20.02.2015.

Da padneš sa stolice!

Ćao svima! Okej, priznajem, naslov jeste malo čudan, ali ne brinite. Imam gomilu ideja, ali ne znam ni koliko će ti postovi biti zanimljivi, a ne mogu da nađem ni dovoljno vremena da ih realizujem. Pre svega, imam nekoliko važnih obaveštenja.

 Teodora's fashion corner postovi će od sada biti postavljani svake poslednje nedelje u mesecu, na žalost i ti postovi će ići samo jednom mesečno, ali jednostavno, škola je iscrpela i poslednji atom snage i volje koji sam imala, tako da mi je inspiracija ravna nuli. Ako dođe do ikakvog poboljšanja, svakako ćete biti obavešteni. Postoji mala šansa da te postove objavljujem i svake druge nedelje, ali za sada to još nije sigurno.

Druga stvar zbog koje sam neizmerno zahvalna je ta što smo konačno dostigli broj od 50 čitalaca. Blog postoji oko 4 meseca, ali opcija za čitaoce je stavljena tek nedavno i ja sam malo je reći presrećna. Naravno, napraviću i giveaway, ali kao što sam rekla, uopšte nemam inspiraciju, tako da će biti potrebno malo vremena dok pronađem nagradu, ali mislim da će to biti nešto zaista lepo :)

Konačno da pređemo na današnji post. Da ne dužim, navešću nekoliko stvarno čudnih činjenica. Sve činjenice sam pronašla u različitim knjigama i na internetu, pa ne znam da li su 100% tačne, ali 99% jesu. Počnimo:
  1.  Gepard može da pretrči 100 metara u 5 sekundi, dok olimpijski takmičar može 100 metara u 10 sekundi
  2.  Kengur može da skoči 13 metara, dok olimpijski takmičar može 9 metara
  3.  Mrav može da podigne 50 mrava, čovek može samo 2 čoveka
  4.  Kit može da pliva 800 metara ispod mora, čovek 130
  5.  U Londonu postoji 12 fudbalskih klubova
  6.  Čovek može da oseti 10 hiljada mirisa, a pas 100 hiljada
  7.  Na Novom Zelandu postoji više ovaca nego ljudi. Za svakog čoveka postoji 11 ovaca
  8.  Njujork se u početku zvao Novi Amsterdam
  9.  Miki Maus je star preko 80 godina, prvi se pojavio još 1927
  10.  Howard Berg čita knjige takvom brzinom da za 20 minuta pročita 240 strana, što je 12 strana po minuti
  11.  Prvi dinosaurusi su bili manji od pilića, dok je najveći dostigao čak 28 metara
  12.  U našem telu postoji 96000km krvnih žila
  13.  Brzina vazduha koja izlazi iz nosa i usta dok dišemo može dostići 160 km/h
  14.  Javier Sotomayer iz Kube može skočiti 2,45 metara u vis
  15.  James Bond je zaista postojao, bio je Škotlanđanin i takođe špijun
Ne znam baš da li vam je ovaj post bio zanimljiv, ali imam jako puno da ucim, pa sam pronasla malo vremena samo za neki ovakav post. Hvala sto ste čitali, nadam se da vam se post bar malo svideo ❤

14 коментара:

  1. Ja jako volim da čitam zanimljivosti ovog tipa, uvek mogu da saznam nešto za šta do sada nisam čula. :D Inače, uzmi vremena za sebe, odmori se i nemoj da se naprežeš ako trenutno nisi u formi za pisanje. Škola crpi svu energiju i snagu iz nas i meni prvoj naiđe period kada nisam ni za šta. Proći će to, odbrojavamo dane do prvog sledećeg odmora. :)

    http://anjalittleworldd.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jako mi je drago što se razumemo, potpuno isto mišljenje imam, ali eto, kad hoću i ''ovce i novce'' tako mi bude :) ♥

      Избриши
  2. Super ti je post, a i blog, samo nastavi tako :)
    Jako bi mi bilo drago da uđeš na moj blog: http://fdiarybyz.blogspot.com/ i pogledaš malo te stisneš follow ako ti se sviđa :) Unaprijed hvala <3

    ОдговориИзбриши
  3. Post je super! Jako zanimljive stvari si našla!

    http://beautytipsbymt.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  4. Super post.Dopadami se ideja za ovaj post kao i sam naslov.Inače naslov me je i privukao da pročitam post.Čestitam na 50+ čitalaca ♥ Blog ti je super

    ОдговориИзбриши
  5. Cestitam na 50+ citalaca! Post je jako zanimljiv imas super ideje :) <3

    http://amyfashion18.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  6. Jako mi se sviđa način na koji pišeš postove, svaki je bolji od boljeg! <3
    Prati moj blog ako želiš pratim i ja tvoj!
    http://diyreallife.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  7. Znala sam ovo osmo i deveto,ali ostalo. haha. Super si. :)

    ОдговориИзбриши