27.01.2015.

Top 5 omiljenih knjiga ☺

Ćao svima, imam jako puno ideja za postove, ali ne i dovoljno vremena da sve to islikam, pa sam za današnji post izabrala top listu, u pitanju su knjige. Navešću 5 svojih omiljenih knjiga i kratak sadržaj (prepisan sa poleđine) ☺

1. Stakleni zamak - Džanet Vols
Moja omiljena knjiga, dok čitate opis, pomislite da je knjiga za odrasle, ali ovo je jedan od autobiografskih romana koji vam bar malo promene pogled na svet. Potpuno se saživite sa likovima. Knjiga koja se čita u jednom dahu.

STAKLENI ZAMAKDžanet Vols je odrasla s roditeljima čiji su ideali i svojeglavi nekonformizam ujedno bili njihovo prokletstvo i njihov spas. Reks i Rouz Meri Vols imali su četvoro dece. U početku su živeli kao nomadi. Reks je bio harizmatičan i izuzetno inteligentan čovek, koji je osvajao maštu svoje dece, učeći ih fizici, geologiji i iznad svega tome kako da neustrašivo prigrle život. Rouz Meri, koja je slikala i pisala, nije mogla da podnese odgovornost da izdržava svoju porodicu. Kasnije, kad je nestalo novca, a čar lutalačkog života izbledela, Volsovi su se povukli u sumoran rudarski grad u Zapadnoj Virdžiniji. Reks se propio, počeo da krade novac namenjen za kupovinu namirnica, i danima nije dolazio kući. U toj nezdravoj porodičnoj atmosferi Džanet Vols, njen brat i sestre bili su primorani da se brinu sami za sebe i podržavaju jedni druge kako bi prebrodili roditeljsku izdaju i naposletku našli sredstva i volju da napuste dom.


  
2. Sedam godina kasnije - Gijom Muso
Verovatno znate da je Muso moj omiljeni pisac, pročitala sam gotovo sve njegove knjige (nedostaju mi dve) i nemoguća je misija izabrati jednu najbolju. Međutim, ovo je stvarno jako dobra njegova knjiga i preporučila bih je svima!

SEDAM GODINA KASNIJEOd elegantnih pariskih ulica do samog srca Amazona, ovaj briljantno napisani triler povešće vas u neponovljivu avanturu, prepunu napetosti i nezamislivih obrta. Boem i umetnica žestoke naravi, Niki će uneti vihor svežine u Sebastijanov stabilan i besprekorno uređen život. Iako su oličenje potpune suprotnosti, ljubav će planuti između njih neverovatnim intenzitetom. Ubrzo će se venčati i dobiti blizance: Kamilu i Džeremija. Ali brak neminovno kreće ka gorkom kraju: optužbe, afere, prezir… Nakon burnog razvoda, oba roditelja dobiće starateljstvo nad jednim detetom – Sebastijan će kćerku vrlo strogo odgajiti, dok će se Niki držati popustljivog stava prema sinovljevim nestašlucima. Godine neosetno prolaze. Oboje će ponovo izgraditi svoj život, što dalje jedno od drugog. Onda jednog dana Džeremi nestaje. Da li je pobegao od kuće? Ili je kidnapovan? Niki nema izbora – mora da se obrati za pomoć bivšem mužu koga skoro da nije videla sedam godina. Kako bi spasli ono što im je najdragocenije, Sebastijan i Niki moraju da ujedine snage i krenu u potragu za sinom.Dok blizina čini svoje, oni će ponovo osetiti bliskost kakvu su davno   iskusili i zapitati se da li je zaista sve zauvek izgubljeno                                                            



3. Sjajne devojke - Džeklin Vilson
Ovu knjigu sam odavno pročitala, ali i tad i sad i uvek će za mene predstavljati jedno posebno delo. Radi se o knjizi koja ima oko 250 strana i to je bila prva ''veća'' knjiga koju sam pročita, tako da je ona jedan od mojih večnih favorita što se knjiga tiče, tople preporuke!

sjajne devojkeDiksi, Rošel, Džud i Martina - Sjajne devojke! To možda zvuči kao ime nekog ženskog benda, ali život ove četiri sestre nije ni izdaleka glamurozan. Preselile su se i nije prošlo ni pet minuta, a Rošel već flertuje, Džud upada u tuču, a Martina besno odlazi. lako je Diksi najmlađa, očajnički želi da sve sredi pre nego što se kući vrati mama s novom bebom. Hoće li se Sjajne devojke pribrati na vreme da dočekaju prvog Sjajnog dečaka?









