12.01.2015.

Back to school - Drugo polugodište






Hej dragi moji! Isreno, ne znam na šta sam potrošila ove tri nedelje. Čula sam da neki kreću u školu tek oko 20-og, a čula sam da su se neki raspustili tek posle Nove godine i da je njima sad tek počeo raspust da tako kažem. Nisu to proverene informacije, ali nije nemoguće. Ja krećem 15-og i mislim da je ovo pravo vreme za ovakav post, ko krene kasnije, može ga pročitati ponovo ☺


Polazak u januaru se dosta razlikuje od polaska u septembru. Neću da kažem da je lakše, navikli smo da spavamo koliko želimo, da radimo stvari koje volimo, a za koje obično nemamo vremena. Malo smo se i opustili bez knjige i biće nam teže da se vratimo učenju. Dok je opet lakše jer nema inicijalnih testiranja (bar ja mislim), imali smo vremena da naučimo stvari koje su nam pravile problem i moćićemo da zablistamo ovog polugodišta. Osim toga, pribor za školu, kao i sveske, vežbanke i ostalo već imamo i na nama je samo da se pojavimo u školi tog prvog dana drugog polugodišta.


Druga stvar na koju sam htela da vam skrenem pažnju jeste jedan trik, odnosno, to nije baš trik, to je stvar koju svi znate, ali na koju verovatno niste obratili pažnju, a koja deluje kod svih nastavnika. Ako ste iz nekog predmeta imali dvojku, trojku ili četvorku, čak i peticu koja vam je data na ''kredit'' potrudite se da što bolje naučite poslednju oblast, a da pročitate lekcije od početka tj, dovoljno dobro da se vidi da ste razmišljali o predmetu i da ste zahvalni za ''kredit'' ili da ste odlučni da na kraju godine imate bolju ocenu. Ne verujem da će neki nastavnik propustiti da pita već naučeno gradivo (bar ne u mojoj školi), a ako ste osmi razred, to će vam biti veoma korisno zbog prijemnog.


Mislim da smo svi pomalo tužni što nam je kraj raspusta toliko blizu, pogotovo osmaci kojima su se pripreme za maturu opasno približile, ali izdržaćemo i to nekako. Uglavnom, navešću nekoliko razloga zašto je dobro što krećemo u školu :)
  1. Videćemo drugare 
  2. Počećemo više da cenimo vikend 
  3. Moćićemo da razmenimo neke knjige ili filmove sa drugarima 
  4. Naučićemo nešto novo
  5. Ponovo ćemo se vratiti staroj rutini
  6. Smanjiće se vreme provedeno u dosadi
Pripreme za Srpsku Novu godinu su u toku i želim da vam čestitam Novu godinu po Julijanskom kalendaru i da vam po hiljaditi put poželim puno zdravlja, sreće i ljubavi, ispunjenje želja kao i da vam se ostvari sve što poželite. Raspored ovih nekoliko dana mi je prilično gust i imam jako malio vremena, ali nekako sam uspela da napišem ovaj post i nadam se da vam se svideo, hvala što ste čitali ♥


24 коментара:

  1. odličan post! definitivno me motivirao i olakšao mi činjenicu da moram u školu :)

    i would be thankful if you visit my blog, I am new here
    http://neellzzstyle.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  2. Ja krecem 20-og :D i post je bas super


    poseti moj blog:lepotaodaleks.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Blago tebi! Vi ste se valjda kasnije raspustili, mi smo 23. Hvala puno :) ❤

      Избриши
  3. Ja krecem 20-tog u skolu. Jadna ti posto kreces tako brzo!!!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Blago tebii! Mi smo otisli na raspust 23. Pa zato valjda prvi krecemo :(

      Избриши
  4. Odlican post i srecna Srpska Nova! <3

    Posetite moj blog:
    http://shineperfection.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  5. Odličan post. Super je što si pisala ovakav post, možda neko stvarno posluša tvoje savete pa bude mnogo bolji u 2 nego u prvom polugodistu. Imas super bog. Pratim te uzvrati ako mozes. I SRECNA SRPSKA NOVA GODINA <3 :*
    http://suzanas1.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  6. Hej! Blog ti je odličan! Videla sam reklamu na Bravo portalu. Čestitam. Obožavam tvoj blog. Imas super postove. Poseti moj blog i uclani se ako mozes ja u tvoj jesam
    Posetite moj blog i uclanite se ako vam se sviđa:
    http://suzanas1.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  7. Post je predobar kao i blog. I ja sam takode vidjela reklamu na Bravo portalu. Svaka cast! Super si.

    http://amyfashion18.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  8. Nice post
    would you like to follow each other ? I'll follow back after it

    Www.miharujulie.com

    ОдговориИзбриши
  9. Super post!I ja krecem 15.(danas:D).Idem da bubam geografiju jer sam imala dvojku:p

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ❤Ja sam isto danas krenula :)
      Joj, ja sam istoriju danas ucila :( Srecno sa geografijom ❤

      Избриши
  10. Ja krecem u ponedeljak.Ja moram srpski da bubam imamo kontrolni kompletnog gradiva iz prvog polugodista

    ОдговориИзбриши