23.01.2015.

Beauty Made Easy - Recenzija

Ćao svima! Za danas imam jednu recenziju. U pitanju su Beauty Made Easy (BME) balzami za usta jednog Danskog brenda. Pretpostavljam da ste na osnovu slike pomislili da se radi o Eos-ima, ali moji još uvek nisu stigli, tako da ta recenzija neće biti još skoro.

Plavi sam kupila odavno, međutim čim sam ga otpakovala, ispao mi je iz ruke i polomio se. Da, srednje ime mi je Smotana. Zato sam kupila drugi, ovaj žuti - Sweety Tweety sa mirisom vanile. Jedan je kupljen u Lily-ju, a drugi u Dm-u. Oba su koštala 359 dinara, što mislim da i nije tako strašno sa obzirom na ono što rade usnama.


Za razliku od EOS-a, ovi balzami su skroz loptastog oblika, od gumirane plastike su, što znači da su dosta prijatni na dodir, na donjem delu se nalazi naziv proizvoda i naziv brenda. Osim kokosa i vanile, mogu se naći i sa mirisom peperminta, bobičastog voća i aloja vere.


Miris im je veoma jak, ali prijatan. Ono zbog čega ih ja jako volim jeste i ono najvažnije - usne su hidrirane i meke. Sadrži 4.5 gr i dovoljno je mali da može stati u svaki džep. Na slici možete videti i žuti i plavi balzam, a plavi je totalno uništen i potrošen. Jedina mana osim mehanizma za zatvaranje jeste ta što dosta proizvoda ne može da se iskoristi zbog loptastog pakovanja.



Kada sam ga kupila imala sam veoma ispucale usne i ovaj balzam ih je potpuno oporavio. Dosta mojih drugarica takođe ima ovaj balzam i dosta ga hvale, mogu ga uporediti i sa Baby Lipsom po pitanju kvaliteta.


Ja ne volim balzame koji ostavljaju trag, pa me je BME i na tom polju oduševio, ostavljaju samo sjaj, a bez obzira na miris, bele su boje


Svakom bih preporučila ovaj proizvod, zaista dobro neguje, ima zanimljivo pakovanje, lep miris i znam da je čudno, ali nije mu loš ni ukus. Moje ocene su:

                                                                   Miris: 9,5
                                                                   Pakovanje: 9,5
                                                                   Kvalitet u odnosu na cenu: 10
                                                                   Delovanje: 10
                                                                   Trajanje: 10

Hvala što ste čitali. Da li ste već isprobali BME proizvode?








34 коментара:

  1. Nisam nikad probala ovaj balzam za usne, ali sam cula dosta pohvala u vezi njega. Takodje sam ih vidjala u Lilly radnjama i privlacili su mi paznju, ali se nisam usudila da ih kupim.
    Lepo si ih opisala!!!☺♥☺

    http://beautytipsbymt.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala. Ja sam isto bila malo skepticna u pocetku, ali sam se odusevila kad sam ih kupila :) ❤

      Избриши
  2. Odlična recenzija! SUper si! :) ♥

    Posetite moj blog i učlanite se, novi post je tu : http://fashionholicyeahh.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  3. sjajna recenzija,nisam koristila takvu vrstu balzama ama baš nikada haha xd ,ali izgledaju kvalitetno a vjerujem i tebi haha xd :D tako da ako ih nađem u DM-u piošto se stvaaaaaaaaaaaarno tamo ne snalazim vidjeću da ih si kupim hahahha xd :D
    -odličan post <3
    iamforeverdirectioner.blogspot.com
    emma

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno, meni su stvarno koristili i od srca ih preporucujem svima :) ❤

      Избриши
  4. Imaju lepo pakovanje ovi balzami, međutim ja imam toliko mazalica za usta da ne znam koju pre da trošim tako da će ove bebice morati da sačekaju svoj red da ih kupim, ali nadam se da ću ih probati s obzirom da ih toliko hvališ. :D
    Imam i eos, i baš sam zadovoljna. Biće na blogu recenzija uskoro. :)


    girlyworld07.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja jos uvek cekam da mi stigne moj eos, jedva cekam da procitam tvoju recenziju :) ❤

      Избриши
  5. mnooooogo ti hvala za ovu recenziju :D vec duže vreeme želim da ga kupim, ali nikako nešo, činio mi se kao kopija eosa, mada eos nisam probala, mada kako god :D hvala puno, sigurno ću ga kupiti. :)

    http://mylittleworld999.blogspot.com/
    poseti moj blog i učlani se ako želiš, jaa u tvoj jesam :))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da, lici na eos, mada ni ja ga jos uvek nisam probala. Meni ovaj BME koristi, verovatno ce i tebi :). Hocu ❤

      Избриши
  6. Ovo sam videla u liliju i razmisljala sam da li da kupim, i eto ti si mi sad pomgla. Nego ne svidja mi se to sto je mnogo malo. Da li mozda znas da li je i eos toliki, deluje veci.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Mislim da je eos za nijansu veci. Bas mi je drago sto sam ti pomogla :) ❤

      Избриши
  7. Odlican post!! Moram kupiti ovaj balzam :)

    http://katymycorner.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  8. Odličan je post. Videla sam ovo u Lilly-ju kad sam bila u Beogradu, ali me je bilo strah da kupim jer nisam znala kakav je, ali definitivno ako nađem opet uzimam. :)

    POSETITE MOJ BLOG:
    http://shineperfection.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  9. Odličan post. Svida mi se tvoj blog. Slijedim te, možeš li i ti mene slijediti, draga. Vidimo se na bloganju. Kiss

    http://mylovelyfashionbih.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  10. Super post! Učlanila sam se u tvoj blog :) Možeš li i ti da se učlaniš u moj?

    http://andjelinkutak.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  11. Predobar ti je post <3

    https://www.facebook.com/video.php?v=385952421582593&pnref=story

    ОдговориИзбриши
  12. Odličan ti je post ♥

    http://saveti81.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  13. Imaju baš lijepo pakovanje balzami,morat' ću da ih probam. :D <3

    Posjeti moj blog i učlani se ako ti nije teško ; http://beauty-fashion-sport.blogspot.com/ :*

    ОдговориИзбриши
  14. Moje labelo je pri kraju, pa ću verovatno kupiti ovo, deluje mi da je jako kvalitetno + me podseća na EOS :)

    ОдговориИзбриши
  15. Super post! Balzam mi se čini jako fora i mislim da cu ga kupiti:)
    sdstorybynika. blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  16. Moja drugarica ga je kupila i posle nekoliko nanošenja joj se polomio kao i tvoj plavi, tako da nisam baš sigurna o kvalitetu. Ali u svakom slučaju ,veoma zanimljiv post. <3

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Kvalitet pakovanja nije najbolji, ali proizvod je dosta dobar, hvala ♥ :)

      Избриши