12.12.2014.

Winter TAG


Heej! Ne mogu da vam opišem koliko sam srećna što su TAG postovi toliko čitani. Jednostavno obožavam da ih pišem, a pokazalo se da i vi volite da ih čitate. Za danas sam spremila Winter TAG, odgovaraću na neka česta pitanja za zimu, nadam se da će vam se svideti

1. Zima ili leto?
- Sve zavisi, moj rođendan je zimi, obožavam to neko zimsko vreme, sneg... Dok je leto opet posebno na svoj način, imam više vremena, idem na more, družim se sa drugarima iz Budve koje jako volim, a koje viđam samo ta tri meseca godišnje. Možda za nijansu leto, ali i zimu obožavam.


2. Koji odevni predmet najčešće nosiš zimi?
- Džempere i dukseve. Obično nosim farmerke, ali one nisu toliko vezane za zimu, pa sam zato napisala džemperi.

                        

3. Zbog čega voliš zimu?
-  Svog rođendana i snega. Zima ima još svojih čari, ali ove dve su za mene najvažnije


4. Da li više voliš Novu godinu ili Božić?
- Pa generalno volim zimske praznike, ali neka bude Nova godina.

                           
5. Najlepši poklon za Novu godinu?
- Sve zavisi, ne mora biti neka materijalna stvar
6. Sa kim ćeš proslaviti Novu godinu?
- Još uvek ne znam, ali to će sigurno biti sa meni dragim osobama ♥

                            

7. Najčešće nošeni zimski dodatak?
- Narukvice u svim oblicima i bojama

                              

8. Omiljeno zimsko piće?
- Hmm, ovo je teško pitanje. Čajeve pijem isključivo ako moram, a ništa osim tople čokolade me ne asocira na zimu. Dakle, zimi volim da pijem toplu čokoladu i Coca Colu. Ona nije toliko vezana za ovo godišnje doba, ali ona Novogodišnja reklama mi je među najvećim asocijacijama za zimu.

                                       

9. Omiljena zimska nijansa laka za nokte?
- Nemam neku posebnu, ali neka bude crvena :)

                                 

December photo challenge
- Znam, znam. Pišem kao nogama, ali šta je tu je. Slovo 'z' pišem jako čudno, ali videla sam da i Zorannah piše slično, bar je na nekim autogramima napisala tako. Spojila sam lepo i korisno, pa sam slikala stranicu bloka na kojoj sam zabeležila pitanja za ovaj TAG

 Toliko od mene, hvala vam puno što ste čitali, nadam se da vam se svidelo ♥


8 коментара:

  1. jeeeeee,ja sam prva hahhahha xd oke super post ,u većini smo slične a pogotovo oko džempera u potpunosti se slažem s tobom,ali iako na meni oni čudno stoje nemam blage zašto tako to ili je to moja maštarija... vezano za tag postove i ja sam isto primjetila da su jako čitani ali ja više volim pisati o tome šta se kod mene dešava,a i za novu godinu ja isto razmišljam da je provedem s meni dragim osobama . i da moram ti pohvaliti rukopis ,baš lijepo pišeš :D

    hej hvala ti na komentaru <33 puno mi znači <33
    iamforeverdirectioner.blogspot.com
    emma

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Emma ♥♥Iako te ne poznajem uzivo, jako sam te zavolela i hvala ti puno sto konentarises ♥Ni ja nisam bas zadovoljna kako mi dzemperi stoje, a zimi samo njih kupujem, cudna sam haha. Hvala ti za pohvalu, ali meni je moj rukopis uzasan, kao da nogama pisem. Sto se tice komentara, nema na cemu, komentarisem samo ono sto mi se svidja, a tvoj blog mi se jaako svidja. Hvala ti jos jednom na komentaru ♥♥♥

      Избриши
  2. Super post! :) I ja volim zimi da pijem toplu cokoladu i Coca colu :)

    ОдговориИзбриши
  3. Zanimljivo! :)

    http://doityourselflady23.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Hej,saznala sam skoro za tvoj blog!Supe rje!Postala sam zavisnik xD!Mozes li da stavis opciju citaoci,to bi bilo strava jer ne bih(ne samoo ja,svi tvoji citaoci)moral stalno da provereavam blog,vec samo da mi iskoci na Bloggeru?Mislim da bi imala mnogo citalca,i da bi svi oni to zeleli<3!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Haha hvala ti ♥stavila sam opciju za pracenje :)

      Избриши