05.02.2015.

Teodora's Pajama Party - Nova godina, kik boks, The best of me

Ćao svima! Kako je januar brzo prošao, nisam se ni okrenula, a već je februar. Sve u svemu, januar je bio veoma dobar. Nova godina, Srpska Nova godina, nešto malo manje zanimljiv početak drugog polugodišta, ali stara ekipica je ponovo na okupu.

Drugi najlepši događaj u januaru bila je Nova godina. Slavila sam sa 3 jako dobre drugarice i na kraju ništa nije bilo onako kako smo zamislile, ali prelepo smo se provele, jedan od najlepših dočeka. Onda je došla Srpska Nova godina, e to je tek priča za sebe. Bilo je jaako lepo, nalepša Srpska Nova godina, a možda i najlepši doček uopšte. Slavila sam sa svoje dve najbolje drugarice, ali tu su bili i brat jedne od njih i još jedan njegov drug. Dva dana posle toga, počelo je drugo polugodište. Obično bih bila tužna ili nešto slično, ali pošto su nam ovo poslednji meseci da smo zajedno, stvarno uživam u školi (koliko god je to moguće). Hvala Bogu, i ocene su mi okej, ali da se ne ureknem.

Razmišljam da krenem na kik boks (ne znam da li se piše ovako, zajedno ili sa crticom između, na različitim sajtovima različito piše, uglavnom, shvatili ste na šta mislim). Jedini problem je taj što ja ne želim da se takmičim. Na ovu ideju došla sam nedavno, moj drug je imao mali incident sa nekoliko dečaka, a problem je bio što smo u tom momentu drugarica i ja bile pored njega. Srećom, nije ništa strašno bilo, osećala bih se mnogo sigurnije da sam imala keca u rukavu, odnosno da sam znala neke poteze kojima bih se odbranila. Znam da je to pretežno muški sport, ali kao što sam rekla, išla bih samo dok ne naučim nešto osnovno, pa ako postoji neka devojčica koja to trenira i koja može da mi napiše svoj utisak o tom sportu, bila bih veoma zahvalna



Omiljeni film ovog meseca bio mi je The best of me. Ja inače nisam osoba koja plače uz filmove, ali uz ovaj sam zaplakala, veoma tužan film, ali prelep, meni možda i omiljeni. Gledala sam ga na Filmoviti inače.



Omiljena pesma bila mi je Sugar - Maroon 5

 To bi bilo to, hvala što ste čitali ♥ :)


32 коментара:

  1. Анониман5.2.15. 19:49

    Super ti je post.Sto se tice kik boksa to je nekako vise muski sport.Ja ti preporucujem tekwon-do,karate dzudo ili tako neki sport.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti, razmišljala sam i o tome, ali videću :) ♥

      Избриши
  2. Ja treniram karate. Svako od nas se pronalazi u nekom sportu. Eto karate je moj zivot.♥ Mada je kik boks dosta grublji ali nema to veze. Samo je bitno da krenes u dobar klub. ;)☺

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Meni je i karate super. Ja u principu i nisam baš za sport, trenirala sam svašta, ali nigde se nisam pronašla. Videću još i za kik boks :) ♥

      Избриши
  3. Baš dobar post Teodora! Obožavam da čitam tvoj blog, i jedan mi je od omiljenih zaista! :)
    Kik boks je predobar sport ako voliš to naravno. Meni se lično jako dopada. Sestra trenira, ne ja, ali planiram da krenem! I sve zavisi gde treniraš naravno. Sport kao sport je suuuuper i po meni lično je baš zanimljiv i koristan! :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno na divnom komentaru, jako si me obradovala sad. Meni je takođe veoma lep kada gledam, ali ne znam koliko bih se snašla :) ♥

      Избриши
  4. Odlican post bas mi se svida. Takodje i ja volim pjesmu Sugar :)

    http://amyfashion18.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  5. Dopada mi se post. Što se tiče kik boksa, moj brat je išao i uglavnom učiš neke osnovne udarce, i naravno ne moraš da ideš na takmičenja ako ne želiš. :)

    Zapratite me, uzvraćam:
    http://shineperfection.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  6. Ja treniram kik boks. Inače,to nije baš ''muški sport''. Ako želiš upiši se. Ne moraš se takmičiti bar ono osnovno da naučiš. :) Inače,super post i blog je odličan. :) A da, isto volim ovu pesmu ''Sugar''. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Mnogi su mi rekli da to uopšte nije samo muški sport, iako tako izgleda. Hvala puno Anastasija! ♥ :)

      Избриши
  7. Odlican post!!
    Moram da pogledam ovaj film :)

    http://katymycorner.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  8. Moram da pogledam ovaj film. Viđala sam da ga mnogi predlažu, a pošto volim takve filmove, verujem da bi mi se svideo. :) Super post!

    http://anjalittleworldd.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  9. Super post! Kao i blog!<33 :)

    Molim te poseti moj blog!

    http://ninasandmirjanasdiary.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  10. I ja sam baš u skorije vreme bila u sličnoj situaciji,nije bilo ništa strašno,ali bih bila mnogo sigurnija da znam da se odbranim,pa zato mislim da je kik boks super ideja :)

    ОдговориИзбриши
  11. Odlican post. Pogledacu film "The Best Of Me" jer nekako mo se dopada kako si ga opisala. Hvala na ideji. I sto se tice Kik-boksa , ja bih ti preporucila da se upises i pocnes da treniras jer svako treba da zna neku vestinu kako bi se odbranio ili pomogao nekome. :)
    Ako mozes , poseti moj blog:
    styleonfirstplace.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Film je odličan, a za kik boks sam se vodila istim razmišljanjem, još jedna veština mi neće biti na odmet :) Hoću ♥

      Избриши
  12. Super post! Kao i blog! ♥♥
    Molim te poseti moj blog i učlani se ako možeš!
    justforgirrl.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  13. Odličan post, a i blog ti je super. Poslala sam ti poruku na gmail.
    Lana.
    teenkreativcihrvatska.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  14. Drago mi je što si se lepo provela za Novu godinu. Mislim da je super ideja da kreneš na kik boks, jer ćeš se osećati sigurnije sama sa sobom u nekim situacijama kada bude potrebno da se odbraniš, a nadamo se da do njih neće doći.
    Super blog! :)

    Novi post na blogu, recenzija:
    girlyworld07.blogspot.com
    - Danijela

    ОдговориИзбриши
  15. Odlican post. Ja jako volim karate ali ni ovo nije lose.
    Poseti moj blog i kazi mi tvoje misljenje :-) :
    www.elsinkutak.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  16. Am predobar post,pre svega!
    Dalje,ja treniram karatre 7 godina i prošla sam silna takmičenja,tuče i u karateu i van karatea,zato što sam osoba koja vidi tuču kao rešenje u svemu,što nije dobro.
    Što se tiče kik boksa on je okej,ali ako već ne želiš da se takmičiš ne počinji,i kreni na karate to je manje opasno na takmičenjima. :33

    http://joka45688.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala, za kik boks nisam još odlučila, ali svakako ću uzeti tvoj komentar u obzir ♥ :)

      Избриши