 


4. Central Park - Gijom Muso
Još jedno Gijomovo delo. Ovo je poslednja knjiga koju sam pročitala pa je zbog toga verovatno ostavila i najjači utisak na mene. Kao i svaka njegova knjiga, i ova ima jako zanimljivu radnju, likovi su fantastično povezani, čita se u jednom dahu, ali kraj me nije baš oduševio. Jeste da je zanimljiv, neočekivan, ali imala sam malo veća očekivanja. Mada, kao što vidite, ova knjiga se našla u mojim omiljenima, tako da, kraj nikako nije mogao da pokvari celokupan utisak. 

CENTRAL PARKJedan susret postaje saučesnik u igri sudbine… Život je čudesan lavirint, satkan od niza slučajnosti. Jedno malo zrno peska u vrtlogu svakodnevice u stanju je da se poigra sa našim životima. Možda se, ipak, ništa ne dešava slučajno… Njujork. Dva potpuna stranca bude se na klupi u Central parku. Alis, pripadnica pariske policije, i Gejbrijel, američki džez pijanista, ne sećaju se šta se dogodilo prethodne noći. Poslednje što je Alis zapamtila je proslava sa drugaricama u noćnom klubu na Jelisejskim poljima, dok se Gejbrijelovo sećanje završava sa svirkom u Dablinu. Kada krenu u potragu za istinom, ono što će otkriti okrenuće im svet naopačke. To jutro pamtiće do kraja života… Majstorski osmišljen psihološki triler, protkan najfinijim emocijama, oživeće vam sva čula!






5. Krive su zvezde - Džon Grin
Verujem da je ovo stvar koju je dosta vas pročitalo. Meni je knjiga bolja od filma. Džon Grin je napisao još jednu dobru knjigu ,,Gradovi na papiru'', ali pošto mogu da navedem samo 5 knjiga, nema dovoljno mesta i za tu, ali vam je svakako preporučujem. Nisam plakala uz knjigu niti je smatram nekom preterano tužnom, ali sam bez obzira na to oduševljena ovim delom :)

KRIVE SU ZVEZDE TPKnjiga koja je rasplakala svet! Uprkos medicinskom čudu koje je smanjilo tumor i kupilo joj još nekoliko godina života, Hejzel je oduvek bila u terminalnoj fazi bolesti ‒ njeno poslednje poglavlje bilo je ispisano odmah uz postavljenu dijagnozu. Ali onda se u Grupi za podršku pojavio Ogastus Voters, i njena priča je ponovo napisana.












Zaista volim da čitam i jako mi je žao što mogu da navedem samo 5 knjiga, ali eto, potrudila sam se da izdvojim nekoliko stvarno dobrih i nadam se da vam se post svideo.

Još jedna stvar koju želim da spomenem jeste jedna odlična ideja. Emma sa bloga iCat se dosetila da napravi humanitarni kutak pod nazivom ''BUDIMO HUMANI =)''. Ideja je veoma dobra, ali nažalost veoma tužan povod. Samo kliknite na roza slova kako biste pročitali njen post. Ukoliko imate mogućnosti i naravno, ako želite, možete pomoći. Sve je lepo objašnjeno na njenom blogu. Svaka čast na humanosti. Bilo bi lepo da svako od nas, ako ništa drugo, odvoji samo nekoliko minuta i pročita post.

