29.01.2015.

Motivacija i citati ☺

Zdravo svima! Za danas imam jedan malo drugačiji post. Tema je motivacija. Na starom telefonu sam imala folder 'yes, you can' i setila sam se da mi je taj folder mnogo puta pomogao, pa sam odlučila da te slike podelim sa vama. Ima jako puno slika, ali izdvojila sam samo neke, uz to ću napisati i neke citate! :)



     ''Lenjost je uništila mnogo više ljudi nego prekometni rad''
           ''Optimista vidi prilike i u teškoćama. Pesimista vidi teškoće i u prilikama''

                                    ''Tajna uspeha jeste u postojanosti namere''


                         ''Šansa će se ukazati onog trenutka kad odlučiš da se boriš''
                                  ''Dobro razmotren problem je već upola rešen''
              ''Naučite da cenite sebe, što znači da se borite za svoju sreću''
 ''Sreća je kad imate hrabrosti da nadmašite sebe u nečemu za šta ste mislili da vam neće uspeti''

            ''Hrabrost nije nepoznavanje straha, već pobeda nad strahom''
         ''Da bismo uspeli, ne smemo da dozvolimo da nas početni neuspeh pokoleba''
             ''Ako si nešto čvrsto odlučio, naći ćeš način; ako nisi, potražićeš izgovor''


 ''Naš najveći uspeh nije u tome da nikad ne posrnemo, već da se uspravimo svaki put kada se to desi''
''Gledajte na to ovako: ako želite dugu, morate istrpiti kišu''
         ''Najkraći put prema vlastitoj sreći jeste usrećiti druge''

''Karta našeg života savijena je tako da na njoj ne vidimo ni jedan veliki put, ali, kako se otvara, uvek se ukaže neki novi mali put''

                                             ''Usred najvećih teškoća krije se mogućnost''

                                  ''Uvek možemo više od onoga koliko mislimo da možemo''


                                                   ''Forever is composed of nows''


                                                 ''Vaš neprijatelj je vaš najbolji učitelj''



         ''Sreća je mehur sapunice, koji menja boju kao duga i koji se raspukne kad ga dodaknete''


''Bićeš voljen onog dana kada budeš mogao da pokažeš svoje slabosti, a da ih neko drugi ne iskoristi da uveća svoju snagu''


''Sudbina deli karte, ali mi ih igramo''




Ovo je bio, kao što sam već rekla, malo drugačiji post, ali nadam se da vam se svideo. Slike su bile nešto na temu motivacije, a rečenice su bile nešto kao istiniti citati. Hvala puno što ste čitali ♥ :)

26 коментара:

  1. Citati su divni.Pridrzavacu ih se sigurno!Svi su veoma poucni.
    sandraslifebyminimaus099.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Citati me definitivno uvek inspirisu,bilo da su romanticni ili takvi kave si ti postavljala.Na kopijuteru bukvalno najviše vremena citam citate. xD ♥♥♥

    ninasmagicalkingdom.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Ideja za post mi se mnogo svidja kao i slicice za motivaciju!!!☺
    Super je da se svi podsetimo da nikada ne treba odustajati!♥♥♥☺

    http://beautytipsbymt.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  4. Citati su super! Mnogo volim citate! Pogledaj na blogu "Be Yourself" neke citate na stranici "Pisemo...". Tamo su super citati,a neke od njih sam i ja preporucila Jeleni N.

    ОдговориИзбриши
  5. Obozavam ovakve slicice.♥ *-* Nadam se da ce biti jos ovkvih postova.♥
    Poseti malo moj blog.

    ОдговориИзбриши
  6. Odlican post! Ovakve slicice uvek pomognu!
    Ja ih u svom telefonu imam bas puno i uvek me razvedre :D


    http://worldaroundtina.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja imam ogroman folder samo za njih, tako da te razumem u potpunosti :) ♥

      Избриши
  7. Odlične slike stvaarno! ♥

    Posetite moj blog : fashionholicyeahh.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  8. Bas su prelepi i inspiracioni citati :)

    rancicmilena.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  9. Odlican blog i vrlo inspirativan post!
    Ukoliko zelis mozemo se pratiti putem GFC-a i ostati u kontaktu!
    Pusa iz Italije,
    Sonia Verardo
    http://www.trenchcollection.com/

    ОдговориИзбриши
  10. Kada tako naletim na neku motivacionu sliku na We ♥ It-u,odmah je sačuvam. Obožavam ovaj post. I da,najviše mi se sviđa ''Ako želite dugu,morate istrpeti kišu''. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja to isto radim, taj citat je i meni jedan od omiljenih :) ♥

      Избриши
  11. Možda zvuči malo čudno ali sakupljam citate i pišem ih u svesku a ove sam itekako zapisala jer mislim da bih pogrešila kad ih ne bih zapisala ♥♥ predivan post.

    Poseti moj blog i učlani se ako želiš: lovelifewithemma.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  12. Super je post. Slike su prelepe, a citati... njih tek da ne spominjem. Stvarno si izabrala dobre citate i slike naravno. Super si, samo tako nastavi
    suzanas1.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  13. ovakvi motivacijski postovi su mi jedni od najdrazih! stvarno pomazu :)

    http://nevergiveup656.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши