20.01.2015.

Omiljeni lakovi za nokte

Ćao svima! Originalni naziv ovog posta je ''5 nail polishes i cant live without'', međutim ja nemam lakove koje baš toliko volim, pa sam odlučila da malo izmenim naslov, ali u principu, zadatak je isti - da nabrojim 5 lakova koje najčešće koristim i koje najviše volim. Spremni? Počnimo!

1. Aura - Matte Top Coat
- Moja dobra drugarica ima ovaj lak i nekoliko puta sam ga isprobala kod nje, ali sam tek nedavno kupila i sebi jedan. Dosta dobro matira, a ono što me je oduševilo jeste to što se jako brzo suši. Tople preporuke.

/
2. Essence (Hello Autumn) -Meet my pumpkin (thermo effect)
- Boja je baš jesenja, a na spisak mojih omiljenih lakova stigao je zbog svoje mogućnosti menjanja boje. Da, dobro ste čuli, ovaj lak menja boju u odnosu na temperaturu. Verovatno funkcioniše i napolju, na vazduhu, ali ja sam ga isprobala samo sa toplom i hladnom vodom i stvarno radi. Mogu napraviti i recenziju ako želite!

U nijansi 02

3. China Glaze - Liquid Leather
- Verovatno znate da je Chine Glaze moja omiljena marka lakova za nokte. Što se tiče cene, priznajem, malo su skuplji, ali ne žalim ni dinara. Četkice su im dobre, veoma dobro su pigmentovani, ne treba im toliko da se osuše, ima puno lepih nijansi itd. Da ne dužim, crni lak veoma često koristim i od svih crnih lakova koje sam probala, ovaj je najbolji ☺

U nijansi 544
4. Aura - Twins
- Ovo imam jako, jako dugo i kao što možete primetiti, deo sa šljokicama sam skoro potrošila. Obožavam kombinaciju ova dva laka. Rozi ponekad koristim i sam, a šljokice stavljam i na neke druge lakove. Ipak, najčešće ih koristim tako zajedno i imam samo pohvale!


U nijansi 06
 5. Don Juan - One coat
 - Veroovatno ste primetili da sa ovim lakom nešto nije u redu. Nažalost, nije više za mazanje, ali je ipak jedan od mojih omiljenih lakova, mazala sam ga jako često i sigurno ću ga kupiti ponovo.

U nijansi C256 ili CC256, nisam sigurna :(
Ovako izgledaju lakovi na noktima, ja trenutno imam nadogradnju pa sam ih prikazala na papiru


Nadam se da vam se post svideo, hvala što ste čitali! :)




12 коментара:

  1. Post je svrano super. Ja inece najvise volim Essence lakove Ovaj jos nisam kupila ali potrazicu ga.

    http://amyfashion18.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  2. Sjajan post. Nisam znala da ovaj Essence nema boju, ali ću ga možda kupiti jer je jesenja kolekcija tek pre neki dan stigla u DM ☺

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ima boju, ali je menja. Od te osnovne boje se pretvara u neku malo tamniju, skoro braon ili od osnovne do svetlije, zavisi od temperature. Hvala ❤ :)

      Избриши
  3. Post je odlican! Lakovi su prelepi :)

    ОдговориИзбриши
  4. Odličan post. I ja obožavam lakove i moj tata hoće da poludi koliko ih imam. Moji omiljeni su Essence. :)

    NOVI MODNI POST JE NA MOM BLOGU!
    http://shineperfection.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ♥ Ista situacija je i sa mojim, i ja volim Essence-ove lakove :)

      Избриши
  5. Lepi lakovi. Najvise mi se svidja plavi!☺

    http://beautytipsbymt.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши