01.01.2015.

Bye 2014. Welcome 2015.





 Ćao svima! Konačno je došao i taj 1.1.2015. Na kraju prošlog posta poželela sam vam srećnu Novu godinu, ali ponoviću to. Dakle, želim vam da vam se sve želje ostvare, da ne skidate osmeh sa lica, da vam 2015. bude bolja nego 2014. Želim vam mnogo lepih trenutaka, novih poznanstava. Da volite i budete voljeni. Ukratko: sve što poželite, da vam se ispuni :)

Meni je 2015. počela neverovatno dobro. Pobedila sam 3 puta za redom u igri Uno, a to se nije desilo cele prošle godine haha. Ustvari, taj poslednji dan, 31. decembar 2014. mi je bio jedan od najlepših dana prošle godine i nadam se da će u 2015. svi biti takvi, a isto želim i vama.

Da pređemo na post. Prvo sam mislila da napišem nekoliko najboljih i najgorih trenutaka, ali ne znam da li bi to ikoga zanimalo, pa sam odustala od toga. Jako loših trenutaka je bilo baš dosta (verovatno ste shvatili da 2014. nije bila moja najbolja godina) i to bi učinilo da ovaj post bude neverovatno negativan i tužan, što svakako ne želim. Zato sam odlučila da napišem svoje favorite (omiljene stvari) iz nekoliko oblasti prošle godine.

  • Omiljena marka obuće prošle godine : Jordan
  • Omiljena marka odeće : Bershka
  • Omiljena prodavnica : New Yorker, Tally Weijl, Terranova, Bershka, Zara. Stvarno ne mogu da odlučim
  • Omiljeni beauty proizvod : Baby Lips
  • Omiljeni makeup proizvod : Miss Manga maskara
  • Omiljeni film : Nisam imala ove godine
  • Omiljena knjiga : Stakleni zamak - Džanet Vols
  • Omiljena pesma : Bilo ih je više
  • Omiljeno jelo i piće : Lazanje i sok od jabuke
  • Omiljeni blog : The Glam and Glitter
  • Omiljeni trend : Parka koja se vratila u modu
  • Omiljena serija : One Tree Hill
  • Omiljeni post na mom blogu : The fault in our stars
Jedan od dosadnijih postova, verujem, ali eto, bar smo zajedno poželeli dobrodošlicu 2015. :)

Nadam se da ćete i ove godine nastaviti da čitate moj blog. Hvala vam što ste čitali, volim vas puno ♥

 

17 коментара:

  1. Super, srecna Nova godina! http://milenafashion123.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  2. Super.
    Srecna Nova. :)

    http://alexandraworld15.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  3. Poseti moj blog, nova sam, uzvraćam followe,samo se javite:) ♥

    ОдговориИзбриши
  4. Srećna Nova godina! Sve najlepše.
    http://suzanas1.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  5. http://dajnelaqueen.blogspot.com/2015/01/2014-favs.html posjeti moj blog.♥ ( ako može da komentarišeš ) Inače supeer*-* ♥

    ОдговориИзбриши
  6. helloo <3 sretna nova i tebi <3 i sve najbolje ,ovako moram ti reći da si ti možda jedna od još možda dvije ili tri blogerice (naravno nove )koje sam odmah isprva zapamtila,iskreno neke ne znam da sam ikada posjetila a tebe sam odmah zapamtila,što znači da si orginalna definitivno čim te ljudi pri prvom susretu ili u ovom slučaju ulasku na blog zapamte ! tako da želim ti svu sreću u ovoj 2015 godini da budeš najpopularnija blogerica i sve što zamisliš s blogom da ti uspije ! <33 žao mi je ali više ne znam šta reći na ovaj post ,genijalan je <3

    iamforeverdirectioner.blogspot.com
    emma

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Emma <3 Tako mi je drago sto citam ovaj komentar i drago mi je sto potpuno isti mogu napisati tebi. Tvoj blog bih prepoznala medju hiljadu. Ovakav komentar, pogotovo od blogera kakav si ti mi jako prija. Hvala ti puno i na lepim zeljama. Ja tebi zelim da ti se sve, sve , sve zelje ostvare, pa bile one vezane za blog ili nesto drugo, puno srece i zdravlja. Hvala ti puno jos jednom ❤❤❤

      Избриши
  7. Odlican post Teki. Srecno Badnje vece. :)

    POSETITE MOJ BLOG:
    http://shineperfection.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Zelim ti sve najlepse u Novoj godini! :)
      Srecu,zdravlje i puno pratilaca!

      Poseti i moj blog i ako ti se svidja komentarisi http://fashionstyleglamfashion.blogspot.com/?m=1

      Избриши
    2. Odlican post!
      Srecna Nova godina,puno srece,zdravlja i pratilaca!

      Pogledaj i moj i ako ti se svidja,komentarisi!http://fashionstyleglamfashion.blogspot.com/?m=1 :))

      Избриши
    3. Hvala puno Ana! Takodje <3 :)

      Избриши