Toliko za ovaj post, nadam se da vam se svideo. Hvala puno što ste čitali :) ♥

P.S. Izvinjavam se na tome što sam reč 'knjiga' spomenula 15 hiljada puta, nije bilo namerno :(



26 коментара:

  1. Sjajan post. Baš sam tražila neke knjige za čitanje jer sam pri kraju sa čtanjem ''Krive su zvezde''. :) Hvala na idejama. A,knjige Gijom Musa su dosta preporučivane pa ću nabaviti neku od njega. :)

    ОдговориИзбриши
  2. Odličan post! Pročitala sam knjigu 'Central park' i stvarno je super. :)♥

    NOVI POST NA MOM BLOGU : fashionholicyeahh.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Bas mi je drago sto si napisala ovaj post. Uvek mi trebaju novi saveti za knjige. To je nesto najlepse.♥ Vidim da volis Gilja. Nisam ljubitelj bas takvih knjiga jer mislim da su malo za odrasle (ali mozda gresim) i nisam ljubitelj ljubavnih romana. Ali krive su zvezde sam procitala, odgledala film i super je.♥

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja sam u početku isto to mislila, ali nekako sam se pronašla u tom žanru :) ♥

      Избриши
  4. Mnogo volim da citam Gijom Musoa. Njegove knjige su super! Preporucujem ti da procitas "Zov andjela" (njegova knjiga). Takodje, preporucujem ti i neke knjige od Sidni Seldon. Na primer "Pakleni planovi" ili "Nista nije vecno". Te knjige su super!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pročitala sam ,,Zov andjela'' prošlog leta, odlična je. Knjige Sidni Šeldon nisam čitala, ali verujem da su dobre, obavezno ću pročitati neku od te dve! :) ♥

      Избриши
  5. Nisam ni jednu od navedenih knjiga procitala, ali ove od Gijoma Musoa sigurno kupujem. Gledala sam film Krive su zvezde. ♥ Super ti je blog, uclanila sam se. ♥

    ОдговориИзбриши
  6. Nisam ni jednu knjigu još pročitala, ali planiram da pročitam ''Sedam godina kasnije''... Super post. Blog je divan *-*
    Pratim te, pa ako možeš uzvrati... <3
    Imaš novi post kod mene:
    http://suzanas1.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Odlična je ta knjiga. Hvala puno, pogledaću ♥ :)

      Избриши
  7. Procitala sam samo TFIOS od ovih knjiga, moje omiljene su Harry Potter, TFIOS, Moonwalk i Divergent :)

    rancicmilena.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Planiram da pročitam Moonwalk, i ja volim Harry Potter knjige :) ♥

      Избриши
  8. Knjige deluju zanimljivo,a i svaka čast što podržavaš humanitarnu akciju :)

    ОдговориИзбриши
  9. Sjajan post a izbor knjiga mi se svida. Nisam ni jednu od njih procitala ali sada sam citala opis sve su mi nekako zanimljive. Lijepo je sa tvoje strane sto podrzavas ovu humanitarnnu akciju :)

    http://amyfashion18.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  10. Sjajan post, izbor knjiga je odlican. http://milenafashion123.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  11. Odlican post!
    Taman sam razmisljala o kupovini nove knjige tako da mislim da cu prvo kupiti Stakleni zamak posto me opis totalno zanimljiv :)

    Poseti moj blog, nova sam :)
    http://worldaroundtina.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Stakleni zamak je odličan izbor, knjiga me je oduševila, sigurno ce ti se svideti :) ♥

      Избриши
  12. Odličan post! Pošto i sama pišem knjigu ovo mi je odlično jer vidim da moje vršnjaknje posvećuju vreme čitanje. Da li bi mogla da pogledaš moj blog i da me zapratiš?

    http://justforgirrl.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  13. Obozavam da citam knjige i ovaj post bice vrlo koristan. Moram da kazem da su sve knjige od Gijoma predivne, nemam reci za njegov stil pisanja. On mi je omiljeni pisac. :)
    Sjajne devojke sam procitala pre godinu ili dve, i secam se da mi se jako dopala jer sam se pronalazila u glavnoj junakinji! :)


    girlyworld07.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja sam takodje odusevljena Gijomom, u Sjajnim devojkama se i meni veoma dopala Diksi, u mnogim njenim postupcima sam se i sama pronasla :) ♥

      Избриши