08.01.2015.

Movie Night ☺

Ćao! Kako ste? Juče sam ceo dan provela gledajući filmove i pogledala sam nekoliko baš dobrih, pa sam odlučila da vam ih preporučim. Sve filmove sam gledala na Filmoviti ☺

1. Grown Ups
Oni kažu: Nakon što je njihov srednjoškolski košarkaški trener preminuo, petero dobrih prijatelja i bivših saigrača se ponovno okupe na praznicima…

Ja kažem: Ovo je prvi deo, ja sam pogledala i drugi i iskreno, ne mogu da odlučim koji mi je bolji. Šta se desi kada se 5 dobrih prijatelja iz detinjstva nađu na okupu? Oni sada imaju i svoje porodice koje se takođe dobro slažu. Ovaj film vam zaista od srca preporučujem. Veoma je smešan, tako da se nećete pokajati ako ga pogledate. (OVDE)

gledaj film Grown Ups s titlovima

2. Grown Ups 2
Oni kažu: Nakon što se preselio sa svojom porodicom u rodni grad kako bi se družio sa svojim prijateljima i njihovom djecom, Lenny i njegovi prijatelji primaju lekcije od svoje dece.

Ja kažem: Odličan film. Jedan od meni sada omiljenih. Jako mi je žao što ranije nisam pogledala ni ovaj ni prvi deo. Ono što će vas možda privući jeste to što glume dva glumca sa Disney-ja. Glumci su isti kao i u prvom delu, a film predstavlja njihov život posle nekoliko godina, uključujući razne događaje i avanture. (OVDE)

gledaj film grown ups 2
3. If I stay
Oni kažu: Građani su u strahu od najgorih kriminalaca koje je grad ikada vidio, no i junaci Sin Citya nisu nikada bili odvažniji…

Ja kažem: Njihov opis mi uopšte nije jasan i čak mislim da je došlo do neke greške. Zapravo, desila se nesreća u kojoj su poginuli mama, tata i brat glavne glumice Mie. Da li će preživeti zavisi samo od nje. Uz sebe će imati prvu ljubav, ali život bez porodice je veoma težak. Da li će Mia biti dovoljno hrabra? Odgovor na ovo pitanje ćete saznati samo ako pogledate film, jako je emotivan, ali veoma dobar. Moj omiljeni :) (OVDE)

gledaj film If I Stay s prijevodom
4. The Hundred-foot journey
Oni kažu: Obitelj Kadam napušta Indiju te odlazi u Francusku u kojoj otvaraju restoran točno nasuprot restorana Madame Mallory što automatski znači sukob.

Ja kažem: Ne znam šta da dodam. Svima je teško krenuti od nule, pogotovo ako vam je nešto baš dobro išlo, ali ako ste dovoljno hrabri, ponovo ćete se vratiti na vrh. Kraj je potpuno neočekivan i do 10 minuta pred kraj vam uopše ne pada na pamet šta sve još može da se desi. Izuzetan film! (OVDE)


film The Hundred-Foot Journey s prijevodom

5. Lucy
Oni kažu: Žena koja se nesrećom uplela u mutne poslove, okreće se protiv svojih otmičara i pretvara se u nemilosrdnu ratnicu čije sposobnosti prelaze ljudsko shvaćanje realnosti

Ja kažem: Sticajem nesrećnih okolnosti, Lucy se našla u zamci. Međutim, uspeva da dokaže stvari koje mnogi naučnici već dugo pokušavaju. Neviđena hrabrost ove žene učinila je film veoma posebnim. U pitanju je žanr koji i ne volim toliko, ali film me je oduševio. (OVDE)

film Lucy s prijevodom

Ako želite da pogledate neki od filmova, samo kliknite na slova u zagradi!

Možda još nekada napišem post nalik ovom tj, verovatno hoću. Ako ste gledali neki od ovih filmova ili možete da mi preporučite neki, slobodno to učinite u komentaru. Hvala što ste čitali! ♥

 

8 коментара:

  1. Nisam ih gledala ali kako si ih ti opisala deluju mi kao dosta zabavni filmovi. Pogledaj film ''Jedi,moli,voli''. Mnogo je dobar. :D

    ОдговориИзбриши
  2. Meni su bili zanimljivi, nadam se da će i tebi ako ih pogledaš ☺. Jedi, moli, voli sam gledala i veoma mi se svideo, ali gledacu ponovo sigurno. Hvala na predlogu Anastasija ♥

    ОдговориИзбриши
  3. vidjela sam na blogu -Only for dreamers da si napisala da prvi put vidiš Candy this or that tag i da je baš dobar! Hvala tii! Sada ti misliš da sam ludača, ali to je moj tag1 Heheh smislila sam ga prije neko veče sama...pisala sam o onome što najbolje znam..xD Ako želiš da ga uradiš, samo da ti kažem da moraš da navedeš da je to moj tag i da staviš link mog bloga...Jana to nije ispoštovala i rekla je da ne želi... riješiću ja to sa njom... ali samo da znas! bravo za post, ovaj prvo Grown ups mi se cini kul :-)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ne mislim haha. Svaka čast za tag, jaako je zanimljiv. Ako ga budem radila, spomenuću tebe i tvoj blog sigurno ♥ :)

      Избриши
  4. Zanimljivi filmovi :) Odlican post!!! :D

    Ako zelis uclani se u moj blog http://katymycorner.blogspot.com/ Ja sam se uclanila u tvoj :)

    ОдговориИзбриши
  5. Pogledala sam "Grown Ups" i stvarno je mnogo dobar. Jedva čekam da pogledam "Grown Ups2"
    Moj blog:http://beautytipsbymt.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Mozes ga gledati na Filmoviti, nadam se da ce ti se svideti :)

      Избриши