06.01.2015.

Common white girl TAG

Ćao svima! Znam da sam jaaaako dosadna sa tagovima, ali imam nekoliko razloga kojim ću probati da se opravdam. Prvi razlog je proteza, mobilna je, ali moram da je nosim stalno, osim kad jedem i pošto nisam navikla jako me nervira činjenica da moram preko 14h dnevno da je nosim. Druga stvar je ta što se slike ne učitavaju na blogu, odnosno, dok pišem post vidim sve slike, ali čim objavim ne vidi se ni jedna. Treća stvar je ta što zbog praznika i obaveza nikako ne stižem da pišem. To su moji razlozi, ali nadam se da se ne ljutite!

Takođe, želim svim pravoslavcima da poželim srećno Badnje veče i Božić. Mir Božiji, Hristos se rodi! (Ovo je unapred, ne verujem da ću stići sutra da napišem post, pa onda danas da vam čestitam)

Da pređemo na post:

1. Omiljeno piće iz Starbucks-a
- Nekoliko puta sam bila tamo, ali nemam favorita. Ako baš moram da navedem nešto, onda Pumpkin spice latte i nešto sa kokosom (pila sam samo jednom pa ne mogu da se setim naziva), ali ni obična topla čokolada nije bila loša.

2. Koliko vremena ti treba da se spremiš ujutru?
- Ne znam tačno, oko 15-20 minuta.

3. Koliko selfija napraviš u toku dana?
- Zavisi, nekada ni jedan, a nekada sto jedan.

4. Koliko Instagram folovera i slika imaš?
- 432 folovera i 61 slika

5. Da li koristiš 'LOL' i 'OMG'
- Uglavnom samo u porukama, LOL ne uopšte, a OMG jako retko.
  
6. Da li nosiš istu stvar nekoliko dana za redom?
- Majicu nikada, a farmerke ili trenerku jako jako retko.

7. Da li si rasista?
- Ovo mi je najgluplje pitanje do sada. Da li će iko reći za sebe da je rasista? Nisam naravno. Pisala sam za kampanju Don't judge me, a mislim da je jako glupo nekoga osuđivati zbog drugačije boje kože..

8. Koliko tweet-ova imaš? 
- Imam nekoliko profila, ali ih ne koristim. Ne znam da li sam ih uopšte pisala, ali ako i jesam bilo je vezano za neku poznatu ličnost

9. Instagram, Twitter, Tumblr?
- Instagram

10. Na šta potrošiš najviše slobodnog vremena?
- Na blogovanje.

11. Omiljeni Youtube-ri?
- Pratim ih jako puno i obradujem se kad bilo ko od njih izbaci novi video. Međutim, od domaćih ponekad pogledam Zoranine videe, podržavam i Janu Dačović, Irinu Živković i Ann Dreu i nadam se da će biti veoma uspešne. Dok od stranih volim Bethany i Tamaru Kalinić (ne znam da li nju da svrstam u naše ili strane, ali pošto govori na stranom jeziku u videima, odlučila sam da je napišem kao stranu Youtuber-ku).

12. Koliko često lakiraš nokte?
- 99% vremena su mi nalakirani nokti, makar i bezbojnim. Trenutno imam nadogradnju, pa ne mogu ništa da radim sa noktima, ali i sad su mi nalakirani. Ne mogu da dam tačan odgovor, ali otprilike na svakih 5 do 7 dana.

13. Da li si šopingholičarka?
- Mislim da nema devojke/žene koja ne bi volela da je na nekoliko sati ostave samu sa karticom multimilionera u nekom tržnom centru. Ne bi izašla bez bar 3 kese odeće ili obuće, aksesoara ili kozmetike.

14. Koliko puta si gledala Mean Girls?
- Dva ili tri puta

15. Da li misliš da poseduješ puno garderobe?
- Ovo je veoma čudno pitanje. Uvek može još, ali mislim da imam dovoljno da bih mogla u svakoj prilici da izgledam normalno

16. Da li fotografišeš hranu pre nego što je pojedeš?
- Vrlo retko, samo ako se baš oduševim izgledom tog jela

17. Da li svakog dana nosiš šminku?
- Ne

18. Kako si prolazila na kraju razreda?
- Uvek 5.00

19. Kakvu frizuru obično nosiš?
- Najobičniju, puštenu kosu. Ponekad i vezanu

20. Da li uvek izgledaš pristojno?
- Trudim se

To je bilo sve od mene za danas. Hvala što ste čitali, volim vas ♥



Нема коментара:

Постави коментар