25.01.2015.

Teodora's fashion corner #6

Heej! Još jedan Teodora's fashion corner je došao na red. Kao i obično, imam 5 kombinacija i nadam se da će vam se svideti. Da ne dužim, počnimo!

Ponedeljak
- Rozi duks forever i boyfriend jeans, greškom sam zaboravila da stavim predlog za obuću, ali mogle bi da se uklope Nike Air Force patike ili UGGs crne čizme. Uklopite aksesoar i nakit. Što se tiče šminke, ajlajner će učiniti svoje. Ove sovice sam videla na sajtovima koji prodaju Eos-e, ali još uvek nisam imala priliku da ih isprobam. 

Utorak
- Ovaj look mi liči na neki morski, ali definitivno može da se nosi i sad. U džemper sam se zaljubila, prelep je,  a veoma mi se sviđa i lak. Traka za kosu je veoma zanimljiva i mislim da ih još uvek ima u H&M-u.


Sreda
- Ovo bih jako rado nosila, džemper je top, a i farmerice su veoma lepe. Ipak, najviše mi se sviđaju čizme. Malo maskare i nešto nakita će izgledati preslatko! :)


Četvrtak
- Imam sličan plavo-zeleni Pink duks i obožavam ga. Ne mogu se kupiti kod nas (osim ako ne naručite), ali ako budete u prilici da ga kupite, toplo vam preporučujem. Da se vratimo kombinaciji, crne pantalone-helanke sa cibzarima će se savršeno uklopiti, a Martine će napraviti kontrast. Narukvice će ostaviti utisak kao da ste se upravo vratili sa nekog muzičkog festivala, a sa kapom će te izgledati još simpatičnije.

Petak
- Last, but not least. Meni možda i najlepša kombinacija, odiše ženstvenošću i jednostavnošću. Cvetna košulja, farmerice i UGG čizme. Crveni karmin sam stavila zato što se najbolje uklapa, ali on ipak nije za školu. Od nakita, prstenje je sasvim dovoljno!

To bi bilo to, nadam se da vam se post dopao, hvala što ste čitali :)


24 коментара:

  1. Prelepe su kombinacije *-*. Meni se svidjaju 2 i 3, a i 4, jer je u onom rok fazonu kakvom sam i ja.♥

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno, jako mi je drago sto ti se svidjaju :) ❤

      Избриши
  2. odličan post ,meni se ponajviše svidio : četvrtak,ne znam zašto haha možda liči ponajviše na mene :P odlično ti ide ovo sajvetovanje ,ali ja mislim da ja nikada ništa ne mogu isplanirati šta kako obući ,tako da malo pomoć oko toga mi odlično dođe haha xd

    hej samo da te upitam za jednu uslugu ,ako si voljna naravno ,tvoj blog je jako utjecajan a meni treba pomoć ovako napravila sam nešto kao humanitarnu pomoć za jednu porodicu možeš li molim te pročitati ovo :(post o tome) http://iamforeverdirectioner.blogspot.com/p/budimo-humani.html i podsticati svoje čitaoce da pogledaju to molim te stvarno je bitno,ali razumijem ako i nećeš <3

    iamforeverdirectioner.blogspot.com
    emma

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala emma, post je odlican i svaka cast na humanost. Sto se tice usluge, nije nikakav problem, sledeci post ce biti za nekoliko dana, ali cu obavezno posvetiti makar pasus toj temi i tvom postu! :) ❤

      Избриши
  3. Prva kombinacija (ponedeljak) mi se sviđa, ova sovica mi je najslađa *____*
    Četvrtak mi je isto odlična, zato što obožavam crnu boju, martinke i sve te stvari :D

    girlyworld07.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Meni je takodje sovica preslatka. Drago mi je sto ti se kombinacije svidjaju ❤ :)

      Избриши
  4. Sve kombinacije mi se svidjaju.Najljepse su mi ponedeljak i srijeda.Super je post.Ima par kombinacija u kojima se nemogu zamisliti ali mi se jako svidjaju na nekom drugom.
    P.S neznam jesam li ti kada rekla ali svidja mi se tvoja pozadina :*
    http://dnevnikjednetinejdzerkee.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno, mislim da nisi, ali hvala u svakom slučaju ♥ :)

      Избриши
  5. Odlican post,mnogo mi se svidja prva kombinacija! :)

    http://jeleninkutak16.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Super outfiti!Najvise mi se svidja za ponedeljak:)!
    girlsblog1112.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  7. Odlicne kombinacije!♥
    Prva i druga su mi preslatke, mada ni ostale nisu lose!☺

    http://beautytipsbymt.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  8. Odlican post :)
    Kombinacije su prelepe :D

    http://katymycorner.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  9. Super post. Kombinacije su prelijepe. Najvise mi se svidaju za cetvrtak i petak. A i sve su u nekom mom stilu :)

    http://amyfashion18.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  10. Kombinacije za cetvrtak i petak su preeeeelepe!! :)

    rancicmilena.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  11. Super si, baš mi se sviđaju kombinacije! :)

    Pratim te, i uzvrati ako možeš!
    http://fashionholicyeahh.blogspot.com

    ОдговориИзбриши