10.01.2015.

Ovih stvari se moraš odreći za bolju 2015!

Na početku svake godine kažem sebi da će mi baš ta godina biti najbolja u životu, ali da li se to uvek ispuni? Moram priznati da ne. Dobro, prošla godina mi svakako ne bi bila Bog zna kako dobra, prvo zbog poplava koje su zadesile Srbiju, onda zbog ružnog vremena prošlog leta i ostalih stvari na koje nisam mogla da utičem. Pokušaću da zanemarim stvari na koje ne mogu da utičem i da se potrudim da sama sebi 2015. učinim što boljom. U ovom postu moćete pročitati moju listu stvari koje ću pokušati da zaboravim.

1. Brza hrana
- Svi znamo da je to loše, ali se ne trudimo da prestanemo da jedemo istu. Pa, obećala sam sebi da ću ovu hranu jesti samo 20 puta i na papiru sam napisala brojeve od 1 do 20 i zakačila na zid. Svaki put kada pojedem nešto iz McDonalds-a, KFC-a ili nekog drugog restorana brze hrane, zaokružiću jedan broj i tako ću postepeno ovu hranu izbaciti iz jelovnika.



2. Preskakanje treninga
- Još jedna stvar koju sam često izbegavala. Već sam spomenula da nisam čovek za sport, trenirala sam sve moguće sportove, ali se ni u jednom nisam pronašla i sada svaki dan radim 10 sklekova, 10 trbušnjaka i 10 čučnjeva. Verovatno ste pomislili  da to nije neki problem i da nije teško odvojiti 10 minuta dnevno za to, ali hiljadu puta sam rekla ''jao, ne mogu sad, sutra ću uraditi 20'' i na kraju je došlo do toga da skroz prestanem.



3. Slatkiši
- Slatkiše i takozvani junk food sam mogla da svrstam u jedno, ali čokolade ne mogu da se odreknem nikako. Slažem se, bolje je da se jede što manje, ali jednostavno bez slatkog ne mogu :(



4. Nerviranje
- Ovo vam kaže osoba kojoj je nerviranje zbog gluposti drugo ime, ali verujte mi, ovo je možda i najvažnija stvar. Kada pomislim koliko sati sam potrošila na nerviranje, što zbog škole, što zbog stvari na koje opet ne mogu da utičem, dođe mi da plačem. Naravno, ovo ne znači da se ne u nekim situacijama ne trebate zabrinuti, npr zbog loše ocene, ali svakako se ne treba nervirati.



5. Zanemarivanje bližnjih
- Meni nekako najgora stvar koju sam mogla uraditi u 2014. Ne da sam zanemarivala u smislu dogovorim se sa npr tetkom nešto i onda to ne ispunim, nego sam se sa ljudima koji mi jako puno znače, pre svega iz porodice, viđala samo na rođendanima i ako se negde sretnemo. Ove godine ću tu naviku u potpunosti iskoreniti, trudiću se da što češće posećujem (ili zovem u goste) prijatelje koje ne viđam često i familiju, a bar jednom u dve nedelje da pričam sa njima preko telefona.



6. Loše navike
- Naravno, da ih se tek tako možemo odreći, ne bi ih ni imali. Zapravo, ja već jako dugo grickam nokte, ali sam odlučila da 2015. bude godina kada ću konačno prestati!



7. Zaboravljanje čitanja
- Slažem se da postoje oni koji ne vole da čitaju i van pameti je terati ih da čitaju, ali sa druge strane sigurna sam da baš svako može pronaći nekoliko knjiga koje mu se sviđaju i pročitati minimum 5 za celu godinu!



KRAJ MOJE LISTE, ALI BIH VAS ZAMOLILA DA PROČITATE I OSMU STVAR, KOJOM APELUJEM DA TO PRESTANETE DA RADITE, AKO STE RADILI PROŠLE.

8. Osuđivanje
- Ovo je poslednja stvar. Ne radim je, ali svakako ima ljudi koji rade. Molim vas da prestanetem, time ne pomažete sebi, a radite jako lošu stvar.



To je sve, nadam se da će vam ova godina biti bolja nego prošla i da će vam neki od saveta koristiti. Hvala što ste čitali ♥




12 коментара:

  1. Odličan post.Navela si većinu stvari koju sam i ja napisala da ću promeniti kod sebe.

    ОдговориИзбриши
  2. Da
    Dala si mi dobre ideje i uclanjena sam odavno u tvoj blog.
    Zanimljiva ideja za post!

    ОдговориИзбриши
  3. Zanimljiv post, sviđa mi se ideja za post. Tvoj blog je odličan. Učlanila sam se nadam se da ćeš uzvratiti
    http://suzanas1.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  4. Predobar ti je ovaj post, ali skroz. Mislim da cu planer popuniti prema ovom postu, ali 10 sklekova? Covece ja ne mogu 1. :D

    Posetite moj blog:
    http://shineperfection.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno, drago mi je da ti se svidja ❤
      Ni ja nisam to uspela iz prvog puta. Trebalo mi je nedelju dana sigurno :)

      Избриши
  5. Obecani post je objavljen. Ako si i dalje zainteresovana da ga vidis, idi na moj blog ---> http://runa-luna-blog.blogspot.com/2015/01/30-more-seconds-to-make-it-prettier-4.html

    ОдговориИзбриши
  6. imas jako dobre i zanimljive stvari koje zelis promjeniti ,i slazem se u vecini i ja zelim se rješiti fast fooda a ova tvoja metoda je odlična,stvarno nikada se ne bih ovako nečeg sjetila ,haha xd ,i vezano za osuđivanje ja ne znam jesam li ja jedina osoba koja zamišlja ljude boljima nego što jesu ,i na kraju ispostavi se da mi zabodu nož u leđa . jep ,haha xd trenutno sam kod prijateljice jer mi se laptop pokvario ustvari nije laptop već punjač...

    odličan post ,ako nisam već rekla ,stvarno sam uživala,i ja iskreno smatarm tvoj blog jednim od najorginalinijih ,jer većina ih piše neke stvari koje sam već pročitala dok se ti dosjetiš stvari koje niko se nikada nije dosjetio ,a isto tako hvala ti što si jedna od rijetkih koje pročitaju moje ludosti ,ustvari koje niko ne voli baš da čita ..eto ja sad stvarno moram ići ,na kraju opet ja odužih,možda bismo se mogle naći na chatu kod mene ovaj koji dan kada mi se punjač popravi ,haha xd voljela bih te upoznati ,širiš pozitivnu energiju <333
    iamforeverdirectioner.blogspot.com
    emma

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hej Emma! Isto je i kod mene bilo, mnoge ljude sam zavolela čim sam ih upoznala, ali naravno, ko te brzo očara, još brže te razočara i sad nekako stvarno volim neke ljude i sve to, ali ni od koga ništa ne očekujem i moram priznati da mi je puno bolje tako. Doživljavam samo pozitivna iznenađenja i samim tim sam srećnija. Ideja za ovaj post mi je došla skroz spontano, nigde nisam videla ni sličan post, ali verujem da negde postoji. Nema na čemu, uvek se nasmejem tvojim postovima i baš ih rado čitam. Hvala ti puno na lepim rečima ♥♥♥

      Избриши