napravila je taj što nema stvari koju nisam koristila u borbi protiv grickanja noktiju i ništa nije pomoglo. Razmišljala sam da ako mesec dana ne budem grickala nokte, možda mi izađe iz navike.




Ovim postom želim da razbijem neke mitove i kažem vam neko svoje lično iskustvo.

1. Oštećuju vaš nokat
Iskreno, ne znam odgovor na ovo pitanje. Noktima treba 3 meseca da se potpuno obnove tako da iako nije bezopasno, nije toliko štetno. Tipse se ne lepe od korena, tako da se nokat iako se oštećuje, ne oštećuje skroz u korenu. Mnoge moje drugarice su nadogradile nokte i za letnji raspust i sada imaju potpuno normalne nokte, odnosno niko ne bi ni pomislio da su već imale nadogradnju. Dakle, ne znam da li oštećuju nokat, ali tipse se stavljaju od sredine nokta tako da taj deo na kom su bile zalepljenje jednostavno možete odseći.


2. Nadogradnja noktiju boli
Ne, potpuno je bezbolno.

3. Puno vremena treba da se naviknete na veštačke nokte
Ovo ne smatram velikim problemom. Sasvim su dovoljna 2 ili 3 dana. Ja koja ceo život imam nokte skroz izgrickane, uspela sam da se naviknem za jedan dan. Tako da ako vam je proces navikavanja najveći problem, ne oklevajte, uradite ih.


Navela sam samo tri stvari, ali baš te tri su bili glavni krivci zašto se ranije nisam odlučila za nadogradnju, pa se nadam da sam vam bar malo pomogla.

Pre nadogradnje bitno je da:
  • Se odlučite za oblik. Može biti bademast, špicast, kockast...
  • Se odlučite za boju i dizajn. Ako mesec dana (ili više) budete morali da nosite dizajn noktiju koji vam se ne sviđa, neće vam biti baš lepo
  • Pronađete stručnu osobu koja će vam to uraditi
  • Dobro razmislite da li ste osoba koja može imati dugačke nokte. Kada ih napravite, dve nedelje ih ne možete skidati, a dve nedelje su dug period kada ne možete da se ponašate onako kako se obično ponašate (ako se bavite sportom na primer)

I poslednje, stvari ZA i PROTIV

ZA:
  1. imaćete lepe i dugačke nokte
  2. možda vam pomogne u procesu odvikavanja od grickanja noktiju
  3. videćete kako je to kada imate dugačke nokte
  4. Prsti će vam izgledati duže
  5. Šake će vam izgledati negovanije jer veštački nokti izgledaju veoma lepo i negovano
PROTIV:
  1. kada izrastu vaši nokti nastane džomba koja izgleda užasno
  2. možda nećete uspeti u potpunosti da se naviknete na veštačke nokte
  3. Dužina će vam možda smetati
 

Mnogi misle kako veštački nokti nisu za mlađe tinejdžerke, ali ako su oblik i boja umereni i ako se na tim noktima ne vidi toliko da su veštački, onda je to skroz okej!

To bi bilo sve od mene. Potrudila sam se da vam napišem sve što znam kako bi vama bilo lakše da se odlučite da li da ih radite ili ne. Sliku mojih ću vam staviti u nekom od narednih postova. Hvala što ste čitali, volim vas puno ♥

6 коментара:

  1. Veštački nokti su prelepi,ali mnogo su bolji pravi nokti no veštački. :)

    ОдговориИзбриши
  2. U potpunosti se slažem sa tobom, nažalost moji nokti kada izrastu bar malo odmah pucaju ili ih izgrickam, tako da sam u nadogradnji videla jedino rešenje :)

    ОдговориИзбриши
  3. Što se tiče oštećivanja noktiju, to mi je najgore od svega. Do sada sam nokte radila 3 puta i uvek se pokajem kad ih skinem pa vidim kako su mi hrapavi i tanki nokti od silnog turpijanja i lepka, ali za lepotu se mora trpiti. :)

    POSETITE MOJ BLOG, NOVI POST JE TU!
    http://shineperfection.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Meni je ovo prvi put, videcu sta ce biti. Ohrabrujuca je cinjenica da se nokti potpuno oporave za 3 meseca, a mislim da to nije puno s obzirom na to da prelepo izgledaju :)

      Избриши
  4. Vestacki nokti jesu prelepi,ali tu lepotu gledas svega koliko ti traju a posle se navikns na svoje ostecene nokte :/ Inace imas sjajne postove :D


    Poseti moj modni blog,verujem da ce ti se svideti :)
    http://diamondnina.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  5. Pa kazem, meni je ovo prvi put, a moje drugarice koje su ih vec radile imaju nokte kao i pre. Tako da eto, ja se nadam da necu imati neki veci problem posle skidanja nadogradnje, a dosta me je ohrabrilo i to sto se navodno nokti posle 3 meseca skroz obnove :) Hvala ti mnogoo ♥ Poseticu tvoj blog :)

    ОдговориИзбриши