18.01.2015.

Teodora's fashion corner #5

Zdravo svima! Znam koliko ste začuđeni. Teodora's fashion corner?! Posle 5 nedelja?! Mislim da je stvarno glupo da nabrajam sve razloge zbog kojih je ovaj post bio nepravedno 'zapostavljen'. Najvažniji razlog za prve tri nedelje jeste taj što spremanje takvog posta zahteva malo više vremena, a za poslednje dve nedelje sam imala slike, ali nisu se prikazivale tj, ja sam ih videla dok sam pisala post, ali čim ga objavim, jednostavno ih nema. Za ovu nedelju sam pripremila neke malo drugačije outfite i nadam se da će vam se svideti :)

Ponedeljak
- Ovaj look mi je stvarno neodoljiv. Duks je nekako običan, videla sam hiljade i hiljade dukseva i majica na tu foru, ali opet je jedna od stvari koje bih kupila. Uz duks sam ukombinovala farmerke, izbledeli džins je u pitanju, kapu kao detalj i malo nakita. Patike su mi jako zanimljive. Od šminke je dovoljno malo balzama za usta (ja sam stavila eos koji ne mogu da dočekam, ali u principu nije bitno) i ajlajner.



Utorak
- Na Emminom blogu sam pročitala post vezan za Parižanke i u poslednje vreme baš razmišljam na tu temu, uopše o Francuskoj i ona mi je nekako bila inspiracija za ovu kombinaciju. Iz nekog razloga, asocijacija za Pariz mi je ta svetlo-roza (bebi roza) boja i džemper me jako podseća na Francusku, a cela kombinacija mi nekako liči na nešto što se u Parizu svakako može videti. Može li ova kombinacija da se zove Paris? Mašnica, ogrlica sa ključem i narukvise kao detalj. Crni lak na noktima, a neki svetliji sjaj na usnama će biti dovoljni.



Sreda
- Još jedan džemper, meni vrlo lep, tamne farmerke i patike koje daju neku sportsku notu. Kapica mi je top, a i minđuše i prsten su veoma slatki. Neupadljiva šminka je okej, a veštačke trepavise su u sklopu slike, ali ih ja gotovo nikada ne nosim i smatram da nisu za dnevnu varijantu ili školu.


Četvrtak
- Ovu kombinaciju obooožavam. Nije u mom fazonu, ali mi se svaka stvar pojedinačno dopada, a dopadaju mi se i kao celina. Boyfriend jeans, don't panic džemper, torba koja mi je stvarno, stvarno lepa, patike u koje sam zaljubljena, naočare za sunce i jedan preslatki rajf. Nokti vam mogu biti crni, na oči stavite malo ajlajnera i maskare. Da, ove minđušice sam videla u Accessorise-u i stvarno su mi jako lepe, a ova paleta je sjajna!

Petak
- Ovo mi je takođe jedan od lepših look-ova. Duks sa natpisom, lepe roze pantalone, Air Force patike, prsten kojim sam oduševljena i preeslatke narukvice. Malo glittera će učiniti da izgledate veoma zanimljivo, a šminka koja se nalazi u neseseru (koja nije stala, a koju sami možete izabrati) će dati vaš lični pečat kombinaciji

To je bilo to, nadam se da će ovi postovi ponovo izlaziti redovno i da će biti čitani kao i pre. Hvala vam što ste pročitali, volim vas puno ♥


20 коментара:

  1. Strava post i outfiti.Najvise mi se svidja ovaj za utorak,i stvarno podseca na Francusku:)
    girlsblog1112.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Mnogo mi se dopada post i odevne kombinacije.Odličan post

    ОдговориИзбриши
  3. Najvise mi se svidja ova Paris kombinacija.Mnogo mi se dopada post

    ОдговориИзбриши
  4. Planiram ovaj post već duže vreme i mislim da će možda sutra ili prekosutra biti na blogu. :)
    Odličan je post i apsolutno svaka kombinacija mi se dopada! Danas postavljam svoj prvi video na yt kanal, pa poseti moj blog. :)

    Posetite moj blog i zapratite me:
    http://shineperfection.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ❤ Ja sam isto razmisljala o zapocinjanju yt kanala, ali nista. Pogledacu svakako :) ❤

      Избриши
  5. I kod mene na blogu će uskoro biti jedan ovakav post, jako mi se sviđa druga kombinacija. Obožavam Francusku i Pariz (u aprilu idem tamo, jeeej ^^ ).
    Super blog, sviđa mi se. :-)

    girlyworld07.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jedva cekam taj post. Sigurno se jako radujes tom putovanju :) Hvala puno ❤

      Избриши
  6. Odličan post. Sve kombinacije su lepe, ali nekako ovaj look za sredu, je po mom ukusu savršen Inače tvoj blog mi se jako sviđa. Mislilm da je Bravo okačio reklamu za tvoj blog, ako se nevaram. Svejedno čestitam ti i na tome kao i na uspešnom blogu.Pratim te ako možeš uzvrati. Slične smo po broju glasova. Hahaha. Super sii! ❤❤
    suzanas1.blogspot.com
    ❤❤❤❤❤❤

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ❤ Da, BRAVO je reklamirao moj blog, a cini mi se da je i tvoj. Tvoj blog mi se takodje veoma dopada. Hvala jos jednom ❤❤

      Избриши
  7. Mnogo mi se svida post kao i sve ove kombinacije. Najvise mi se svida kombinacija za ponedeljak.
    Svaka cast :)

    http://amyfashion18.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  8. Would you like to follow each other via GFC? Let me know and I'll follow you back ASAP :)
    http://fashionailsartsbyanna.blogspot.com.es/
    Kisses!

    ОдговориИзбриши
  9. Sviđa mi se post i svi outfit-i su sjajni. Nisam ti rekla,ali tvoj dizajn bloga je super. :) ♥

    ОдговориИзбриши
  10. i tako čitam ja i čitam i čitam i čitam ,i slučajno dođem i dođem do svoga imena,haha xd pozitivno sam iznenađena ,haha xd iskreno mislila sam da većinu ni ne zanima toliko ono francuskinjama,haha xd i da ovo je bio kao neki osjećaj kada upoznaš nekog momka i svidi ti se i on ti se kaže javiti ,a ti dođeš kući i očekuješ da ti se vjerovatno ni neće javiti ,a desi se da ti se javi. haha takakv neki osjećaj haha xd, oke nisam baš najbolja u poređenju to si već valjda mogla shvatiti, haha xd sad dok sam čitala shvatila sam da ti jako dobro pišeš,mislim svi mi znamo pisati ali ti nekako kako bih rekla stručno,objektivno ,(valjda znam o čemu pričam) ,dok kod mene to ide ,i brala baka jagode ,i šta sad? haha xd oke sad dosta mene i lupetanja ,ponajviše mi se sviđa kombinacija .hmmm čekaj da još malo ih razmotrim :1 i 2. haha xd ne mogu se odlučiti ,pokušala sam (jesam ,vjeruj mi haha xd) ali ne ide .
    odličan post ,eto da na kraju još zaokružim sve haa xd :D imam novi post ,ovaj post kod mene se stvarno odužio ,svaki put sam mislila ga objaviti i nisam ,pa tako ako budeš imala vremena posjeti me :D <333
    iamforeverdirectioner.blogspot.com
    emma

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. To za Francuskinje je bilo veoma originalno i drago mi je što sam pročitala taj post. Hvala ti puno za ovaj komentar, kao i za sve prethodne. Vrlo si pozitivna i zanimljiva i tvojim postovima i komentarima se uvek nasmejem ♥ :)

      Избриши