22.01.2015.

Potroši 5 do proleća TAG

Zdravo svima! Ponovo imam jedan TAG, međutim, ovaj je malo drugačiji. Verujem da ste svi upoznati sa ovim TAG-om, ali za one koji ne znaju, 5 izabranih proizvoda treba potrošiti do maja. Ne znam tačno šta se dešava ako ih ne iskoristim, verovatno mission fail, ali mislim da ću uspeti da potrošim sve što sam izabrala :) Ko god želi može da uradi ovaj TAG, ja sam malo zakasnila, ali nadam se da nije problem.

Mavala Mavaderma
U nekom postu sam već pričala o ovome, ali u ovaj TAG sam ga ubacila jer mislim da je veoma korisno, a često zaboravim da ga stavim. Inače, u pitanju je ulje za brži rast noktiju










Velnea Body Butter
Bila je velika pomama za ovim proizvodom pre nekoliko nedelja i kao i većina, i ja sam ga kupila. Dosta sporo se troši, ali mislim da ću uspeti da ga potrošim 










 
Schwarzkopf Gliss
Proizvod iz kolekcije Gliss. Služi za oporavak oštećene kose, veoma je korisna stvar, ali se veoma sporo troši i to je jedina stvar za koju nisam sigurna da li ću uspeti da potrošim









Police
Parfem koji veoma volim, jeste da je polu potrošen, ali je dosta jak i sporo se troši






 

Baby Lips - Pink Punch
Ovo mi je poslednja prilika da potrožim ovaj Baby Lips, nije on loš, ali ja ga iz nekog razloga ne volim






Toliko od mene. Trebalo bi da sredinom marta postavim još jedan post kako bih vas obavestila kako napredujem i da u maju napravim post u kom ću postaviti slike proizvoda i obavestiti vas da li sam ispunila zadatak. Nadam se da vam se post svideo, može da se uključi ko god želi :)

 






10 коментара:

  1. Odličan tag! :)♥

    Pratim te, uzvrati ako možeš.
    xxx

    fashionholicyeahh.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Svidja mi se ovaj tag.
    Proizvodi koje trosis deluju fino!♥☺

    http://beautytipsbymt.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  3. Ovaj parfem ima toliko savršenu bočicu, da sam se ja zaljubila. Oooohhh kako je divna!!! :)
    Možeš li mi reći cenu, i gde ima da se kupi u Bg-u (ako znaš)? :D
    I ovo ulje za brži rast noktiju,isto me zanima cena i mesto nabavke, pa da razmotrim da uzmem :D


    girlyworld07.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Mene je takodje privuklo pakovanje, ali je i miris prelep. Kupila sam ga u Jasminu i platila sam ga oko 1800 dinara, nisam sigurna da li je bio na popustu. Ulje za brzi rast noktiju sam kupila u Crnoj Gori, bilo je oko 8 evra. Moze se kupiti u svakoj apoteci :) <3

      Избриши
  4. Nadam se da ces uspeti da potrosis sve proizoce. ;)

    ОдговориИзбриши